Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00359941/01 - Wynik z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wybranych przestrzeni
obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej w Łodzi– kolejne etapy realizacji inwestycji – Biblioteka Filmowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wybranych przestrzeni
obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej w Łodzi– kolejne etapy realizacji inwestycji – Biblioteka Filmowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3b66c1-db94-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086658/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa EC-1 Wschód na potrzeby Biblioteki Filmowej NCKF w Łodzi - Etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8962513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/896251
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informajce o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt II SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały określone w dziale XIX .2 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zostały określone w dziale XIX .2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0153/WEI/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wybranych przestrzeni EC1 Wschód na potrzeby Biblioteki Filmowej Narodowego Centrum Kultury Filmowej (zwanej w dalszej części SWZ i SOPZ wymiennie: Biblioteką lub Pracownią badawczą).
2. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia są: budynki N, S1 i S2 stanowiące tzw. Kompleks EC1 Wschód, część dawnej elektrociepłowni EC1 przy ulicy Targowej 1/3
w Łodzi. Roboty budowlane będą wykonywane na działkach o numerach ewidencyjnych: 180/48 i 180/49, obręb S-6 Łódź.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową i obejmować będzie wykonanie robót budowlanych, w tym min.: robót rozbiórkowych, montażowych, konstrukcyjnych i instalacyjnych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) demontaż i ponowny montaż istniejących elementów budynku (w przypadkach koniecznych do realizacji prac wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej, jako SOPZ), o którym mowa w ust. 5) wraz z niezbędnymi przeróbkami istniejących elementów budynku i instalacji wynikających z tego montażu i demontażu. Przy czym, czynności wskazane w zdaniu wyżej należy uznać, za roboty towarzyszące i objęte przedmiotem zamówienia;
2) wykonanie prac projektowych w zakresie wskazanym w § 7 Projektowanych postanowień umownych (dalej, jako PPU), w szczególności w zakresie przygotowania niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia projektów warsztatowych i technologicznych;
3) dostarczenie urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej oraz ich montaż i uruchomienie;
4) rozbudowę istniejących systemów niskoprądowych zarządzanych przez system BMS i zapewnienie pełnej integralności rozbudowywanej infrastruktury z istniejącą;
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w formie i zakresie wskazanym w SOPZ;
6) świadczenia z tytułu gwarancji i rękojmi na zasadach określonych w PPU.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
1) dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych ( STWiORB), łącznie dalej, jako SOPZ – załącznik nr 1 do SWZ;
- w zakresie, o którym mowa w dziale IV SWZ.
2) projektowane postanowienia umowy (dalej, jako PPU) – załącznik nr 2 do SWZ.
6. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
7. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w użytkowanym obiekcie
z czynnymi systemami i instalacjami, dlatego też Wykonawca zobowiązany będzie:
a) wykonywać prace w sposób gwarantujący możliwość bezpośredniej i ciągłej obsługi klientów Zamawiającego korzystających z usług realizowanych
w przestrzeniach kompleksu EC1 Wschód;
b) wykonywać prace, tak aby nie doszło, z winy Wykonawcy, do przerwania ciągłości prac całego kompleksu EC1 w szczególności: Planetarium, Sal kinowych, Wystaw: Kino Polonia i Materia Kina, Foyer, czy też ograniczenia komunikacji
w obiekcie;
c) Wykonawca ma obowiązek w pełni wykonać wszystkie prace konstrukcyjne i instalacyjne oraz inne prace powodujące hałas i drgania uniemożliwiające działalność kulturalną Narodowego Centrum Kultury Filmowej (dalej, jako NCKF) oraz Planetarium w godzinach poza pracą tych Centrów tj. poniedziałki – do godziny 16:00 oraz od godziny 21:30,
a pozostałe dni wyłącznie w porze nocnej – tj. od godziny 21:30 do godziny 9:00. W pozostałych godzinach możliwe jest wykonywanie prac, które nie powodują hałasu uniemożliwiającego prowadzenia działalności kulturalnej
w przestrzeniach opisanych wyżej.
2) Wykonawca, w terminie 14 dni liczonych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie opracować (w porozumieniu z Zamawiającym) i przedłożyć Zamawiającemu Projekt Organizacyjny Inwestycji (POI) zawierający m.in. skład zespołu realizacyjnego oraz harmonogram rzeczowo - finansowy. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały określone w § 6 PPU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub oferta z najniższą ceną.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 oraz art. 224 ust. 6 ustawy Pzp. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):
opis warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których każda polegała na przebudowie - dla której wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę, czynnego budynku użyteczności publicznej (tj. prowadzącego działalność statutową w sposób ciągły) o wartości wykonanych robót budowlanych nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł (jeden milion dwieście tysięcy złotych) brutto.
UWAGA: w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum firm) lub w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na zasobach podmiotu trzeciego Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę lub wskazany w ofercie Wykonawcy podmiot trzeci wykaże się samodzielnym doświadczeniem w realizacji obydwu robót.
Definicje:
1)na potrzeby przedmiotowego zamówienia, przez przebudowę należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, takich jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji;
2)przez budynek użyteczności publicznej – należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj..: Dz.U. 2022 poz. 1225 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ODPIS LUB INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH potwierdzających spełnienie warunku, określonego
w pkt. VI.1.4) SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających, czy wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OFERTA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:1) Treść oferty stanowią następujące dokumenty:
1.1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem.
Wzór Formularza oferty stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty:
2.1. PEŁNOMOCNICTWO (dokument elektroniczny) w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
2.2. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Szczegółowe informacje zawiera pkt. VII.1a. SWZ.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2.3. OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
Szczegółowe informacje zawiera pkt. VII.1a. SWZ.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2.4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2.5. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w formie innej niż pieniężna. Szczegółowe informacje zawiera pkt. XII SWZ.
2.6. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE - nie dotyczy
Szczegółowe informacje zawiera pkt. VII.1b SWZ.
2.7. OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (dotyczące udostępniania zasobów w ramach konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, zero groszy).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WADIUM postępowanie nr 0153/WEI/TP/2024”.
WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU
1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank: PKO BP S.A Oddział w Łodzi
Numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482
2) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
WADIUM WNIESIONE W INNEJ NIŻ PIENIĄDZ DOPUSZCZONEJ FORMIE
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowe
i nieodwołalne oraz zaleca się, aby określały co najmniej następujące elementy:
1) dającego zlecenie;
2) beneficjenta gwarancji/poręczenia – tj. Zamawiającego - „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi;
3) gwaranta/poręczyciela wraz ze wskazaniem ich siedzib;
4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, w tym
w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wskazanie wszystkich tych podmiotów (Wykonawców);
5) kwotę gwarancji/poręczenia;
6) termin ważności gwarancji/poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą);
7) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych
w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
8) informację o formie i sposobie złożenia przez Beneficjenta oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Jeżeli wadium jest wnoszone w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, załączając na Platformie w sekcji „FORMULARZ”.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania
ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo (dokument elektroniczny) w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawców lub przez notariusza, powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani będą do złożenia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zaleca się, aby umowa określała:
- strony umowy,
- cel działania,
- sposób współdziałania,
- zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich,
- solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
- oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi),
- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Problematykę zobowiązań solidarnych, w zakresie nie uregulowanym przez umowę pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, regulują przepisy prawa cywilnego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (PPU) stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umownych.
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa paragraf 21 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/896251
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
DOFINANSOWANIE:Przedmiotowe zamówienie: „Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Nazwa zadania: Biblioteka Filmowa Narodowego Centrum Kultury Filmowej” – umowa o dofinansowanie nr 28/DF -V/PB/2024.
TERMIN REALIZACJI:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować całość przedmiotu zamówienia w terminie 6 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy na jego realizację, z zachowaniem terminów wynikających z uzgodnionego przez strony umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego.
WIZJA LOKALNA (obowiązkowa):
1) Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się
z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia.
Wizja lokalna jest obowiązkowa.
Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
2) Koszty wizji lokalnej obciążają Wykonawcę.
3) Zamawiający określa następujące termin/y przeprowadzenia wizji lokalnej:
dzień 19 marca 2024 i 22 marca 2024 r. - godz. 10:00.
4) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji lokalnej nie jest wiążące. Wszelkie pytania merytoryczne i wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy kierować do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej, zgodnie z postanowieniami SWZ.
5) Wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową lub na adres e-mail: zamowienia@ec1lodz.pl.
We wniosku należy wskazać wybraną datę oraz ilość osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej.
Środki ochrony prawnej, zasady wnoszenia oraz zakres podmiotowy oraz przedmiotowy zostały określone w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
Zgodnie z treścią art. 513 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni:
1) od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej - wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia,
3) od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia - w przypadkach innych niż określone w pkt. 1 i 2
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.