Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199591/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie Funkcji Inżyniera Kontraktu dla Zadania: Rozbudowa Drogi Gminnej nr 006301f w miejscowości Rogoziniec – etap I (formuła zaprojektuj i wybuduj)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszynek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbąszynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683910332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,87876,eb9e69cd1b6e155cc9e52ad7ab6394f3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie Funkcji Inżyniera Kontraktu dla Zadania: Rozbudowa Drogi Gminnej nr 006301f w miejscowości Rogoziniec – etap I (formuła zaprojektuj i wybuduj)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d05789-e703-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013774/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa drogi gminnej nr 006301F w miejscowości Rogoziniec - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.IV.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42040,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania.
2) Inspektor zobowiązany jest do prowadzenia wizyt na terenie budowy, ilość wizyt będzie uzależniona od potrzeb wynikających z prowadzonych prac budowlano - montażowych, ewentualnych problemów itp. .
3) Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności zgodnych z: przepisami art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie prawne
Art. 255 ust 3 pzp. - Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:…
3)
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;…
(odpowiednia podstawa unieważnienia z art. 255–258 ustawy Pzp)
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 51 710,22 PLN niestety złożone oferty znacząco przekroczyły wartość przeznaczonych środków. Zamawiający nie dysponuje tak dużą rezerwą by zwiększyć kwotę na sfinansowanie zamówienia do poziomu ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap"
- Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Klinice Psychiatrii /bud. G/
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego położonego w Zgorzelcu.
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.