eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoDostawa kruszyw drogowych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOCZNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590028079

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 7547611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgk.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkopoczno.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c21e49b8-21b3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197186/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 432800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)

4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44912000-6 - Różne kamienie budowlane

44912300-9 - Bazalt

44930000-8 - Łupek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)

4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44912000-6 - Różne kamienie budowlane

44912300-9 - Bazalt

44930000-8 - Łupek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)

4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44912000-6 - Różne kamienie budowlane

44912300-9 - Bazalt

44930000-8 - Łupek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)

4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44912000-6 - Różne kamienie budowlane

44912300-9 - Bazalt

44930000-8 - Łupek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052

7.3.3) Ulica: Górna 47

7.3.4) Miejscowość: Wierzbica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052

7.3.3) Ulica: Górna 47

7.3.4) Miejscowość: Wierzbica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34538,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34538,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34538,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052

7.3.3) Ulica: Górna 47

7.3.4) Miejscowość: Wierzbica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34538,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052

7.3.3) Ulica: Górna 47

7.3.4) Miejscowość: Wierzbica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.