Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174734/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00185008/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00193396/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dostępu Internetu / teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej w latach 2022-2024 dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu Internetu / teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej w latach 2022-2024 dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56de289b-db4c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług dostępu do Internetu/teletransmisji oraz świadczenie usługi hostowanej centrali telefonicznej dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/139/2022/W
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293945,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu umowy dla części nr I zamówienia, zobowiązany jest zapewnić, w szczególności:a) w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, gwarantowaną przepustowość dostępu do sieci Internet;
b) dostęp do Internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, ilości użytkowników czy też ilości przesłanych bądź odebranych danych;
c) bezpośrednie zestawienie łącza między wskazaną lokalizacją w siedzibie Zamawiającego
a węzłem dostępowym sieci metropolitarnej wykonawcy.
2) W zakresie wymagań techniczno-serwisowych dla części nr I-zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia konfiguracji systemu w ramach instalacji, bez dodatkowych kosztów;
b) przejęcia obowiązku przeprowadzenia wszystkich niezbędnych procedur, uzgodnień itp., związanych z instalacją łącza internetowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Jeśli będzie to konieczne przedstawiciele Zamawiających udzielą w tym celu niezbędnego pełnomocnictwa;
c) usługa nie może posiadać żadnych ograniczeń co do ilości przesyłanych danych;
d) Wykonawca zapewni dostępność służb technicznych przez całą dobę we wszystkie dni w roku;
e) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia, serwisowanie systemu przez cały okres obowiązywania umowy;
f) utrzymanie stałego dostępu do sieci Internet przez okres 30 miesięcy z utrzymaniem dostępności sieci na poziomie nie mniejszym niż 99,0 % w ujęciu miesięcznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 120330,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu umowy dla części nr II (podstawowej) zamówienia, zobowiązany jest zapewnić, w szczególności:a) w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, gwarantowaną przepustowość dostępu do sieci Internet;
b) dostęp do Internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, ilości użytkowników czy też ilości przesłanych bądź odebranych danych;
c) bezpośrednie zestawienie łącza między wskazaną lokalizacją w siedzibie Zamawiającego
a węzłem dostępowym sieci metropolitarnej wykonawcy.
2) W zakresie wymagań techniczno-serwisowych dla części nr II (podstawowej) zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia konfiguracji systemu w ramach instalacji, bez dodatkowych kosztów;
b) przejęcia obowiązku przeprowadzenia wszystkich niezbędnych procedur, uzgodnień itp., związanych z instalacją łącza internetowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Jeśli będzie to konieczne przedstawiciele Zamawiających udzielą w tym celu niezbędnego pełnomocnictwa;
c) usługa nie może posiadać żadnych ograniczeń co do ilości przesyłanych danych;
d) Wykonawca zapewni dostępność służb technicznych przez całą dobę we wszystkie dni w roku;
e) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia, serwisowanie systemu przez cały okres obowiązywania umowy;
f) utrzymanie stałego dostępu do sieci Internet przez okres 30 miesięcy z utrzymaniem dostępności sieci na poziomie nie mniejszym niż 99,0 % w ujęciu miesięcznym.
Zamawiający określa wymagania minimalne w zakresie realizacji przedmiotu umowy dla części nr II (wariantowej) zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, w szczególności:
1) włókna światłowodowe, które powinny spełniać wymagania określone w normach odpowiednio:
a) włókna światłowodowe powinny być włóknami jednomodowymi, zakończone złączami LC,
b) tłumienność jednostkowa nie powinna przekraczać wartości katalogowych dla włókien użytego kabla,
c) zmiana tłumienności jednostkowej na długości linii nie powinna przekraczać 0,1 dB/km,
d) skokowy wzrost tłumienności wywołany punktowymi wtrąceniami nie powinien być większy niż 0,1 dB,
e) tłumienność spawów nie powinna przekraczać 0,15 dB;
2) w ramach udostępnienia włókien światłowodowych Wykonawca wykona przyłącza do lokalizacji na swój koszt i własnym staraniem oraz wykona instalacje i zakończenia sieci optycznej we wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego pomieszczeniu;
3) oferowane włókna powinny zapewnić możliwie najkrótszą drogę optyczną w wymaganych relacjach;
4) dostarczone włókna światłowodowe powinny być kompatybilne z modułami SFP 1000Base-LR i współpracować bez pośrednictwa dodatkowych;
5) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiedni personel do utrzymania traktów światłowodowych i usuwania awarii;
6) Wykonawca będzie zobowiązany informować Zamawiającego o planowanych pracach skutkujących przerwaniem transmisji w dzierżawionych przez Zamawiającego włóknach światłowodowych;
7) Wykonawca powinien zapewnić jeden, centralny punkt zgłaszania awarii czynny 24/7/365 (zgłoszenia tel., mail), z SLA dostępności usługi na poziomie 99,0 % w skali roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32562000-0 - Kable światłowodowe
32560000-6 - Tworzywa z włókna optycznego
4.5.5.) Wartość części: 52080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonywania usługi hostowanej centrali telefonicznej Wykonawca zapewni placówkom oświatowym Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, nawiązywanie i wykonywanie połączeń głosowych w technice VoIP do wszystkich operatorów telekomunikacyjnych.2) W zakresie wymagań techniczno-serwisowych dla części nr III Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia Zamawiającemu numerów telefonów (numery miejskie z kierunku 22) w numeracji kolejnej z posiadanej przez siebie puli:
od 1 dnia miesiąca następującego po dniu, w którym zostanie podpisana umowa, Operator uruchomi Usługę o pojemności 135 numerów miejskich i przyzna Zamawiającemu do dyspozycji pulę 135 numerów;
od dnia 01 października 2022 roku Operator powiększy pojemność centrali do 235 numerów miejskich i przyzna Zamawiającemu do dyspozycji kolejną pulę 100 numerów;
b) umożliwienia migracji aktualnie używanych numerów telefonów do Wykonawcy i ich obsługę na hostowanej centrali telefonicznej a ich ewentualne przeniesienie odbywałoby się w sposób nie utrudniający pracy Zamawiającego, dopuszcza się przerwę w świadczeniu usług pod warunkiem uzgodnienia jej z przedstawicielami Zamawiającego, a takowa nastąpi poza godzinami pracy Zamawiającego – zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.) oraz § 10 rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 2324);
3) Zamawiający określi, które używane numery będzie migrował do hostowanej centrali telefonicznej Wykonawcy a które wykorzysta z przyznanej puli numerów miejskich.
4) Wykonawca zapewni dostępność służb technicznych przez całą dobę we wszystkie dni w roku.
5) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, serwisowanie systemu przez cały okres umowy, urządzeń telekomunikacyjnych zewnętrznych wraz z systemem łączy kablowych do sieci wewnętrznej Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu, np. 0-7…,0-30…, 040…, automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości ich usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.5.5.) Wartość części: 121535,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132013,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132013,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132013,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VECTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862040690
7.3.3) Ulica: AL. ZWYCIĘSTWA 253
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132013,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52985,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54989,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52985,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VECTRA S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862040690
7.3.3) Ulica: AL. ZWYCIĘSTWA 253
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52985,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131523,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173657,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131523,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VECTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862040690
7.3.3) Ulica: AL. ZWYCIĘSTWA 253
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131523,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
- Świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy oddziałami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostosowaniem infrastruktury sieciowej
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego.
- Roboty torowo - sieciowe (zadanie nr 1) i roboty dotyczące zasilania (zadanie nr 2) w Projekcie Łódzki Tramwaj Regionalny Zgierz - Łódź - Pabianice Zadanie 1, Etap I - Łódź.
więcej: Tworzywa z włókna optycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.