eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudryDowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Budry na podstawie biletów miesięcznych w okresie 1.01.2023 r. - 30.06.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Budry na podstawie biletów miesięcznych w okresie 1.01.2023 r. - 30.06.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Budry

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-606

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874278003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Budry na podstawie biletów miesięcznych w okresie 1.01.2023 r. - 30.06.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11958367-011b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020564/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół w gminie Budry od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w celu wyłonienia wykonawcy przeprowadził dwa postępowania przetargowe w trybie podstawowym, które zakończyły się unieważnieniem postępowań. Z uwagi, iż umowa na dowóz uczniów do szkół obejmowała okres do dnia 31.12.2022 r. zaistniała konieczność wyłonienia wykonawcy na kolejny okres. Z uwagi na zbyt krótki okres na przeprowadzenie procedury przetargowej w trybie podstawowym zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.
Uzasadnienie prawne: Art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i uczniów w formie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i dzieci z oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i przedszkola prowadzonych przez Gminę Budry w roku szkolnym w terminie od 01.01.2023 do 30.06.2023 r. w ramach przewozów regularnych oraz opieka nad dowożonymi uczniami i dziećmi:
1) Uczniowie i dzieci będą dowożeni do:
- Szkoła Podstawowa w Budrach z siedzibą w Więckach – Więcki 8, na godz. 7.40
- Szkoła Podstawowa w Sobiechach – Sobiechy 24, na godz. 7.55
- Przedszkole w Budrach- ul. M Konopnickiej 5, na godz. 7.55
2) Opieka nad dowożonymi uczniami i dziećmi w czasie przewozów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Stepaniuk Marcin Stepaniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280271897

7.3.4) Miejscowość: Smolajny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229999,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.