Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135697/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00155600/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00173436/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00190459/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach wraz z budową systemu zagospodarowania osadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach wraz z budową systemu zagospodarowania osadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab12ccf-c27c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072787/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach wraz z budową systemu zagospodarowania osadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rozbudowa
i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach wraz z budową systemu zagospodarowania osadów”.
Inwestycja obejmuje: naprawę i zabezpieczenie konstrukcji zbiorników BIOBLOKU; wymianę systemu napowietrzania; wymianę mieszadeł; wymianę przepływomierza ścieków oczyszczonych; przebudowę stacji odwadniania osadów nadmiernych z zastosowaniem prasy śrubowo-talerzowej i urządzeń do granulacji osadu; przebudowę stacji dmuchaw z zastosowaniem wysokosprawnych dmuchaw śrubowych w obudowach dźwiękochłonnych; wymianę i rozbudowę urządzeń AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka); wykonanie nowego systemu sterowania pracą oczyszczalni; rozbudowę istniejącego budynku techniczno-socjalnego ze sterownią i węzłem sanitarnym. Należy zaprojektować i wykonać rozbudowę i modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków w Dusznikach dla parametru ilościowego Qśrd=475m3/dobę.
Uwaga !
Przebudowana stacja odwadniania osadów nadmiernych z zastosowaniem prasy śrubowo-talerzowej i urządzeń do granulacji osadu ma gwarantować przetwarzanie osadów ściekowych na środek wspomagający uprawę roślin i/lub nawóz organiczno-mineralny w rozumieniu ustawy z dnia 10 lipca 2007 r. o nawozach i nawożeniu (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 76 ze zm.).
2. Teren objęty zakresem zadania inwestycyjnego zlokalizowany jest na dz. nr 583/4, położonej
w miejscowości Duszniki (obręb Duszniki).
Uwaga !
Zamawiający zastrzega iż zakres opracowania zagospodarowania terenu może automatycznie się rozszerzyć o przyległe nieruchomości, które z racji dostępności mediów, będą podlegały opracowaniu dokumentacji projektowej w nawiązaniu do poczynionych uzgodnień (np. przyłącza sieci).
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wobec powyższego w ramach zamówienia Wykonawca:
1) w etapie pierwszym:
opracuje projekt architektoniczno-budowlany dla wszystkich branż na podstawie wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym (zwany dalej
w skrócie „PFU”) oraz uzyska prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę;
uzyska warunki techniczne, wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, odstępstwa i decyzje administracyjne w zakresie wykonywanych robót modernizacyjnych (m.in.: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – jeżeli będzie wymagana, pozwolenie wodnoprawne – jeżeli będzie wymagane);
opracuje kosztorys ofertowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga !
Wykonawca będzie ponosić wszelkie opłaty administracyjne w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji.
Przez okres realizacji robót Wykonawca musi zapewnić nadzór autorski projektanta oraz zapewnić, że projektanci będą do dyspozycji Zamawiającego
aż do daty upływu okresu zgłaszania wad.
2) w etapie drugim:
właściwie i zgodnie z zasadami sztuki budowalnej wykona roboty budowlano-montażowe dla przedmiotowej inwestycji;
uruchomi oraz dokona rozruchu instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia;
przeprowadzi próby eksploatacyjne w niezbędnym zakresie;
przeprowadzi szkolenia personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia;
osiągnie efekty oraz parametry techniczno-technologiczne zdefiniowane w PFU;
zapewni gwarancje należytego wykonania robót i przeglądy gwarancyjne;
uzyska wszelkie dokumenty i spełni wszelkie wymogi w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania (w tym m.in.: uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to konieczne lub dokona w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).
Uwaga !
Modernizację oczyszczalni należy prowadzić przy zachowaniu ciągłej pracy oczyszczalni (zgodnie z wymaganiami odpowiednich przepisów) i wymaganych parametrów ścieków oczyszczonych odprowadzanych do odbiornika.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia, który jest podstawą złożenia oferty określony jest w:
Załączniku nr 1 do SWZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami programu (zwany w skrócie „PFU”);
Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;
- które winny być łącznie rozpatrywane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, którego przedmiotem jest „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach wraz z budową systemu zagospodarowania osadów”, kwotę 3 000 000,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania, zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia do ceny najniższej, jedynej złożonej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanieSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11059668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11059668,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.