Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00190543/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” w zakresie ,,Budowa pasa do skrętu w prawo w ul. Armii Krajowej z ul. 1 Maja’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” w zakresie ,,Budowa pasa do skrętu w prawo w ul. Armii Krajowej z ul. 1 Maja’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d2103a2-e27e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.39.2023.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją zadania „Czas na przesiadkę w Aglomeracji Opolskiej” w zakresie : ,,Budowa pasa do skrętu w prawo w ul. Armii Krajowej z ul. 1 Maja’’
w zakresie:
- opracowanie dokumentacji technicznej uwzględniając aktualizacje o obowiązujące przepisy, dostępne materiały
- wykonanie robót budowlano-montażowych
- pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania
Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji składa się z m.in.:
• Opracowanie dokumentacji projektowej dodatkowego pasa do skrętu w prawo w ciągu ul. 1 Maja na odcinku od ul. Korfantego do ul. Kołłątaja i Armii Krajowej w ciągu drogi powiatowej nr 2002 O o parametrach jak dla drogi w klasie minimum Z, w zakresie korekty łącznika w ciągu drogi gminnej nr 103805 O ul. Armii Krajowej jak dla drogi w klasie minimum L,
• Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów niezbędnych do realizacji niniejszego zadania,
• Zgłoszenie robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę,
• Wykonanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu
• Wykonanie nowej konstrukcji jezdni o kategorii ruchu minimum KR-4 i nośności 115 kN/oś
• Przesunięcie istniejących krawężników oraz cieku z kostki z ewentualnym uzupełnieniem nowym materiałem,
• Przesunięcie istniejących elementów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja – Armii Krajowej - Kołłątaja, wraz z dostosowaniem sygnalizacji do nowego układu drogowego w zakresie dodatkowych elementów sygnalizacji oraz dostosowaniem programu sterującego do nowego układu drogowego. Należy przewidzieć ewentualną konieczność wymiany słupów i wysięgników sygnalizacji świetlnej z dostosowaniem do nowego układu drogowego,
• Budowa fragmentu kanalizacji deszczowej, z wykorzystaniem istniejących elementów,
• Przesunięcie oświetlenia ulicznego w razie konieczności z wymianą elementów na nowe,
• Likwidacja ewentualnych kolizji z innymi sieciami wraz z uzgodnieniami z właściwym zarządcą sieci,
• Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu oraz projektu stałej organizacji ruchu włącznie z programem sterującym sygnalizacją świetlną, wykonanie elementów BRD,
• Humusowanie z obsianiem trawą.
Rodzaje robót występujących w części zamówienia:
• Roboty przygotowawcze, w tym rozbiórkowe,
• Roboty ziemne,
• Zabezpieczenie i regulacja uzbrojenia obcego na podstawie uzgodnień z właściwymi właścicielami sieci,
• Wykonanie krawężników,
• Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni,
• Roboty branży sanitarnej,
• Roboty branży teletechnicznej,
• Roboty branży elektrycznej,
• Zieleń drogowa,
• Oznakowanie tymczasowe i docelowe,
• Sygnalizacja świetlna wraz z oprogramowaniem,
• Likwidacja ewentualnych kolizji z innymi sieciami,
• Roboty wykończeniowe,
Dokumentacja obejmuje :
1) sporządzenie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DzU z 2020 r. poz. 1609):
- Projekt zagospodarowania działki lub terenu
- projekt architektoniczno-budowlany
- projekt techniczny
2) sporządzenie projektów wykonawczych branżowych – po 4 egz.,
3) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych – 2 egz.,
4) przygotowanie przedmiarów robót – po 2 egz.;
5) wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu – 4 egz.,
6) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż – po 2 egz. ( jeżeli będzie taka konieczność),
7) pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji,
koniecznych do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej w tym
branżowych z właścicielami sieci (m.in. energetycznych, cieplnych, gazowych,
telekomunikacyjnych),
• zawarcie w imieniu Inwestora umów przyłączeniowych niezbędnych do funkcjonowania wykonanej infrastruktury z gestorami sieci,
8) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie go Zamawiającemu – 2 egz.
9) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD - 2 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów i kosztorysów robót winny być możliwe do odczytania w programie NORMA.
Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym:
• Uzgodnienie projektu budowlanego
• Zatwierdzenie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu,
• Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu zgłoszenia do właściwego
organu nadzoru budowlanego, dotyczącego prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące
przepisy.
Nadzór autorski:
• Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1557 ze zm.)
• Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
• Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
• Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
• Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,
• Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
• Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich, pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji.
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej ww. dokumentacji projektowej:
• opracowanie harmonogramu realizacji prac,
• wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,
• przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót.
• odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
• uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
• prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
• sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej,
• przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST;
• przedstawienie wyników badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,
• przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionego kierownika budowy o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami oraz zapisy umowy.
Celem realizacji jest poprawa komunikacji, zwiększenie mobilności mieszkańców, zwiększenie płynności ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowo Usługowe BEST OPEBEL S.C Marta Katolik, Mateusz Wójcik, Wiesław Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-013-64-16
7.3.3) Ulica: ul. Leśnej Paproci 8
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.