Og³oszenie z dnia 2023-06-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00382264/01 - Wynik z dnia 2023-09-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Nadzór inwestorski
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770801
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 31 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadsw@swidnica.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7ffe39a-0117-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00245312
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.swidnica.zgora.pl, https://bip.swidnica.zgora.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania oferty za pomoc± poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem PRM z dnia 30 .12.2020r. ws sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ tech. dla
dokumentów elektronicznych ...... , okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc±
protoko³u TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Z nie przewiduje sposobu
komunikowania w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶r. komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. a)Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem RM z dnia 12.04.2012 r. ws Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, ..... ”. b)Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc. .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf c)W celu ewentualnej kompresji danych Z rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z d) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. e) Z zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do
sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. f) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Z zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. g) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. h) Z zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. i) Z zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
j) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email. k)Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. l) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godz. przed terminem sk³adania ofert. m) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. n) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. o)Z rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. p)Z zaleca, aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty. Z nie wymaga sk³adania ofert w formie katalogów elektronicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 .04.2016 r. ws ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osob. i ws swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r.,) Zam. informuje, i¿ adm. danych osobowych jest Wójt Gminy
¦widnica,. Administrator wyznaczy³ IODO iod@swidnica.zgora.pl. Zam. przetwarza dane osob. zebrane w postêpowaniu w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zam. udostêpnia dane osob., o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶r. ochrony prawnej, o których mowa w PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych os., o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±. osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby
takie s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci. Dane osob. przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶. w art. 255-256 PZP w celu zaw. umowy oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osob. bêd± osoby lub podmioty, którym dok. postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publ. Dane os. pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP.
Niezale¿nie od postanowieñ powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy , dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy . Dane pozyskane w zw. z prowadzeniem postêpowania mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us. prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dot. danych osob. nie bêd± podejmowane w sposób automatyzowany. Osoba, której dot. pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania
dane os., ma prawo:1)dostêpu do swoich danych zgodnie z art. 15 RODO, przy czym, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zam. mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych inf. maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania 2)do sprostowana swoich danych osobo., przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osob, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u i jego za³±czników; 3)do ¿±dania od Zam. jako admin., ograniczenia przetwarzania dan. osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zast. w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶r.
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicz. UE lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania dan. osobowych do czasu zakoñczenia post. ; 4)wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osob. narusza przepisy. Obowi±zek podania danych os. jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêp. ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP. Osobie, której dane oso. zosta³y pozyskane przez Zam. nie przys³uguje: 1)prawo do usuniêcia danych osob., 2)prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych os., a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osob. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osob. mog± byæ przekazywane do organów pub. i urzêdów pañst. lub innych podmiotów upowa¿nionych lub wykonuj±cych zadania realizowane
w interesie pub. lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln±
wobec Zam. Dane os. s± przekazywane do pod. przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi nadzoru inwestorskiego nad realizacj± umów ws zamówienia publicznego pn.: Odnowa Przyrodnicza Parku w miejscowo¶ci ¦widnica – nadzór w bran¿y elektrycznej, konstrukcyjno – budowlanej oraz nadzór terenów zieleni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywny Potencja³ Ekspertów Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi nadzoru inwestorskiego nad realizacj± umów ws zamówienia publicznego pn.: Uzbrojenie strefy inwestycyjnej oraz osiedla mieszkaniowego w sieæ wodno - kanalizacyjn± w miejscowo¶ci S³one, gm. ¦widnica - nadzór w bran¿y drogowej, elektrycznej i sanitarnej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywny Potencja³ Ekspertów Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi nadzoru inwestorskiego nad realizacj± umów ws zamówienia publicznego pn.: Budowa dróg gminnych w Radomi – Budowa i przebudowa dróg gminnych nr 006015F w Radomi – Wrzosowa – nadzór w bran¿y drogowej, elektrycznej i sanitarnej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywny Potencja³ Ekspertów Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi nadzoru inwestorskiego nad realizacj± umów ws zamówienia publicznego pn.: Budowa pêtli autobusowej wraz z przebudow± drogi gminnej w m. Piaski
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Fakultatywny Potencja³ Ekspertów Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:
1. ODNOWA PRZYRODNICZA PARKU W MIESCOWO¦CI ¦WIDNICA:
a) Ekspert nr 1: Inspektor Nadzoru robót drogowych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej: Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej;
b) Ekspert nr 2: Inspektor Nadzoru robót elektrycznych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakres sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y elektrycznej;
2.UZBROJENIE STREFY INWESTYCYJNEJ ORAZ OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W SIEÆ WODNO - KANALIZACYJN¡ W MIEJSCOWO¦CI S£ONE, GMINA ¦WIDNICA:
a) Ekspert nr 1: Inspektor Nadzoru robót drogowych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej, drogowej bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y drogowej;
b) Ekspert nr 2: Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y sanitarnej;
3. BUDOWA DRÓG GMINNYCH W RADOMI – BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR 006015F W RADOMI – WRZOSOWA:
a) Ekspert nr 1: Inspektor Nadzoru robót drogowych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y drogowej;
b) Ekspert nr 2: Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y sanitarnej;
4. BUDOWA PÊTLI AUTOBUSOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOW¡ DROGI GMINNEJ W M. PIASKI:
a) Ekspert nr 1: Inspektor Nadzoru robót drogowych, min. 1 osoba posiadaj±ca co najmniej:
uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnieñ, obejmuj±ce pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru w bran¿y drogowej;
Uwaga do wszystkich czê¶ci:
Wymieniony powy¿ej sk³ad Personelu Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako minimalne wymagania Zamawiaj±cego i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu niezbêdnego dla rzetelnego wype³nienia obowi±zków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyæ swojemu Personelowi niezbêdne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która mo¿e byæ niezbêdna do w³a¶ciwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie ca³ego Personelu musz± byæ zawarte w cenie oferty
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia (je¿eli jest wymagane) niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wy¿ej, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: (1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; (2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia. Niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie warunku, w stosunku, do którego udostêpnia swój potencja³) sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi za³±czniki nr 2a i 3a do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wspólnie,
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
9) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w formularzu ofertowym (stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ) i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym formularzu.
W przypadku Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych w projektowanych postanowieniach umowy warunków ich wprowadzenia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w ¦wieciu o now± siedzibê CZP
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowê skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na dzia³ce nr 401/5, obrêb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Us³uga nadzoru inwestorskiego nad realizacj± inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddzia³u Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtowniê farmaceutyczn± wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w Sk³adnicy RARS w W±wale"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.