Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117115/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00117115/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11 (po zmianach)
- 2022/BZP 00119502/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00125102/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00133360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja sieci wod-kan wraz z budową ujęcia wody w Gminie Gnojnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 363
1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl; www.gnojnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja sieci wod-kan wraz z budową ujęcia wody w Gminie Gnojnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c524560a-b95e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067956/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i modernizacja sieci wod-kan wraz z budową ujęcia wody w Gminie Gnojnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117115/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej wraz z remontem hydroforni dla obszarów:Cz. nr 1 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Żerków i Biesiadki oraz rozbudowa hydroforni w msc. Biesiadki:
Cz. nr 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Gosprzydowa - etap III "Granice Tymowskie"
Cz. nr 3 - Rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Gosprzydowa - etap I "Do Lipnicy"
Cz. nr 4 - Rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Gosprzydowa - etap I "Na Górze"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiOR - zał. nr 9-12 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z:
a) wykonaniem robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych.
2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 3087093,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę lub przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia budowy oraz budowa następujących elementów infrastruktury kanalizacji sanitarnej w gminie Gnojnik:1. sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym w miejscowościach : Uszew, Zawada Uszewska, wraz z wymaganymi pompowniami ścieków- dla obszaru:
Część nr 1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Uszew, gm. Gnojnik - obszar "Kąty"
Część nr 2 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Uszew, gm. Gnojnik - obszar " Za cmentarzem "
Część nr 3 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Uszew, gm. Gnojnik - obszar "Za Groszkiem " cz.1 i cz.2
Część nr 4 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Uszew i Zawada Uszewska, gm. Gnojnik do działek nr ew. gr.: 1967/1 - Uszew, 1968 - Uszew, 1969/1 - Uszew, 39/3 - Zawada Uszewska, 687 - Uszew, 63 - Zawada Uszewska, 608/3, 599 - Zawada Uszewska, 649 - Zawada Uszewska
Część nr 5 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Uszew , gm. Gnojnik - Skotnica Strońska w stronę Poręby Spytkowskiej
Część nr 6 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Gnojnik, gm. Gnojnik do działek: 519, 520/1, 520/4 - Gnojnik
Część nr 7 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Uszew : Kąty od strony Okocimia
Część nr 8 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Zawada Uszewska - Wisowa
Część nr 9 - remont pompowni PG3 w msc. Uszew, dz. 797
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy - zał. nr 13 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z:
a) wykonaniem robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych.
2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2439024,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie i wpięcie do głównej, gminnej sieci wodociągowej ujęcia wody podziemnej w miejscowości Gosprzydowa.W skład infrastruktury ujęcia wody podziemnej oprócz wykonanych studni głębinowych (z etapu I) wchodzić będą:
- Stacja Uzdatniania Wody (SUW),
- zbiornik na wodę podziemną,
- główny przyłącz wodociągowy 160mm biegnący przez miejscowość Gosprzydowa,
- przyłącza energetyczne: do studni głębinowych, do SUW, do zbiornika oraz ewentualnych przepompowni,
- pozostała infrastruktura techniczna do obsługi ujęcia: pompy głębinowe do studni wierconych, wodomierze, sterowanie, automatyka,
- ewentualne przepompownie, hydroforownie, itp.,
- oświetlenie, kanalizacja, ciągi komunikacyjne, itd.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy - zał. nr 14 do SWZ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z:
a) wykonaniem robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych.
2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71351910-5 - Usługi geologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4065040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2695015,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2695015,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2695015,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-02-02-153
7.3.3) Ulica: ul. Felicjanek 3/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo przy robotach budowlano-montażowych - INSTALBUD s.c.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2695015,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6474474,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-02-02-153
7.3.3) Ulica: ul. Felicjanek 3/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Podwykonawstwo przy robotach budowlano-montażowych - INSTALBUD s.c.
2. Prace projektowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8956945,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-02-02-153
7.3.3) Ulica: ul. Felicjanek 3/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Podwykonawstwo przy robotach montażowych na SUW - INSTALBUD s.c.
2. Prace projektowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GNOJNIK
więcej: przetargi GNOJNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOLSZEWIE
- "Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".
- Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski), ul. Chojnickiej 27 (kamienica mieszkalna) i ul. Świeckiej 58 (...) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynku administracyjnego Gminy Zamość."
- Remont drogi gminnej nr 250442K Iwkowa-Dzięgielowo w km od 1+873,00 do 2+479,00 w miejscowości Iwkowa, gmina Iwkowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.