Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja parków i zieleńców na terenie miasta Strzelce Opolskie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: GZMK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 778873236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzmk.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzmk.strzelceopolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2699e0a-c990-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja parków i zieleńców na terenie miasta Strzelce Opolskie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2699e0a-c990-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000669/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja parków i zieleńców na terenie miasta Strzelce Opolskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.IV.392.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Nazwa zamówienia: Konserwacja parków i zieleńców na terenie miasta Strzelce Opolskie.
5.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania terenów parków i zieleńców na terenie miasta Strzelce Opolskie polegająca między innymi na: koszeniu i renowacji trawników, jesiennym grabieniu liści, pieleniu podlewaniu i pielęgnacji rabat i wazonów oraz wykonaniu obsady rabat i donic, pielęgnacji drzew i krzewów, pielęgnacji żywopłotów i roślin okrywowych, utrzymaniu terenów w czystości, utrzymaniu elementów małej architektury na terenach zielonych i w Parku Leśnym tj. tablic informacyjnych, ławek i koszy na śmieci, utrzymaniu ciągów komunikacyjnych.
5.3. Warunki ogólne realizacji prac utrzymaniowych
5.3.1. Wszystkie prace opisane w przedmiocie zamówienia należy wykonywać zgodnie ze sztuka ogrodniczą, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r. poz. 13366 ze zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 tj.), zgodnie z obowiązującymi normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego.
5.3.2. Przy pracach związanych z pielęgnacją drzew i krzewów wymagany jest stały nadzór osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodne z wymogami zawartymi w SWZ.
5.3.3. Terminy rozpoczęcia i zakończenia prac - ogrodniczych, konserwacji małej architektury oraz prac porządkowych na terenie parku i zieleńców oraz ich zakres, Wykonawca powinien wcześniej uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego.
5.3.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Rejestru robót, w celu dokumentowania realizacji prac, stanowiących przedmiot umowy.
5.3.5. Realizacja prac utrzymaniowych powinna być odnotowywana przez Wykonawcę w Rejestrze robót na bieżąco dla każdego dnia, najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich wykonaniu. W Rejestrze robót Wykonawca zobowiązany jest wpisywać terminy rozpoczęcia i zakończenia robót oraz ich zakres rzeczowy i terenowy, a także wszelkie nieprzewidziane sytuacje jakie wystąpią w trakcie realizacji usługi. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu tygodniowego raportu tj. skanu z rejestru robót o wykonanych pracach drogą elektroniczną (e-mail) lub dostarczyć raport osobiście. Przedstawiciel Zamawiającego będzie wpisywał do rejestru, w zależności od potrzeb, uwagi i dyspozycje dla Wykonawcy. Formularz Rejestru robót w formie elektronicznej zostanie przygotowany przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy niezwłocznie po zawarciu Umowy.
5.3.6. Wszystkie prace powinny być wykonywane profesjonalnie, sprawnie, bez nieuzasadnionych przerw oraz z wykorzystaniem optymalnej liczby pracowników, w miarę potrzeb również w weekendy i święta.
5.3.7. Prace w zakresie stosowania środków ochrony roślin należy realizować zgodnie z zapisami ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2023 r. poz. 340 ze zm.). Prace, podczas których stosowane są środki ochrony roślin należy wykonywać stosując się do niżej wymienionych zaleceń:
• Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania i przekazania kopii dokumentacji (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 art. 67 z dnia 21 października 2009 r. (Dz. U. UE. L. 309/1) dotyczącej stosowania przez nich środków ochrony roślin zawierającej nazwę środka ochrony roślin, zastosowanie i zastosowaną dawkę, powierzchnię, na której zastosowano środek ochrony roślin.
W związku z powyższym opisana dokumentację po wykonanym zabiegu należy każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu.
Dokumentacja taka będzie przechowywana przez okres trzech lat od dnia wykonania zabiegu w siedzibie Zamawiającego.
• Zamawiający bezwzględnie zabrania stosowania środków ochrony roślin w bliskim sąsiedztwie placów zabaw.
• Środki ochrony roślin należy stosować zgodnie z etykieta stosowania.
5.3.8. Używanie dmuchaw spalinowych m in. usuwania liści powinno być ograniczone do minimum i każdorazowo uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego. Możliwość zastosowania tego sprzętu zależy od lokalizacji terenu, pory dnia, w której będzie on używany oraz warunków pogodowych. Wyklucza się stosowanie dmuchaw w okresach suszy. Wówczas można je ewentualnie zastąpić odkurzaczami wciągającymi.
5.3.9. Prace pielęgnacyjne należy wykonywać kompleksowo, z zachowaniem warunków i terminów określonych w opisie robót, w celu uzyskania pożądanego efektu.
5.3.10. Realizacja prac nie może być na szkodę dla istniejącego terenu. Podczas realizacji robót przez Wykonawcę nie może dochodzić do rozjeżdżania trawników czy alejek. W przypadku stwierdzenia w protokole kontroli i udokumentowaniu w postaci zdjęć takich nieprawidłowości, Wykonawca może zostać obciążony karą i obowiązkiem odtworzenia zniszczonego terenu na własny koszt.
5.4. Zakres, charakterystyka oraz warunki realizacji i standardy wykonania poszczególnych prac utrzymaniowych:
5.4.1. Koszenie trawników:
• Wykoszenie trawników parkowych, dywanowych, na skarpach, chwastów w zadrzewieniach oraz jednorocznych samosiewów na powierzchni 157000m2 wraz z zebraniem i wywozem trawy z powierzchni 4124m2(wywóz trawy dotyczy poz. 1-6 w załączniku).
• Koszenie należy wykonać maksymalnie nisko dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników, optymalna wysokość trawy po skoszeniu powinna wynosić 5cm.
• Koszenie trawników przy drzewach i krzewach należy prowadzić tak, aby nie uszkodzić roślin. W przypadku uszkodzenia roślin Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w porozumieniu z Zamawiającym nasadzeń rekompensujących szkody.
• Równocześnie z koszeniem trawników należy skosić trawę i chwasty wyrastające wokół drzew, latarni itp. wokół i pod ławkami, stojakami rowerowymi i innymi elementami oraz przy krawędzi chodnika.
• Zamiatanie alejek i chodnika ze ściętej trawy na bieżąco podczas koszenia.
• Grabienie trawy po skoszeniu, aby trawnik pozostał estetyczny i uprzątnięty – dotyczy powierzchni 4124m2 (wywóz trawy dotyczy poz. 1-6 w załączniku).
• Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu koszenia na danym obiekcie. Nie dopuszcza się po zakończonym zabiegu pozostawienia skoszonej biomasy na koszonym terenie na czas weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
• Bieżące zasypywanie dołów na trawnikach z podsiewem trawy.
• W przypadku uszkodzenia trawnika, poprzez użycie zbyt ciężkiego sprzętu lub zastosowanie niewłaściwej technologii Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia rekultywacji zniszczonych trawników w pełnej technologii na własny koszt, zgodnie z pkt. 2.
• Na terenie nieruchomości położonych w centrum miasta dopuszcza się stosowanie jedynie kosiarek ręcznych (poz.1-5 w załączniku).
• Termin rozpoczęcia i zakończenia koszenia uzgadniany na bieżąco przez Zamawiającego.
• Należy uporządkować koszony teren tzn. usunąć ewentualne śmieci znajdujące się na koszonym obszarze.
• Krotność koszenia, określono w załączniku
(...)
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRZELECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561966301
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STRZELECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
STRZELECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke".
- Zimowe ręczne oczyszczanie w sezonie 2006/2007 na terenie m.st. Warszawy.
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.