Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu doradcy inwestycyjnego dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu doradcy inwestycyjnego dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7785dd1c-f211-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 Szkolenia podnoszące kompetencje, kwalifikacje zawodowe, językowe i komunikacyjne z zakresu Bajkoterpaii, zarządzania, komunikacji, doradca inwestycyjny itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219372/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający wszczął postepowanie w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w tym: w dn. 22-03-2022 r. nr ZP/TP/2312/05/526/2022 Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu doradcy inwestycyjnego dla kadry dydaktycznej, w dniu 28-04-2022 r. nr ZP/TP/2312/12/890/2022 Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu doradcy inwestycyjnego dla kadry dydaktycznej. Postępowania zostały unieważnione w zakresie ww części w dniu 22-04-2022 r. i 18-05-2022 r. na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP. Do upływu terminu na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta do ww. części zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZW/2312/05/1157/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych z zakresu doradcy inwestycyjnego dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, w tym organizacja i zakres szkoleń określony został w OPZ (Załącznik
Nr 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Związek Maklerów i Doradców
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010939910
7.3.3) Ulica: Sienna 93 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-815
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa środków piorących w 3 pakietach na okres 18 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu - usługi społeczne
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Modernizacja obiektu sportowego przy ul. Krakusa 25 w Elblągu"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji termicznej i niskotemperaturowej, mycia i dezynfekcji termicznej w myjniach dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu pn.: "Rodzina jest najważniejsza" z podziałem na 2 części (..)
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycji z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii dla 52 dzieci
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- Usługa przeprowadzenia kursów/szkoleń w ramach projektu "SKILLS SCHOOL"
- Realizacja wsparcia psychologicznego w placówkach wsparcia dziennego (świetlice środowiskowe) prowadzonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzieradach z/s w Kwiatkowicach
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie usługi z zakresu Język angielski w zarządzaniu projektami badawczymi, dla kadry kierowniczej, zarządzającej i administracyjnej UPWr.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.