eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻołędowoDostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090033908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 62

1.5.2.) Miejscowość: Żołędowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 328 26 00

1.5.8.) Numer faksu: 52 328 26 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gzk-zoledowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89de8502-19fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001076/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185841/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZK.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021r.
1.2. Silnik 2.0 Diesel
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Elektrycznie składane lusterka boczne
1.5. Kolor biały
1.6. Zderzak przedni w kolorze nadwozia
1.7. Kabina 3 osobowa , z otworem technicznym na długie przedmioty w przegrodzie kabiny
1.8. Drzwi prawe boczne przesuwne
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowo - winylowa
2.1. Opcjonalnie kierownica pokryta skórą
2.2. Podłoga przestrzeni bagażowej antypoślizgowa
2.3. Reflektory przeciwmgielne
2.4. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.5. Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny
2.6. Klimatyzacja manualna
2.7. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją w min. 6 kierunkach
2.8. Radio z Bluetooth
2.9. Czujnik parkowania tył
3.0. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.1. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.2. Układ ABS
3.3. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.4. Dwa kluczyki
3.5. Koła 16” z oponami zimowymi 215/65/R16
3.6. Zapasowe koło 16”
3.7. Pakiet ubezpieczeń (OC, AC)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd z datą produkcji 2020r -2021r
1.2. Silnik 2.0 Diesel
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Elektrycznie składane lusterka boczne
1.5. Kolor biały
1.6. Przebieg nie więcej niż 25000km
1.7. Kabina 3 osobowa
1.8. Drzwi prawe boczne przesuwne
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowa lub welurowa
2.1. Wielofunkcyjna kierownica
2.2. DMC:3500kg- kat.B, ładowność min.1100kg
2.3. Reflektory przeciwmgielne
2.4. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.5. Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny
2.6. Klimatyzacja manualna
2.7. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją w min. 6 kierunkach
2.8. Radio dotykowe, Bluetooth,USB
2.9. Czujnik parkowania tył
3.0. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.1. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.2. Układ ABS
3.3. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.4. Dwa kluczyki
3.5. 6 biegowa skrzynia biegów
3.6. Zapasowe koło 16”
3.7. Długość części ładunkowej od 4.00m-4.30m
3.8. Wysokość części ładunkowej min.2m

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 97560,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU CARGO
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021r.Wersja 5 - miejscowa
1.2. Silnik 1.4-1.8 Diesel, 100 – 120 KM
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Lusterka podgrzewane i elektrycznie ustawiane
1.5. Kolor biały
1.6. Fotel kierowcy i pasażera z podłokietnikiem
1.7. Radio z systemem głośnomówiącym Bluetooth
1.8. Drzwi boczne prawe i lewe przesuwne z oknem
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowo - welurowa
2.1. Tylna kanapa składana
2.2. Podłoga przestrzeni bagażowej antypoślizgowa
2.3. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.4. Elektrycznie sterowane szyby przednie
2.5. Klimatyzacja manualna
2.6. Ruchoma przegroda z otworem na długie przedmioty
2.7. Nawiewy na drugi rząd siedzeń
2.8. Czujnik parkowania tył
2.9. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.0. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.1. Układ ABS
3.2. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.3. Dwa kluczyki
3.4. Koła 16” stalowe z oponami zimowymi 205/60/R16
3.5. Zapasowe koło 16”
3.6. Pakiet ubezpieczeń (OC, AC)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131621,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131621,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131621,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9671356059

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 250

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-689

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131621,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) odrzucił ofertę wykonawcy "Auto-Hit Heimann" S.C.
Zamawiający określił kryteria oceny ofert w SWZ tj. cena oraz okres gwarancji. Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskazał okresu gwarancji .
W związku z powyższym oferta ww. Wykonawcy podlega odrzuceniu.
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2, gdyż jedyna złożona ofertą podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95300,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95300,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95300,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9671356059

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 250

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-689

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95300,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.