Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197866/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00509448/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini”- zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2119660,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-budowa-groty-snieznej-w-obiekcie-krytej-plywalni-w-trzebini-brrir27153202.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini”- zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94ab10b-e64c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337444/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa groty śnieżnej w obiekcie krytej pływalni w Trzebini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197866/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa groty śnieżnej w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. Dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej:
a. inwentaryzację i ekspertyzy
b. koncepcję architektoniczną
c. opinia techniczna o możliwości przeznaczenia części obiektu pod budowę groty śnieżnej
d. projekt budowlany
e. projekty wykonawcze
f. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
g. kosztorys inwestorski,
h. przedmiar robót,
i. sporządzenie wizualizacji w 3D lub foto-prezentacji groty śnieżnej
2. Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub informacja o braku jej uzyskania.
3. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót projektowych i budowlanych.
5. Budowa groty śnieżnej wraz z dekoracją wnętrza groty oraz uruchomieniem instalacji chłodniczej -zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, Pro-gramem Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia.
6. Opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi urządzeń.
7. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
8. Dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji i uzyskanie decyzji o pozwole-niu na użytkowanie.
Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, zgłoszenia, certyfikaty, uzgodnienia wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. Program Funkcjonalno-Użytkowy,
b. Inwentaryzacja budynku
UWAGA:
Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania obiektu, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów pływalni.
Wszystkie głośne prace muszą być realizowane po godzinach zamknięcia obiektu pływalni.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania np.„przedścianki” oddzielającej część użytkowanej pływalni od terenu budowy groty śnieżnej.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budo-wy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbio-ru przedmiotu zamówienia;
g. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy
realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.
Wykonawca ubezpiecza budowę i roboty budowlane oraz materiały budowlane w zakresie wszelkich ryzyk (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych
wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
Suma ubezpieczenia będzie nie niższa niż pełna wartość prac. Dla ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej suma gwarancyjna musi odpowiadać wysokości możliwych
roszczeń z tytułu potencjalnych szkód ( na mieniu i na osobie), jakie mogą powstać w związku z realizacją prac.
Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy do dnia
podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.
Kod CPV: 71221000-3, 71420000-8, 71320000-7, 71321000-4, 71248000-8, 45000000-7, 45100000-8 , 45200000-9, 45212000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45332000-3, 45330000-9, 43324100-1.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji zapewni serwisowanie groty śnieżnej oraz zobowiązuje się do wykonania co najmniej dwa razy w ciągu roku bezpłatnych przeglądów .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569982,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569982,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569982,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEABUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282273202
7.3.3) Ulica: Generała Sikorskiego 71
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569982,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Trzebini, na 2025 rok".
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.