Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195134/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb51a460-e408-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079176/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.6.2023.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1Wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340, 451, 373, 396, 439, 449 oraz drogi powiatowej Oleśnica – Smardzów – granica powiatu (dawna DW 368):
DROGI WOJEWÓDZKIE
Numer drogi 396:
Lokalizacja: Od drogi nr 451 do granicy powiatu Oleśnickiego;
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 50000
Numer drogi 451:
Lokalizacja: Od ronda (wschodnia obwodnica Oleśnicy ul. Krzywoustego) do m. Bierutów strona prawa: do skrzyżowania z ul. Solnicką strona lewa: do cmentarza;
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: W m. Solniki Wielkie strona lewa od końca terenu zabudowanego do przejazdu kolejowego na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 130000
Numer drogi 451:
Lokalizacja: Od przejazdu kolejowego w m. Bierutów do granicy powiatu Oleśnickiego.
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 12000
Numer drogi 373:
Lokalizacja: Od Ronda pod S8 na długości 350m w kierunku m. Spalice
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Przy bitumicznych drogach serwisowych na szerokość 2m od krawędzi jezdni. Skarpy nasypów na wiadukcie koszone na całą szerokość.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 4000
Numer drogi 340:
Lokalizacja: Od skrzyżowania dróg powiatowych w m. Ludgierzowice do końca m. Strzelce
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Łuczyna – cmentarz strona prawa od krawędzi jezdni do 1m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Lokalizacja: Nowosiedlice – Dąbrowa przejazd PKP.
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Nowosiedlice – Dąbrowa strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 105000
Numer drogi 449:
Lokalizacja: Od węzła z drogą S8 Syców Wschód – ul. Szosa Kępińska – ul. Kępińska – ul. Kaliska - do granicy powiatu
Szerokość koszenia: Na szerokość 2,5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: Ul. Kępińska strona prawa do 4m poza chodnikiem.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 22000
Numer drogi 439:
Lokalizacja: DK 25 Drołtowice – Nowy Dwór – (do węzła z drogą S8 Syców Zachód)
Szerokość koszenia: odcinek Drołtowice – Zawada – Działosza na szerokość 5m od krawędzi jezdni. W m. Działosza, Wielowieś, Nowy Dwór do 2m poza chodnik.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 98000
DROGI POWIATOWE
Numer drogi:
Droga powiatowa dawna DW368
Lokalizacja: Od m. Oleśnica (wjazd na drogę serwisową przed wiaduktem) – Smardzów – granica powiatu Oleśnickiego. Wylot z m. Smardzów w kierunku drogi S8.
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Przy bitumicznych drogach serwisowych na szerokość 2m od krawędzi jezdni. Skarpy nasypów na wiadukcie koszone na całą szerokość.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 60000
Łączna szacowana ilość do wykonania w ramach 1-krotnego koszenia
(poz 1-7): 481000 m2
Wykaszanie dwa razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z wykoszeniem lub wycinką jednorocznych odrostów krzaków na szerokości wykaszania wskazanej w tabeli. W przypadku wykaszania odrostów krzaków kosami spalinowymi należy je zebrać lub zrębakować. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach.
Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
Termin wykonania wykoszenia: na szerokości minimum 2,5 m od krawędzi jezdni wynosi do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia, a zakończenie wykaszania całości zakresu przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 134680 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2:Wykaszanie poboczy, trawników, rowów, skarp drogi wojewódzkiej nr 451 w m. Bierutów wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem trawy. Koszenie 3 razy w roku.
Numer drogi: 451
Lokalizacja: Miejscowość Bierutów Strona prawa: od skrzyżowania z ul. Solnicką do przejazdu PKP Strona lewa: Od zatoki autobusowej przy cmentarzu do przejazdu PKP
Szerokość koszenia: Na szerokość od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego.
Ścieżki rowerowe, chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 8000
Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, na terenie miasta Bierutów wraz z wygrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Zagospodarowanie skoszonej trawy po stronie wykonawcy. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Termin wykonania wykoszenia: do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Wykaszanie poboczy, trawników, rowów, skarp drogi wojewódzkiej nr 340 na odcinku Strzelce – Dobroszyce – Nowosiedlice łącznie z miejscowością. Koszenie 3 razy w roku.Numer drogi: 340
Lokalizacja: Na odcinku Strzelce – Dobroszyce - Nowosiedlice łącznie z miejscowością
Szerokość koszenia: Na odcinku Strzelce – Dobroszyce strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową.
Dobroszyce – obwodnica Strona prawa i lewa na szerokość do 5m. Dobroszyce – Nowosiedlice
strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Ścieżki rowerowe nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 45000
Wykaszanie trzy razy w ciągu roku traw, chwastów, wraz z wykoszeniem jednorocznych odrostów na szerokości wykaszania. Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
Termin wykonania wykoszenia: do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 22950 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 41) Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg dla ZDP, w zakresie dróg powiatowych, na terenie powiatu oleśnickiego. Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników przy drogach powiatowych w miejscowości Oleśnica, w szczególności w poniższych lokalizacjach:
- ul. Wileńska (od ul. Lwowskiej do drogi tłuczniowej za salą sportową Gimnazjum Gminnego);
- ul. Ludwikowska (od ul. Południowej do ul. Łukanowskiej);
- ul. Łukanowska
- ul. Stawowa
- ul. 3 Maja (od wiaduktu do ul. Reja);
- ul. Wiejska (od ul. Wały Jagielońskie do ul. Stawowej);
- ul. Wrocławska (od ul. Wałowej do torów PKP);
- ul. Dobroszycka (od ul. Wrocławskiej do ul. Wojska Polskiego);
- dawna droga krajowa nr 8 od ul. Wrocławskiej (stacja paliw Orlen) do m. Spalice ul. Olchowa – 2 strony;
- dawna droga krajowa nr 8 w m. Spalice od ulicy Olchowej do ronda drogi 451 – 1 strona przy chodniku i ścieżce rowerowej.
- ul. Armii Krajowej
- ul. Kolejowa
- ul. Klonowa
- ul. Sudoła
- ul. Krzywoustego od ul. Lwowskiej do ronda wschodniej obwodnicy Oleśnicy drogi DW 451.
2) Jednokrotne koszenie (zlecenie) obejmować będzie koszenie wszystkich lokalizacji (dróg) wskazanych w zleceniu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia wynosi 72000m2.
Całe zadanie - usługa obejmuje maksymalnie sześciokrotne wykaszanie trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy, tj. w okresie od maja do października 2023 roku. Ostatnie koszenie w miesiącu październiku wraz ze zgrabieniem opadłych liści (zagospodarowanie i utylizacja skoszonej trawy we własnym zakresie).
Maksymalna przewidywana ilość (obejmująca 6-krotność) do skoszenia wynosi : do 432000 m2.
Termin wykonania wykoszenia: do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 125280 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134025,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134025,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134025,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961609491
7.3.3) Ulica: Robotnicza 11a
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134025,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU-MPR Marek Pasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111981974
7.3.3) Ulica: Gaszowice 23a
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25758 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25758 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25758 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Gospodarka Komunalna Dobroszyce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91111828095
7.3.3) Ulica: Oleśnicka 35
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25758 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125874 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrody Szostak Stanisław Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112012591
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 9
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGRODY SZOSTAK STANISŁAW SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
OGRODY SZOSTAK STANISŁAW SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
- Modernizacja budynku administracjo-biurowego przy ul. Wojska Polskiego 52 c
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jenkowice - etap Ia, etap II oraz w miejscowości Sokołowice G. Górka - etap I
- Termomo. placówek w Oleśnicy: 1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica 2. Zadanie 2- SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica Moder. wod-kan: 3. Zadanie 3 -SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.