Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185376/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65178d8a-dda4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2021. Umowa o dofinansowanie zadania inwestycyjnego „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie” nr 2022/0050/1472/SubA/DIS/SP/21z dnia 03.02.2022 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11194,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie” obejmuje sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie.
Pełna dokumentacja projektowa załączona do postępowania na realizację robót budowlanych do pobrania na: www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne”
Znak sprawy: ZP.271.14.2022
Zakres obowiązków Wykonawcy:
Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa – załącznik nr 9 do SWZ projektowane postanowienia umowy
Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2021.
Umowa o dofinansowanie zadania inwestycyjnego „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie” nr 2022/0050/1472/SubA/DIS/SP/21z dnia 03.02.2022 r.
2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Główny przedmiot:
71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi
3. Przedmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.
4. Rozwiązania równoważne.
4.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
4.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 Ustawy Pzp.
Nie dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRUCTO NADZORY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520018552
7.3.3) Ulica: Sarnia 19A
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: 30 dni od dnia dokonania przez Zamawiającego bezusterkowego odbioru końcowego robót, a także w okresie gwarancyjnym na wezwanie Zamawiającego.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór do 30.11.2022 r.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- ZP1/01/2025: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 4 CZESCI dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podziałem na części - CZĘŚĆ nr I: Mięso i wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Juliusza Słowackiego w Czechowicach -Dziedzicach w 2025 r.
- Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU W TRAKCIE REALIZACJI PRAC GEOLOGICZNYCH ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM OTWORU POSZUKIWAWCZO- ROZPOZNAWCZEGO JABŁONNA GT-1 W CELU UJĘCIA WÓD TERMALNYCH W MSC JABŁONNA
- Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem na pojazdy komunalne oraz przeznaczone do przewozu osób z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej o wym.15 x 27,5m wraz z zakupem kontenera
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.