Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249833/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00320533/01 - Wynik z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891080291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 58
1.5.2.) Miejscowość: Opolnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsopolnica@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopolnica.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca60c811-3316-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004479/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby mieszkańców w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Spolecznej w Opolnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://dpsopolnica.eu/index.php/bip3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniportalu oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej e PUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji codziennych posiłków dla 63 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy Obiekt „Oleńka” dalej jako „DPS”.
2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień pod pojęciem:
55321000-6- usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 – usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - usługi dowożenia posiłków
Zamawiający określa następujące szczegółowe wymagania w zakresie żywienia i świadczenia usług:
Posiłki dla mieszkańców winny być dostarczone o ściśle ustalonych porach dnia tj. o godz. 7:00, 12:00, 18:00, przy czym dopuszcza się dostawę nie wcześniej niż na 30 minut przed tymi godzinami.
Pierwsze śniadanie do godziny 7:00 , obiad i podwieczorek do godziny 12:00, kolacją do godziny 18:00. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym Domu Pomocy Społecznej- zgodnie z zaleceniem lekarza oraz normami kaloryczności dla dzieci i młodzieży. Żywienie mieszkańców opiera się na n/w dietach:
Niżej wymienione diety powinny być odpowiednio przygotowane, podawane w całości oraz miksowane.
podstawowa - 28 porcji podawanych w całości, 11 porcji miksowanych
lekkostrawna/wątrobowa 10 porcji podawanych w całości, 3 porcje miksowane
cukrzycowa- 1 porcja miksowana
trzustkowa- 5 porcji podawanych w całości
beznabiałowa- 5 porcja podawana w całości
3) Dzienna racja pokarmowa dla diety ogólnej powinna składać się z:
śniadanie: składające się z – z zupy mlecznej (400 ml)- pieczywa mieszanego ( 150g)- masła śmietankowego (40g)- wędliny (50g) lub podroby (100g)- sera ( twarogu (200g), sera żółtego, topiony, wędzony (50g) wiejski w kubku (200g), serki kanapkowe (150g )itp. pasty(50g), warzywa do każdego śniadania w postaci surowej i gotowanej (80g) przetwory rybne, ryba po grecku (200g), sałatka rybna (150g), konserwa rybna (50g), paprykarz (50g)- dania na bazie jaj, napoju gorącego ( herbata, kakao, kawa) – (250g.).
obiad: składający się z – zupy (400 ml)- drugiego dania ( w dekadzie powinny znajdować się min. dwa dania mączne – pierogi, placki ziemniaczane, naleśniki, pyzy, krokiety, racuszki drożdżowe itp.), ziemniaki ( 300g), kotlety z gulaszem z czystego mięsa (100g), mięso z kością (150g), Ryby raz w dekadzie (150g) kasze do obiadu 2-3 razy w dekadzie, surówki do obiadu w postaci surowej i gotowanej, podroby- wątróbka (100g), dania z jaj, - kompot (250ml)
podwieczorek: składający się z: ( np. wyrób cukierniczy, owoc, galaretka, jogurt, kisiel, budyń, batonik)
kolacja: składająca się z : dania ciepłego lub zimnego ( przy czym przynajmniej raz w tygodniu będzie podawana na ciepło)- pieczywo ( 150g)- masło (40g), wędliny (50g). podroby, pasty, sałatki(100g)- napoju gorącego ( herbata, kakao, kawa) 500ml, warzywa do każdej kolacji w postaci surowej i gotowanej.
4) Posiłki muszą odpowiadać wymaganiom sztuki kulinarnej z zachowaniem norm żywieniowych zalecanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności z zachowaniem wartości odżywczych i energetycznych. Dobowa kaloryczność posiłków, w przeliczeniu na osobodzień, powinna się zawierać 2500kcl z dopuszczalnym dziennym odchyleniem (+/-5), węglowodany powinny stanowić około 300g, białko ogółem ok. 70g, w tym białko zwierzęce ok. 20-3g, tłuszcz 70g. Białko powinno pokrywać 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowania ich zgodnie z prawnymi regulacjami warunkach zdrowotnych żywności i żywienia przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów poprzez urozmaicenia, sezonowość itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy.a) określają rodzaj i zakres zmian.
b) określają warunki wprowadzenia zmian.
c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem "Formularza do zlożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na e PUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal. Oferty należy przekazać na skrzynkę podawczą Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy pod adresem; DPSOpolnica/Skrytka ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.