Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Nawrocko działka nr 321 ob. Nawrocko”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 747 20 61
1.5.8.) Numer faksu: 95 747 33 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Nawrocko działka nr 321 ob. Nawrocko”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1baade1a-1d29-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001308/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi w m. Nawrocko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195390/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2021.AWE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Nawrocko działka nr 321 ob. Nawrocko”.
2. Modernizację nawierzchni drogi gminnej polegać będzie na:
1) Remoncie jezdni bitumicznej w zakresie wzmocnienia nawierzchni
2) Remoncie istniejących zjazdów do posesji,
3) Wykonaniu elementów organizacji ruchu,
4) Wymianie nawierzchni przy miejscu postoju autobusów szkolnych,
5) Powierzchniowym odprowadzeniu wód deszczowych w tereny zielone.
3. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia.
4. Realizację zadania należy rozpocząć od oznakowania i zabezpieczenia robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia projektu czasowej zmiany organizacji ruchu.
6. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
7. Zamawiający nie zapewnia źródła poboru energii elektrycznej i wody oraz zaplecza budowy. Wykonawca musi zabezpieczyć we własnym zakresie media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zaplecze budowy.
8. W przypadku, gdy wykonawca zamierza zorganizować zaplecze budowy na terenie niezabudowanym będącym własnością Gminy Myślibórz, musi uwzględnić w kalkulacji ceny oferty koszty z tym związane zgodnie z Zarządzeniem Nr BR.0050.167.2020.GN Burmistrza Myśliborza z dnia 30.11.2020r.
9. Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny z SWZ, specyfikacją techniczną, winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót
i musi zapewniać wysoką jakość robót.
10. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy.
11. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
13. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
14. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych przedmiotem zamówienia i utrzymanie porządku na terenie budowy.
15. Zamawiający wskazuje, iż ewentualne użycie w SWZ przykładów nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie
do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny
i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu i inwestora oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
16. Materiały oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty – wymagane obowiązującymi przepisami. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani
są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych
i jakościowych nie gorszych niż określone w opisie technicznym, dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy.
17. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku rozbiórek, na terenie inwestycji, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca na koszt własny odwiezie odpady na składowisko wskazane przez Zamawiającego. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie na miejsce składowania. Miejsce składowania odpadów staraniem własnym Wykonawcy.
18. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
1) 45000000-7 Roboty budowlane
2) 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
19. Wymagania zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
20. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, opisane w specyfikacji warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, tj.:
a) pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia
na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
21. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności:
1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp,
2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437300,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437300,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Oszkinie, Puńsk, Krejwiany, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Remont świetlicy wiejskiej w Rudzienku, Gmina Kołbiel
- Termomodernizacja bud. nr 49, 50, 51, 52, 169 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.