Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00065191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00091512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21a23996-b917-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a23996-b917-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.4.2.2024, ZKP-1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo likwidacyjnychŚląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 1 likwidacją objęte są towary z grupy 07 - Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania produktów przemysłu chemii organicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-4
Załącznik nr 2/1do SWZ – Formularz cenowy dla części 1
Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 3432,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo likwidacyjnychŚląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 2 likwidacją objęte są towary z grupy z grupy 13 - Oleje odpadowe i odpady ciekłych paliw (z wyłączeniem olejów jadalnych oraz grup 05, 12 i 19).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-4
Załącznik nr 2/2do SWZ – Formularz cenowy dla części 2
Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 66,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo likwidacyjnychŚląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 3 likwidacją objęte są towary z grupy 15 - Odpady opakowaniowe; sorbenty, tkaniny do wycierania, materiały filtracyjne i ubrania ochronne nie ujęte w innych grupach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-4
Załącznik nr 2/3do SWZ – Formularz cenowy dla części 3
Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 508,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 4 likwidacją objęte są towary z grupy 16 - Odpady nie ujęte w innych grupach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-4
Załącznik nr 2/4 do SWZ – Formularz cenowy dla części 4
Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 95053,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3432,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3432,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3432,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353
7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BTS sp. z o.o., ul. Koksownicza 1, 42-523 Dąbrowa Górnicza - transport odpadów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3432,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-08 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353
7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BTS sp. z o.o., ul. Koksownicza 1, 42-523 Dąbrowa Górnicza - transport odpadów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-08 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353
7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BTS sp. z o.o., ul. Koksownicza 1, 42-523 Dąbrowa Górnicza - transport odpadów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-08 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115474,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115474,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115474,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353
7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16
7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BTS sp. z o.o., ul. Koksownicza 1, 42-523 Dąbrowa Górnicza - transport odpadów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115474,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-08 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.