Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Optymalizacja wyliczania czasów w silniku systemu kolejkowania Q-NSK w oprogramowaniu TOPSOR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Optymalizacja wyliczania czasów w silniku systemu kolejkowania Q-NSK w oprogramowaniu TOPSOR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27c90d8e-e4e3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca Infobox Sp. z o.o. S.K.A. zrealizował część umowy na dostawę „Trybów Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)” (dalej „umowa”), w zakresie wykonania oprogramowania silnika kolejkowego QNSK, do którego posiada prawa autorskie. Umowa przewidywała udzielenie praw autorskich i licencji, jedynie w zakresie Oprogramowania TOPSOR na określonych polach eksploatacji i w określonych funkcjonalnościach systemu. Zgodnie z zapisami licencji Oprogramowania TOPSOR „przekazanie kodów źródłowych nie dotyczy silników kolejkowych Q-NSK oraz Vitreo, które stanowią oprogramowanie licencjonowane firm trzecich. Umowa w § 1 ust. 14 pkt 2 mówi, że „Licencjodawca przekaże informacje i dokumentację w zakresie niezbędnym do korzystania z tych elementów i korzystania z Oprogramowania TOPSOR zgodnie z przeznaczeniem”. Zamawiający zatem nie posiada prawa do modyfikacji systemu TOPSOR w zakresie silników kolejkowych Q-NSK, co stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/IV/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi, polegającej na modyfikacji komponentów systemu kolejkowego Q-NSK, zastosowanego w programowaniu TOPSOR, w celu optymalizacji mechanizmów wyliczenia czasów oczekiwania oraz przygotowanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infobox Sp. z o. o. S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482661144
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOBOX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
INFOBOX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- Modernizacja i rozbudowa systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej gminy Żukowo
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
- SVA/4620-127/2025 Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy w AMW Sinevia Sp. z o. o.
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.