Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185841/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090033908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 62
1.5.2.) Miejscowość: Żołędowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 328 26 00
1.5.8.) Numer faksu: 52 328 26 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gzk-zoledowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.osielsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89de8502-19fb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001076/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZK.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021r.
1.2. Silnik 2.0 Diesel
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Elektrycznie składane lusterka boczne
1.5. Kolor biały
1.6. Zderzak przedni w kolorze nadwozia
1.7. Kabina 3 osobowa , z otworem technicznym na długie przedmioty w przegrodzie kabiny
1.8. Drzwi prawe boczne przesuwne
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowo - winylowa
2.1. Opcjonalnie kierownica pokryta skórą
2.2. Podłoga przestrzeni bagażowej antypoślizgowa
2.3. Reflektory przeciwmgielne
2.4. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.5. Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny
2.6. Klimatyzacja manualna
2.7. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją w min. 6 kierunkach
2.8. Radio z Bluetooth
2.9. Czujnik parkowania tył
3.0. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.1. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.2. Układ ABS
3.3. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.4. Dwa kluczyki
3.5. Koła 16” z oponami zimowymi 215/65/R16
3.6. Zapasowe koło 16”
3.7. Pakiet ubezpieczeń (OC, AC)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd z datą produkcji 2020r -2021r
1.2. Silnik 2.0 Diesel
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Elektrycznie składane lusterka boczne
1.5. Kolor biały
1.6. Przebieg nie więcej niż 25000km
1.7. Kabina 3 osobowa
1.8. Drzwi prawe boczne przesuwne
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowa lub welurowa
2.1. Wielofunkcyjna kierownica
2.2. DMC:3500kg- kat.B, ładowność min.1100kg
2.3. Reflektory przeciwmgielne
2.4. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.5. Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny
2.6. Klimatyzacja manualna
2.7. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją w min. 6 kierunkach
2.8. Radio dotykowe, Bluetooth,USB
2.9. Czujnik parkowania tył
3.0. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.1. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.2. Układ ABS
3.3. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.4. Dwa kluczyki
3.5. 6 biegowa skrzynia biegów
3.6. Zapasowe koło 16”
3.7. Długość części ładunkowej od 4.00m-4.30m
3.8. Wysokość części ładunkowej min.2m
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 97560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU CARGO
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021r.Wersja 5 - miejscowa
1.2. Silnik 1.4-1.8 Diesel, 100 – 120 KM
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Lusterka podgrzewane i elektrycznie ustawiane
1.5. Kolor biały
1.6. Fotel kierowcy i pasażera z podłokietnikiem
1.7. Radio z systemem głośnomówiącym Bluetooth
1.8. Drzwi boczne prawe i lewe przesuwne z oknem
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowo - welurowa
2.1. Tylna kanapa składana
2.2. Podłoga przestrzeni bagażowej antypoślizgowa
2.3. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.4. Elektrycznie sterowane szyby przednie
2.5. Klimatyzacja manualna
2.6. Ruchoma przegroda z otworem na długie przedmioty
2.7. Nawiewy na drugi rząd siedzeń
2.8. Czujnik parkowania tył
2.9. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.0. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.1. Układ ABS
3.2. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.3. Dwa kluczyki
3.4. Koła 16” stalowe z oponami zimowymi 205/60/R16
3.5. Zapasowe koło 16”
3.6. Pakiet ubezpieczeń (OC, AC)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131621,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131621,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131621,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9671356059
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 250
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-689
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKOŁAJCZAK A SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIKOŁAJCZAK A SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131621,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) odrzucił ofertę wykonawcy "Auto-Hit Heimann" S.C.
Zamawiający określił kryteria oceny ofert w SWZ tj. cena oraz okres gwarancji. Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskazał okresu gwarancji .
W związku z powyższym oferta ww. Wykonawcy podlega odrzuceniu.
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2, gdyż jedyna złożona ofertą podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95300,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95300,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95300,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9671356059
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 250
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-689
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95300,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.