Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213709/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„RDW w Zamościu: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych
dróg wojewódzkich”
Zadanie 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,128084,8e0243272c16101012f254b30887b395.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie Drogami Wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„RDW w Zamościu: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowychdróg wojewódzkich”
Zadanie 1 Obwód Drogowy w Biłgoraju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3354028b-f0af-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.10 RDW w Zamościu Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.St.372.7.2023.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 524863,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238495,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres usług obejmuje:
a) koszenie pierwsze i drugie – wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów w pasie drogowym o zmiennej szerokości (z uprzątnięciem wyciętych samosiewów, odrostów pni po wyciętych drzewach i odrostów drzew), pierwsze i drugie koszenie będzie wykonywane na zmiennej szerokości pasa drogowego (szerokość pasów drogowych poszczególnych odcinków dróg podana w przedmiarach i kosztorysach ofertowych). Przy drodze wojewódzkiej nr 835 na odcinku Huta Turobińska – Biłgoraj - granica województwa koszenie obejmuje również teren pasa drogowego pomiędzy drogami serwisowymi, a drogą główną w węzłach komunikacyjnych oraz szerokość 1 m od krawędzi zewnętrznej dróg serwisowych.
b) ponadto przy każdym koszeniu:
oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, który zostanie przekazany przez Zamawiającego.
czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, inne odpady frakcji suchej, itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów,
wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 1,5 m,
ręczne wykoszenie traw w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w.
usunięcie wszelkich obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, inne odpady frakcji suchej itp.) po wykoszeniu traw.
wszelkie inne czynności konieczne do wykonania zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem usług /np. dojazd do miejsca świadczenia usług, koszty związane z przeszkoleniem pracowników w zakresie bhp, zabezpieczeniem im środków ochrony osobistej, odzieży ochronnej i roboczej, itp./.
4. Cena jednostki obmiaru obejmuje wykoszenie traw i chwastów w obrębie pasa drogowego (pobocze i skarpa) o powierzchni 1 m2 pasa drogowego - przy zmiennej średniej szerokości odrębnie określonej dla poszczególnych odcinków. Ponadto w cenę jednostkową obmiaru (m2) Wykonawca wkalkuluje ceny powyższych usług.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilości robót zostały określone w załączonym Przedmiarze usług oraz Specyfikacji Technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248265,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248265,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248265,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Jan Gawda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181738084
7.3.3) Ulica: Abramowska 7
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Gawda - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Jan Gawda - Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248265,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, płynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzierżawą cytometru na 24 m-ce na użytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przepł. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Dostawa odczynników i pożywek dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej.
- Dostawa akcesoriów jednorazowych i wielorazowych kompatybilnych z analizatorem ISCUS Flex będącym na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa końcówek do pipet, zestawu do oceny fagocytozy metodą cytometrii przepływowej oraz alkoholu etylowego, TRIS, Hcl, pasków wskaźnikowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości terenu oraz zimowego utrzymania dróg i chodników wokół obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni
- Zamówienie usług z zakresu ochrony ppoż. i utrzymania infrastruktury leśnej w Nadleśnictwie Bolewice na rok 2025
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.