Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088629/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00102582/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00119906/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00128288/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 95 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,78437,2c261344ae0940be1138bcc63aaa5e3e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6fcc5f-a43b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja pałacu Dhonów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 projekt pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088629/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7531851,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich pałacu Dohnów przy ul. Dąbrowskiego 54 w Morągu. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie I - Termomodernizacja pałacu Dohnów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu wspófinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w ramach projektu pn. „Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”. Przedmiotowy etap obejmuje wykonanie:
a) termomodernizację obejmującą w szczególności:
- docieplenie ścian oddzielających strych od części ogrzewanej,
- docieplenie lukarn w tym w szczególności: rozbiórka obecnych lukarn dachowych i wykonanie nowych lukarn, docieplenia ścian lukarn w pomieszczeniach ogrzewanych,
- docieplenie podłogi poddasza nieużytkowanego,
- docieplenie dachu w tym w szczególności: remont więźb dachowych (wymiana elementów konstrukcji i poszycia porażonych korozją biologiczną, oczyszczenie i odgrzybienie, zabezpieczenie p.biol. i ppoż.); remont stalowej konstrukcji latarni, hełmu i iglicy wieży (oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne); częściowa przebudowa więźb polegająca na wyprowadzeniu w okapach pokrycia dachowego poza obręb murów i gzymsów oraz korekcie połaci nad bocznymi ryzalitami barokowego skrzydła północnego (za pomocą ołacenia, odpowiednich nadbitek i przypustnic); przebudowa kominów i naprawa gzymsów podokapowych; wymiana całkowita pokrycia dachowego (dachówka esówka, dachówka karpiówka, blacha cynkowo-tytanowa); wymiana obróbek blacharskich i instalacji rynnowo-spustowej na blachę cynkowo-tytanową; montaż elementów systemów bezpieczeństwa dachowego; wykonanie instalacji odgromowej,
w celu osiągnięcia w każdym z tych przypadków odpowiedniego współczynnika przenikania ciepła określonego w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej;
b) termomodernizację stolarki okiennej i drzwiowej: wymiana wszystkich okien na stolarkę energooszczędną, w tym w odpowiedniej wg dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format) klasie odporności ogniowej; wymiana drzwi zewnętrznych kondygnacji nadziemnych i piwnic na stolarkę energooszczędną, w tym w odpowiedniej wg dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format) klasie odporności ogniowej; okna i drzwi o formie indywidualnej (odtwarzające wygląd historyczny), w kolorystyce zgodnej z programem prac konserwatorskich, o odpowiednim współczynniku przenikania ciepła określonym w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej, wyposażonych w kontraktrony i elektrozaczepy, z szybami z zabezpieczeniem anty UV, spełniające wymogi Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą; naprawy ościeży okien i drzwi i ich malowanie po wymianie stolarki,
c) kompleksową modernizację instalacji c.w.u oraz kompleksowa wymiana instalacji c.o. i grzejników obejmujące w szczególności: wykonanie modernizacji i częściowej przebudowy sieci cieplnej (pod nadzorem archeologicznym); wykonanie kompleksowej wymiany wewnętrznej instalacji c.o. oraz grzejników (grzejniki stylizowane żeberkowe, dostosowane zasięgiem do wnęk); wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji c.w.u. z montażem pompy ciepła, zgodnie z audytem energetycznym i dokumentacją projektową; docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz (w obrębie wnęk okiennych i wnęk w murach) materiałem o odpowiednim współczynniku przenikania ciepła, określonym w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej; wykonanie bruzd (trasy bruzd wytyczone w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora tak żeby nie niszczyć substancji zabytku), zaprawienie bruzd po położeniu instalacji, finalnie malowanie,
d) wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oraz wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną w szczególności: według Tabeli 1 Zakres – Etap I – skrzydło południowe i północne (pkt 1): wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, zgodnie z audytem energetycznym i dokumentacją projektową, oraz wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną – wymiana linii WZL; wymiana rozdzielnic elektrycznych; ponowny montaż osprzętu węzła c.o. i rozbudowa o c.w.u. oraz zasilenie pompy ciepła; wymiana przewodów elektrycznych oświetlenia wewnętrznego (podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego, akcentowego) i montaż centralnej baterii; wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego (podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego, akcentowego); wymiana elektrycznych źródeł światła w istniejących, zachowywanych zabytkowych żyrandolach i kinkietach ściennych na źródła LED o barwie ciepłej (moc i rodzaj źródeł światłą ustalić na etapie wykonawstwa z inwestorem tak żeby w pełni zachować walory estetyczne zabytku); wykonanie bruzd (trasy bruzd wytyczone w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora tak żeby nie niszczyć substancji zabytku), zaprawienie bruzd po położeniu okablowania, finalnie malowanie, a w przypadku gotyckiego, eksponowanego lica ceglanego i/lub kamiennego wykonanie prac konserwatorskich w rejonie poprowadzenia okablowania; prace należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczeństwo przeciwporażeniowe.
2) zadanie II - rewitalizacja pałacu, wykonanie części prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pozostałej części pałacu - wspófinansowany ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Przedmiotowy etap obejmuje wykonanie:
a) przebudowę i modernizację części skrzydła północnego pałacu, w granicach określonych w dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format), obejmująca kondygnację parteru, I piętra, II piętra w szczególności:
- przebudowa klatki schodowej K 1 (bez montażu szklanej obudowy szybu windy osobowej i montażu kabiny windy) z pracami wykończeniowymi,
- rozbiórki ścian działowych na parterze na potrzeby wykonania foyer wejściowego,
- kompleksowy remont pomieszczeń (wymiana tynków cementowych, wykonanie tynków i malowanie, wymiana i wykonanie podłóg i posadzek kamiennych), w tym wykonanie foyer wejściowego i prace konserwatorskie średniowiecznego muru obronnego od strony wnętrz parteru pałacu (lico kamienno-ceglane),
- kompleksowe wykonanie sanitariatów,
- wymiana stolarki wewnętrznej,
- montaż balustrady schodów,
- wykonanie chodnika zewnętrznego (dojście do drzwi DZ7, DZ6, DZ5, DZ2),
b) wykonanie prac adaptacyjnych w pozostałej części pałacu w szczególności:
- remont pomieszczenia przeznaczonego na potrzeby węzła c.o.,
- wydzielenie i remont pomieszczenia przeznaczonego do montażu pompy ciepła,
- wydzielenie i remont pomieszczenia zaworu głównego wody przy pomieszczeniu węzła c.o.,
- wykonanie ścian działowych w odpowiedniej klasie odporności ogniowej na poddaszu pałacu,
- wydzielenie i remont trzech pomieszczeń w obecnej sieni wejściowej na parterze skrzydła południowego (w tym pomieszczenia serwerowni i pomieszczenia ochrony),
- rozbiórkę ścian działowych w pomieszczeniu 1.12 na parterze pałacu,
c) wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej w szczególności:
- wykonanie pod nadzorem archeologicznym przyłącza wodociągowego ze studnią wodomierzową, wykonanie pod nadzorem archeologicznym sieci wodociągowej na dojściu do zaworu głównego i wykonanie zaworu głównego, podłączenie istniejącej wewnętrznej instalacji wodociągowej do przebudowanej części sieci wodociągowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej na potrzeby sanitariatów w skrzydle północnym,
- wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej,
- wykonanie instalacji klimatyzacyjnej na potrzeby pomieszczenia serwerowni,
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej na potrzeby sanitariatów w skrzydle północnym (pod nadzorem archeologicznym),
- wykonanie bruzd (trasy bruzd wytyczone w uzgodnieniu z przedstawicielem inwestora tak żeby nie niszczyć substancji zabytku), zaprawienie bruzd po położeniu instalacji, finalnie malowanie ,
d) wykonanie prac instalacyjnych branży elektrycznej według Tabeli 1 Zakres – Etap I – skrzydło południowe i północne (pkt 2, 3 i 4):
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych z gniazdami i odbiornikami 3-faz ze sprzętem (montażem gniazd),
- wykonanie okablowania poziomego, okablowania pionowego, punków dystrybucyjnych, tras kablowych sieci teletechnicznej LAN, Wifi (sieć komputerowa Ethernet) z przyłączeniem do paneli (szafy Rack bez sprzętu). UWAGA!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia szafy Rackowej w postaci routerów, listew, patchpaneli itp,
- wykonanie systemu przyczynowego łazienki niepełnosprawnych NPS ze sprzętem
- wykonanie okablowania systemu kontroli dostępu SKD,
- wykonanie okablowania systemu monitoringu CCTV,
- wykonanie okablowania systemu ochrony zbiorów,
- wykonanie oddymiana klatki schodowej K1 (kompleksowo),
- wykonanie okablowania systemu sygnalizacji pożaru SSP,
- wykonanie okablowania systemu sygnalizacji włamania SSWiN,
- montaż sprzętu systemu dostępu SKD, tj. skrzynki dla kontrolerów, z połączeniem kontaktronów i elektrozaczepów rewersyjnych zainstalowanych w stolarce okiennej i drzwiowej wykonanej w ramach termomodernizacji,
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków tej sekcji zamówienia opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10461085,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15962666,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10461085,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gorek Restauro Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242630894
7.3.3) Ulica: ul. Ruskowy Bród 79 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie w ramach zadania I ww. zamówienia kompleksowej modernizacji instalacji c.w.u oraz kompleksowej wymiany instalacji c.o. i grzejników oraz w ramach zadania II ww. zamówienia
wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej . Nazwa podwykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Hydraulik” Józef Horyd, ul. Bartoszycka 18, 11-100 Lidzbark Warmiński
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOREK RESTAURO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GOREK RESTAURO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10461085,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z
tym, że :
1) zadanie I – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z tym, że nie później niż do 30.05.2023 r. z uwagi na konieczność
rozliczenia dofinasowania,
2) zadanie II – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z tym, że nie później nie do 30.11.2023 r. z uwagi na konieczność
rozliczenia dotacji celowej.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik
nr 6 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków patrz także §VI SWZ
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn: "Utworzenie interdyscyplinarnego laboratorium (bio)gospodarki cyrkulacyjnej w budynku UWM w Olsztynie przy Pl. Łódzkim 3"
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 512 w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Nowowiejskiego i Żeromskiego w Bartoszycach
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
- OBO 2025: Remont nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Jeziołowicza
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.