Og³oszenie z dnia 2021-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00044620/01 - Og³oszenie z dnia 2021-04-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki ,cukiernika oraz ogrodnika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71-396-72-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.bip.kostomloty.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki ,cukiernika oraz ogrodnika w Dziennym Domu Senior + w Osieku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c3dd43d-a98f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00243796
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Gmina Kostom³oty wspiera Seniorów – utworzenie Dziennego Domu „Senior+” w Gminie Kostom³oty”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00044620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ.271.11.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 853,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Muzykoterapeuta 4 godziny w miesi±cu.¦wiadczenie us³ug w formie zajêæ z muzykoterapii
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 81,30 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dietetyk 4 godziny w miesi±cu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 81,30 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kucharz 4 godziny w miesi±cu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 83,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Radca Prawny 1 godzina w miesi±cu.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79110000-8 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 146,34 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Psycholog 1 godzina w miesi±cu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 146,34 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fizjoterapeuta 30 godzin miesiêcznie4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85142100-7 - Us³ugi fizjoterapii
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 105,69 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pielêgniarka 22 godziny miesiêcznie4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85141220-7 - Us³ugi doradcze ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 48,78 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8 Cukiernik 5 godzin w miesi±cu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 81,30 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogrodnik 5 godzin w miesi±cu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85141220-7 - Us³ugi doradcze ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 81,30 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 104 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 104 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszcznie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszcznie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wykonawca uchyli³ siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 99,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 99,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 96,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 96,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wa³brzych
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 96,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 48,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 48,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Marzena Suszyñska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131049833
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kostom³oty
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 48,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszcznie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszcznie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty
INNE PRZETARGI KOSTOM£OTY
wiêcej: przetargi KOSTOM£OTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga prawna Urzêdu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastêpcza w Powiecie Olsztyñskim. PROFESJA Z MISJ¡" w podziale na 7 czê¶ci.
- ¦wiadczenie us³ug pe³nienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTÊPCZEJ
- Kompleksowa organizacja i obs³uga czterech 2-dniowych spotkañ stacjonarnych w ramach projektu "Sieæ dostêpno¶ci cyfrowej wsparcie systemowego wdra¿ania dostêpno¶ci cyfrowej w podmiotach publicznych"
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastêpczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastêpczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Pe³nienie funkcji streetworkera
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.