Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170614/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg, szlaków zrywkowych i obiektów melioracji wodnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbuszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690027094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerczów 138
1.5.2.) Miejscowość: Świerczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48175812120
1.5.8.) Numer faksu: +48175812121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e32b072-d76e-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg, szlaków zrywkowych i obiektów melioracji wodnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa, w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e32b072-d76e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac do wykonania w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok (załącznik nr 12 do SWZ).Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zamówienie takie zostanie udzielone do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % podstawowej wartości zamówienia.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 441 ust. 1 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % wartości kwoty umownej za wykonanie pełnego zakresu zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 343231,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa – 2022 rok. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac do wykonania w ramach utrzymania szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok (załącznik nr 13 do SWZ).Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zamówienie takie zostanie udzielone do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % podstawowej wartości zamówienia.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 441 ust. 1 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % wartości kwoty umownej za wykonanie pełnego zakresu zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 67868,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie obiektów melioracji wodnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa – 2022 rok. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac utrzymania obiektów melioracji wodnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa – 2022 rok (załącznik nr 14 do SWZ).Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zamówienie takie zostanie udzielone do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % podstawowej wartości zamówienia.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 441 ust. 1 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % wartości kwoty umownej za wykonanie pełnego zakresu zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 98400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykaszanie poboczy w Nadleśnictwie Kolbuszowa – 2022 rok.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac do wykonania w ramach wykaszania poboczy w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok (załącznik nr 15 do SWZ).
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zamówienie takie zostanie udzielone do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % podstawowej wartości zamówienia.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 441 ust. 1 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % wartości kwoty umownej za wykonanie pełnego zakresu zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 20088,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamiatanie nawierzchni asfaltowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa – 2022 rok. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w opisie prac do wykonania w ramach zamiatania nawierzchni asfaltowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa - 2022 rok (załącznik nr 16 do SWZ).Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. Zamówienie takie zostanie udzielone do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % podstawowej wartości zamówienia.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 441 ust. 1 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wartości stanowiącej maksymalnie 50 % wartości kwoty umownej za wykonanie pełnego zakresu zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 22680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343231,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515431,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343231,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Drogowa Stanisław Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141237398
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 456
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343231,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67868,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99285,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67868,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo- Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671005566
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1
7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa
7.3.5) Kod pocztowy: 39-340
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTRANS Piotr Stępień
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTRANS Piotr Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67868,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124476,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo - Sprzętowe Piotr Faraś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651197597
7.3.3) Ulica: ul. Sosnowa 4
7.3.4) Miejscowość: Stany
7.3.5) Kod pocztowy: 37-433
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Faraś Usługi Transportowo-Sprzętowe
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Faraś Usługi Transportowo-Sprzętowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20088,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa A&J Józef Stopyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141475873
7.3.4) Miejscowość: Staniszewskie 36
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Stopyra Firma handlowo - usługowa "A&J"
jakie przetargi wygrała firma
Józef Stopyra Firma handlowo - usługowa "A&J"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20088,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Drogowa Stanisław Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141237398
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa Górna 456
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-21 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.