Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie z wyżywieniem III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie z wyżywieniem III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21059f0c-300c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008434/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 zakwaterowanie z wyżywieniem funkcjonariuszy Policji (III)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Celem zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie województwa podlaskiego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego skierowane zostały pododdziały prewencji Policji z jednostek zewnętrznych, spoza terenu garnizonu podlaskiego. Z uwagi na konieczność zapewnienia:
-zakwaterowania, wyżywienia kierowanych funkcjonariuszy przy zachowaniu wymaganych standardów,
-określonych terminów związanych z przyjazdem poszczególnych oddziałów,
-wymaganej lokalizacji potencjalnych miejsc zakwaterowania uwzględniających obszar działania poszczególnych pododdziałów ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie można było przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/C/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2792583,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 427111,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 377740,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 364250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 364250,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 171648,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 105629,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 198055,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 237666,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 413333,33 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 20666,67 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych łącznie zwanych „usługami hotelowymi” dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w czasie trwania stanu wyjątkowego wprowadzonego na obszarze części województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 112231,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROZŁOGI Sława Irzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015493011
7.3.4) Miejscowość: Waliły-Osada
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200379134
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050821650
7.3.4) Miejscowość: Białowieża
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURE TRAVEL sp.j. M. Czarny, J.Sorko-Czarny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050379510
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATURE TRAVEL CZARNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATURE TRAVEL CZARNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czar Podlasia Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386264949
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-234
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZAR PODLASIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CZAR PODLASIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB9 Antoni Dziewiątkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050424540
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agroturystyka w Kundziczach "U Kundzicza" Jolanta Kundzicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360167899
7.3.4) Miejscowość: Kundzicze
7.3.5) Kod pocztowy: 16-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JOLANTA KUNDZICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JOLANTA KUNDZICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Webert Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 5213899613
7.3.4) Miejscowość: Kruszyniany
7.3.5) Kod pocztowy: 16-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-10-18Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAJAZD BAKUNÓWKA Janusz Bakun
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050228690
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JANUSZ BAKUN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JANUSZ BAKUN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dwór Czarneckiego Zdzisław Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050049065
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-611
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZDZISŁAW CZARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZDZISŁAW CZARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDE P. Żukiewicz sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050641378
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VERDE" P. ŻUKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VERDE" P. ŻUKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-01INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej Nr 26 w Białymstoku, ul. Radzymińska 11
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.