eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini"- zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini”- zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2119660,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-budowa-groty-snieznej-w-obiekcie-krytej-plywalni-w-trzebini-brrir27153202.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini”- zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94ab10b-e64c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197866/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 415300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa groty śnieżnej w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. Dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
a. inwentaryzację i ekspertyzy
b. koncepcję architektoniczną
c. opinia techniczna o możliwości przeznaczenia części obiektu pod budowę groty śnieżnej
d. projekt budowlany
e. projekty wykonawcze
f. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
g. kosztorys inwestorski,
h. przedmiar robót,
i. sporządzenie wizualizacji w 3D lub foto-prezentacji groty śnieżnej
2. Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub informacja o braku jej uzyskania.
3. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót projektowych i budowlanych.
5. Budowa groty śnieżnej wraz z dekoracją wnętrza groty oraz uruchomieniem instalacji chłodniczej -zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, Pro-gramem Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia.
6. Opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi urządzeń.
7. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
8. Dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji i uzyskanie decyzji o pozwole-niu na użytkowanie.
Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, zgłoszenia, certyfikaty, uzgodnienia wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. Program Funkcjonalno-Użytkowy,
b. Inwentaryzacja budynku
UWAGA:
Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania obiektu, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów pływalni.
Wszystkie głośne prace muszą być realizowane po godzinach zamknięcia obiektu pływalni.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania np.„przedścianki” oddzielającej część użytkowanej pływalni od terenu budowy groty śnieżnej.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budo-wy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbio-ru przedmiotu zamówienia;
g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy
realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.

Wykonawca ubezpiecza budowę i roboty budowlane oraz materiały budowlane w zakresie wszelkich ryzyk (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych
wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
Suma ubezpieczenia będzie nie niższa niż pełna wartość prac. Dla ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej suma gwarancyjna musi odpowiadać wysokości możliwych
roszczeń z tytułu potencjalnych szkód ( na mieniu i na osobie), jakie mogą powstać w związku z realizacją prac.
Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy do dnia
podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.

Kod CPV: 71221000-3, 71420000-8, 71320000-7, 71321000-4, 71248000-8, 45000000-7, 45100000-8 , 45200000-9, 45212000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45332000-3, 45330000-9, 43324100-1.

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji zapewni serwisowanie groty śnieżnej oraz zobowiązuje się do wykonania co najmniej dwa razy w ciągu roku bezpłatnych przeglądów .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEABUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282273202

7.3.3) Ulica: Generała Sikorskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569982,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia wynosi 18 tygodni=126 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.