eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa sporządzenia operatów szacunkowych, dot. nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Radiowej, Wierzbickiej, Staroopatowskiej oraz ul. Przytyckiej.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sporządzenia operatów szacunkowych, dot. nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Radiowej, Wierzbickiej, Staroopatowskiej oraz ul. Przytyckiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483620876

1.5.8.) Numer faksu: 483620289

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/501254

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sporządzenia operatów szacunkowych, dot. nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Radiowej, Wierzbickiej, Staroopatowskiej oraz ul. Przytyckiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c52a25-096e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067533/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)

1.3.7 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)

1.3.8 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)

1.3.9 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198306/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.355.378.385.386.2021.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276403,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8551,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie 10 operatów szacunkowych (po 2 egz.), dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w Radomiu, przy ulicy Radiowej oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków m. Radomia:
1. nr 231/61 o pow. 750 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00158256/5 we współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
2. nr 231/62 o pow. 748 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00157915/6 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
3. nr 231/64 o pow. 744 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00158413/4 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
4. nr 231/66, 231/67 i 231/68 o łącznej pow. 2216 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00157914/9 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
5. nr 231/69 o pow. 735 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00163763/0 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
6. nr 231/75 i 231/86 o łącznej pow. 1347m2, zapisanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00162800/5 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
7. nr 231/70 o pow. 733 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00157912/5 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
8. nr 231/72 o pow. 730 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00157913/2 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
9. nr 231/73 o pow. 728 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00162103/9 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,
10. nr 231/74 o pow. 726 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00162053/3 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych
będących w użytkowaniu/współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych.
W przypadku gdy nastąpiła budowa w/w urządzeń infrastruktury technicznej lub innych nakładów koniecznych, wówczas rzeczoznawca majątkowy winien wymagać od użytkownika wieczystego przedłożenia stosownej dokumentacji potwierdzającej powyższe w celu analizy powyższego i konsultacji z Wydziałem Nieruchomości Skarbu Państwa Urzędu Miejskiego w Radomiu. Jeśli takich nakładów nie dokonano, rzeczoznawca majątkowy winien w operacie szacunkowym powyższe opisać.
Celem wykonania w/w usługi jest określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów poniesionych na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2, wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 w ustawie z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2020r., poz.1990 z późn. zm.)
Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 5864,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie 1 operatu szacunkowego ( 2 egz.), dotyczącej określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, uregulowanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00175402/9, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków m. Radomia nr 90/15 o pow. 32623 m2 ( Obr. 0080- Żakowice, ark. 114), położonej w Radomiu przy ulicy Wierzbickiej.
Celem wykonania usługi jest określenie wartości rynkowej prawa własności w/w działki w związku
z naliczeniem wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 884,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego (2 egz.) dotyczącego określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2 wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 w ustawie z dnia 21.08.1997r.
o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2020r., poz. 1990 z późn. zm.), stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ulicy Staroopatowskiej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków
m. Radomia nr 234/3 o pow. 3416m2, (Obr. 00120, ark. 123), zapisanej w księdze wieczystej
Nr RA1R/00087942/2, we współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych.
W przypadku gdy nastąpiła budowa w/w urządzeń infrastruktury technicznej lub innych nakładów koniecznych, wówczas rzeczoznawca majątkowy winien wymagać od użytkownika wieczystego przedłożenia stosownej dokumentacji potwierdzającej powyższe w celu analizy powyższego i konsultacji z Wydziałem Nieruchomości Skarbu Państwa Urzędu Miejskiego w Radomiu. Jeśli takich nakładów nie dokonano, rzeczoznawca majątkowy winien w operacie szacunkowym powyższe opisać.
Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 917,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości
w formie operatu szacunkowego (2 egz.) dotyczącego określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2 wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 w ustawie
z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2020r., poz. 1990 z późn. zm.), stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ulicy Przytyckiej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków m. Radomia nr 231/38 o pow. 5788 m2, ( Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00104235/9, będącej w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
W przypadku gdy nastąpiła budowa w/w urządzeń infrastruktury technicznej lub innych nakładów koniecznych, wówczas rzeczoznawca majątkowy winien wymagać
od użytkownika wieczystego przedłożenia stosownej dokumentacji potwierdzającej powyższe w celu analizy powyższego i konsultacji z Wydziałem Nieruchomości Skarbu Państwa Urzędu Miejskiego w Radomiu. Jeśli takich nakładów nie dokonano, rzeczoznawca majątkowy winien w operacie szacunkowym powyższe opisać.
Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 884,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY Anna Burakowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221830572

7.3.3) Ulica: Rodziny Popielów 2 lok.99a

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.10.2021r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 2 części zamówienia, przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione w zakresie części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. W/w artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.10.2021r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 3 części zamówienia, przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione w zakresie części 3 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. W/w artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.10.2021r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie 4 części zamówienia, przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione w zakresie części 4 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. W/w artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.