eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz,,Zakup elementów ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w Zespole Szkół Powiatowych im. mjra H. Sucharskiego, ul. Mazowiecka 25, 06-300 Przasnysz w roku szklonym 2023/2024''



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup elementów ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w Zespole Szkół Powiatowych im. mjra H. Sucharskiego, ul. Mazowiecka 25, 06-300 Przasnysz w roku szklonym 2023/2024’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM MJR H. SUCHARSKIEGO W PRZASNYSZU

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Przasnyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000199869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MAZOWIECKA, 25

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 752 23 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zsp-przasnysz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp-przasnysz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e171c8c6-8f75-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup elementów ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w Zespole Szkół Powiatowych im. mjra H. Sucharskiego, ul. Mazowiecka 25, 06-300 Przasnysz w roku szklonym 2023/2024’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e171c8c6-8f75-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00521698/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ,,Zakup elementów ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w Zespole Szkół Powiatowych im. mjra H. Sucharskiego, ul. Mazowiecka 25, 06-300 Przasnysz w roku szklonym 2023/2024’’

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136178,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup elementów ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w Zespole Szkół Powiatowych im. mjra H. Sucharskiego, ul. Mazowiecka 25, 06-300 Przasnysz w roku szkolnym 2023/2024’’, który obejmuje
1) dostawę umundurowania (wszystkich elementów ubioru) dla uczniów dwóch Oddziałów Przygotowania Wojskowego (dalej OPW) objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (dalej OPZ), wymaganiami technicznymi dla munduru ucznia (zał. nr 4a do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ);
2) dostawę pakietu szkoleniowego OPW dla uczniów OPW Zespołu Szkół Powiatowych im. mjr. H. Sucharskiego w Przasnyszu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (dalej OPZ), wymaganiami technicznymi dla kurtki (zał. nr 4b do SWZ); opisem asortymentu wyposażenia specjalistycznego dla OPW (zał. nr 4c do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

35814000-3 - Maski przeciwgazowe

35813000-6 - Hełmy wojskowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247328,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Patriotyczno-militarne ,,DWS''

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472571718

7.3.3) Ulica: Dziewięciu z ,,Wujka'' 2/6

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-596

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.