Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197186/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590028079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7547611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgk.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkopoczno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c21e49b8-21b3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197186/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 432800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
44912300-9 - Bazalt
44930000-8 - Łupek
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
44912300-9 - Bazalt
44930000-8 - Łupek
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
44912300-9 - Bazalt
44930000-8 - Łupek
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kruszyw drogowych frakcji 4-31,5, frakcji 2-5, frakcji 2-8 oraz frakcji 0-63” (sprzedaż wraz z transportem – dostawą).4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części (zadania), jak poniżej:
4.2.1. Zadanie nr 1: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 4-31,5 wraz z dostawą w ilości: 9 000 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.2. Zadanie nr 2: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-5 wraz z dostawą w ilości: 250 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.3. Zadanie nr 3: Kruszywo drogowe, bazaltowe, frakcji 2-8 wraz z dostawą w ilości: 360 Mg (zgodne z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.2.4. Zadanie nr 4: Kruszywo drogowe, dolomitowe, frakcji 0-63 wraz z dostawą w ilości: 600 Mg (zgodnie z PN-EN 13043 „lub równoważnej”)
4.3. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
14.21.22.00-2 – Kruszywa
44.91.23.00-9 Dolomit, Bazalt
44. 91.20.00-6 Różne kamienie budowlane
44.93.00.00-8 – Łupek
60.10.00.00.-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
44912300-9 - Bazalt
44930000-8 - Łupek
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052
7.3.3) Ulica: Górna 47
7.3.4) Miejscowość: Wierzbica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052
7.3.3) Ulica: Górna 47
7.3.4) Miejscowość: Wierzbica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34538,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34538,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34538,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052
7.3.3) Ulica: Górna 47
7.3.4) Miejscowość: Wierzbica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34538,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TRANSMAX" s.c. Ż. Mosioł P. Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482607052
7.3.3) Ulica: Górna 47
7.3.4) Miejscowość: Wierzbica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSMAX" S.C. Ż. MOSIOŁ, P. BĘBENEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych MGOPS w Opocznie 2024.
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
- Dostawa oleju napędowego
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego na potrzeby inwestycji prowadzonych przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.