Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172233/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00190552/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00424397/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Gniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rin@gniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gniew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gniew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d174f5e-d82a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026443/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172233/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych
na trzech budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Gniew, tj.:
- Szkole Podstawowej im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Piasecznie,
- Przedszkolu w Gniewie oraz
- Przedszkolu w Wielkich Walichnowach.
Zamówienie składa się z 3 zadań:
ZADANIE I – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku gospodarczym na terenie Szkoły Podstawowej im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w miejscowości Piaseczno koło Gniewu (ul. Kardynała Wojtyły 15, 83-123 Piaseczno)
Niniejsze zadanie obejmuje:
- wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną
dla 16 modułów paneli;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 8,48 kWp (panele fotowoltaiczne,
urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.)
- wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację budynku;
- montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego;
- montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień);
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem uzgodnienia
z rzeczoznawcą Ppoż.;
- wykonywanie corocznego przeglądu serwisowego instalacji wraz z wykonaniem pomiarów instalacji po stronie AC oraz DC oraz dostarczenie ich do Zamawiającego.
ZADANIE II – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Przedszkola w Gniewie, (ul. Stroma 1, 83-140 Gniew)
Niniejsze zadanie obejmuje:
- wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną
dla 25 modułów paneli;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 13,25 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.);
- wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku;
- montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego;
- montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem(w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień);
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem uzgodnienia
z rzeczoznawcą Ppoż;
- wykonywanie corocznego przeglądu serwisowego instalacji wraz z wykonaniem pomiarów instalacji po stronie AC oraz DC oraz dostarczenie ich do Zamawiającego.
ZADANIE III – Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Przedszkola w Wielkich Walichnowach, (Wielkie Walichnowy 12, 83 – 122 Wielkie Walichnowy)
Niniejsze zadanie obejmuje:
- wykonanie dachowej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną
dla 24 modułów paneli;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 12,96 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.);
- wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku;
- montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego;
- montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto) z wyświetlaczem (w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej na dany dzień);
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem uzgodnienia
z rzeczoznawcą Ppoż.;
- wykonywanie corocznego przeglądu serwisowego instalacji wraz z wykonaniem pomiarów instalacji po stronie AC oraz DC oraz dostarczenie ich do Zamawiającego.
Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:
1) dostawę oraz montaż niezbędnych dla instalacji fotowoltaicznych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń;
2) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenie ich;
3) montaż instalacji odgromowych chroniących zainstalowane panele;
4) montaż zabezpieczenia i wyłącznika ppoż dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie;
5) montaż licznika całościowej produkcji energii elektrycznej (brutto), w tym umożliwiający przedstawienie wielkości produkcji energii elektrycznej
na dany dzień;
6) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji;
7) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż;
8) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac, w tym wykończenie zgodnie ze stanem co najmniej pierwotnym okolic przejść instalacji (tynk/ ocieplenie, przejścia przez ściany, stropy, dach) oraz skuteczne zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych miejsc na zewnątrz obiektów, gdzie prowadzono prace montażowe;
9) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych;
10) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z użytkownikami poszczególnych instalacji fotowoltaicznych) mikroinstalacji sprzedawcy energii elektrycznej oraz – w razie konieczności – uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu;
11) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji
fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej i przekazaniem ich użytkownikom;
12) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji
fotowoltaicznej.
Montaż instalacji fotowoltaicznych może być przeprowadzony tylko przez osoby posiadające ważne badania lekarskie oraz badania do przeprowadzania prac na wysokości oraz szkolenia BHP.
Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole lub znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,czyli użycie do wycen i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał, urządzenia lub technologie posiadają parametry techniczne i fizyczne nie gorsze niż materiały urządzenia lub technologie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna lub techniczne systemy odniesienia ustanowione przez polskie oraz europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne dla tych opisywanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę. Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnych napraw wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167433,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170672,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO Jerzy Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 842 000 10 97
7.3.3) Ulica: Dworcowa 18
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170672,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.