Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189478/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00189480/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku - CZĘŚĆ II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191474505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Równa 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 300 15 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pord@pord.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność oświatowa w zakresie prowadzenia egzaminów i szkoleń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku - CZĘŚĆ II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a3599dc-ebb2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Naprawa samochodów ciężarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207895/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w
istotny sposób zmienione;
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wszczoł postępowanie w trybie podstawowym nr ogłoszenia o zamówieniu 2022/BZP
00177085/01 z dnia 25.05.2022r. Termin składania ofert upłynął w dniu 02.06.2022 r. o godz. 09:00. Do w/w terminu nie
zostały złożone żadne oferty. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia w
istotny sposób.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3a3599dc-ebb2-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 455284,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług dla pojazdów będących na wyposażeniu Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy, Autodrom Pomorze w
Pszczółkach, ul. Żuławska 5 (zwany dalej ODTJ w Pszczółkach)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ RAPIŃCZUK "RAPID-TRANS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931683021
7.3.3) Ulica: Główna nr 23
7.3.4) Miejscowość: Rębielcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ RAPIŃCZUK "RAPID-TRANS"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ RAPIŃCZUK "RAPID-TRANS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.