Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Przedszkola w Wieprzu w ramach projektu: Budowa przedszkola w miejscowości Wieprz w gminie Radziechowy-Wieprz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338676610
1.5.8.) Numer faksu: 338676613
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.radziechowy-wieprz.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Przedszkola w Wieprzu w ramach projektu: Budowa przedszkola w miejscowości Wieprz w gminie Radziechowy-Wieprz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a9bbed-c6e5-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004857/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie Przedszkola w Wieprzu w ramach projektu: Budowa przedszkola w miejscowości Wieprz w gminie Radziechowy-Wieprz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226729,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sal dydaktycznych i pomieszczeń administracyjnych
Dostawa i montaż sprzętu, mebli w następujących pomieszczeniach i stanowiskach:
HOL
GABINET DYREKTORA
SALE ZAJĘĆ
JADALNIA
POMIESZCZENIE SOCJALNE PRACOWNIKÓW KUCHNI
SZATNIA
POKÓJ LOGOPEDY
MAGAZYNY LEŻAKÓW
POKÓJ ZAJĘĆ INDYWIDUALNYCH
POMIESZCZENIE SOCJALNE WYCHOWAWCÓW
SZATNIA WYCHOWAWCÓW
POMIESZCZENIE SOCJALNE OBSŁUGI
ARCHIWUM
MAGAZYN POMOCY NAUKI
MAGAZYN CZYSTEJ POŚCIELI
MAGAZYN NA ŚRODKI CZYSTOŚCI, POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE
Szczegółowy opis i zestawienie sprzętów i mebli stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA!
Pomieszczenie socjalne wychowawców – w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga meble 6,7,8. Mebel 6 i mebel 8 jest wyspecyfikowany. Nie ma wyspecyfikowanego mebla nr 7 – Mebel nr 7 został zapisany omyłkowo. W pomieszczeniu socjalnym wychowawców nr. 1.10 (Rys. A.03 Rzut poddasza) należy zastosować tylko Mebel nr 6 i Mebel nr 8, bez Mebla nr 7.
Zamawiający nie dopuszcza regału magazynowego z półką z płyty MDF. Należy zastosować półki z płyty HDF o gr. 7 mm zgodnie z dokumentacją projektową – Zestawienie wyposażenia Przedszkola w Wieprzu.
Szafka na pościel i łóżeczka - należy zastosować drzwi przesuwne z hamulcem blokującym.
Zamawiający dopuści wykonanie mebli z płyty w kolorze D3025 OW Dąb Sonoma z zachowaniem pozostałych parametrów płyty ( Podstawowy przyjęty kolor to D3820 Kasztan Berno)
Zamawiający dopuszcza krzesła obrotowe zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w zestawieniu wyposażenia z dokumentacji projektowej, o elementach tapicerowanych w kolorze ciemnoszarym. W biurze dyrektora pom. 0.07 należy zastosować fotel obrotowy o elementach tapicerowanych wykonanych z czarnej skóry naturalnej.
Zamawiający dopuszcza krzesło typu Acos PRO lub równoważne (w dokumentacji przewidziano krzesło ONE-H lub równoważne), posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty. Kolor: stelaż rurowy chrom satyna, elementy tapicerowane z tkaniny wysokiej jakości ciemnoszarej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277201,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653537,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277201,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro Jasnosz Joanna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-129-58-99
7.3.4) Miejscowość: LISIA GÓRA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277201,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.