eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarlubieBudowa drogi gminnej nr 03212C w miejscowo¶ci P³ochocin w gminie Warlubie o nawierzchni asfaltowej



Og³oszenie z dnia 2021-10-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 03212C w miejscowo¶ci P³ochocin w gminie Warlubie o nawierzchni asfaltowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej nr 03212C w miejscowo¶ci P³ochocin w gminie Warlubie o nawierzchni asfaltowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98f8ba99-333a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00243184

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00017818/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa drogi gminnej nr 03212C w miejscowo¶ci P³ochocin w gminie Warlubie o nawierzchni asfaltowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu miniPortalu miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (/9k7lj1f1ur/SkrytkaESP) epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB. Za datê przekazania oferty,wniosków,zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcje"Dla Wykonawców"lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WARLUBIE;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych – Pana Krzysztofa Kie³basê, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy:
WG.271.6.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja
2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WG.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazw± „Budowa drogi gminnej nr 03212C w miejscowo¶ci P³ochocin w gminie Warlubie o nawierzchni asfaltowej”.
2. Zakresem przedmiotu zamówienia jest budowa drogi gminnej miejscowo¶ci P³ochocin o ³±cznej d³ugo¶ci 3100 m, na dzia³kach nr 52, 67, 58/10, 61/7, 61/7, 69, 54/7, 54/8, 51, 70/2, obrêb ewidencyjny P³ochocin, 20, 21, 16/2 obrêb ewidencyjny B±kowo i nr 1395, 1393 obrêb ewidencyjny Lipinki.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Wzmocnienie istniej±cej podbudowy,
3) Wykonanie nawierzchni,
4) Wykonanie poboczy i rowów,
5) Wykonanie urz±dzeñ zabezpieczaj±cych ruch pieszych,
6) Wykonanie o¶wietlenia ulicznego,
7) Wykonanie oznakowania pionowego,
8) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czonych do SWZ nastêpuj±cych dokumentach (Za³±cznik nr 1 do SWZ):
1) Przedmiar robót,
2) Projekt budowlany,
3) Projekt zagospodarowania terenu,
4) Przekroje,
5) Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna.
5. Wizja lokalna:
1) Z³o¿enie oferty nie musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotycz±cych zamówienia jakie znajduj± siê w dyspozycji Zamawiaj±cego, a jakie bêd± udostêpniane podmiotom zg³aszaj±cym chêæ udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy fakultatywnie wprowadza mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej.
3) W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania siê z dokumentacj± znajduj±c± siê na miejscu u Zamawiaj±cego nale¿y kontaktowaæ siê z osobami wyznaczonymi do komunikowania siê z wykonawcami.
6. W przypadku okre¶lenia w dokumentacji stanowi±cej Za³±cznik nr 1 do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw w³asnych, znaków towarowych lub pochodzenia urz±dzeñ i materia³ów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy informuje, ¿e maj± one jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jako¶ciowych i funkcjonalnych.
7. Zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przez rozwi±zania równowa¿ne nale¿y rozumieæ urz±dzenia i materia³y posiadaj±ce nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równowa¿nych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny materia³ów lub urz±dzeñ, rozwi±zañ równowa¿nych musi zostaæ za³±czony do oferty, je¿eli taka sytuacja bêdzie mia³a miejsce. Gdy zaoferowane rozwi±zania równowa¿ne bêd± powodowa³y konieczno¶æ zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie do dokonania – przed rozpoczêciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obci±¿ony kosztami tych zmian. Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ wszelkie nazwy w³asne materia³ów, lub urz±dzeñ oraz technologii wskazane w projekcie i przedmiarze robót oraz pozosta³ej dokumentacji, które mog³yby wskazywaæ konkretny produkt lub konkretnego Wykonawcê, maj± znaczenie takie jedynie, ¿e stanowi± podstawê okre¶lenia parametrów, jakie maj± zostaæ uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materia³u, urz±dzeñ lub technologii. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 PZP Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert wa¿nych przy zastosowaniu kryteriów: Cena oferty - 60 % i Gwarancja- 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – opis sposobu dokonania oceny spe³niana tego warunku:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- posiada wiedzê i do¶wiadczenie:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³ (tj. wykona³ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³) minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o warto¶ci roboty nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ netto.
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
skieruje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej Kierownika Budowy posiadaj±cego wykszta³cenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej lub równowa¿ne im wa¿ne uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów w wymaganej specjalno¶ci dla prowadzonych robót. Wy¿ej wymieniona osoba winna posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tego wymogu wy³±cznie w przypadku, gdy Wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a personelem Wykonawcy, a tak¿e zapewni t³umaczenie na bie¿±co wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcê, jak i dostarczonych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zatrudniaj±c t³umacza winien wzi±æ pod uwagê, i¿ t³umacz ten winien byæ bieg³y w bezb³êdnym i jednoznacznym t³umaczeniu zagadnieñ technicznych, ekonomicznych i prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym tymi dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (za³±cznik nr 5 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci 30 000,00 z³otych (trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium na termin zwi±zania ofert±.
3. W przy przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nast±pi przed up³ywem terminu zwi±zania ofert±, Zamawiaj±cy przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± zwraca siê jednokrotnie do Wykonawców o wyra¿enie zgody na przed³u¿enie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie d³u¿szy ni¿ 30 dni.
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt 3 wy¿ej, wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego o¶wiadczenia o wyra¿eniu zgody na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±.
5. W przypadku gdy Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium, przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt 3, nastêpuje wraz z przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. W przypadku nie wniesienia wadium, lub wniesienia wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywania wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w pkt 7 ppkt 2 - 4 wy¿ej z jej tre¶ci winno wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego (w terminie zwi±zania ofert±) zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
9. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w pkt 7 ppkt 2 – 4 nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu w formie orygina³u gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed terminem sk³adania ofert.
10. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - numer 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002:
1) uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego;
2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podaæ nazwê przedmiotu zamówienia oraz numer sprawy.
11. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Inwestycja jest wspó³finansowana ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg

Zamawiaj±cy ustali³ minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 24 miesi±ce.
Zaoferowanie przez Wykonawcê terminu gwarancji poni¿ej ustalonego minimum, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.