Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Łasinie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grudziądzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 14 400
1.5.8.) Numer faksu: 56 45 14 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@powiatgrudziadzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgrudziadzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://www.bip.powiatgrudziadzki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie zadań publicznych o charakterze ponadgminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Łasinie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-555b02f6-2021-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002104/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Łasinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1068775,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Łasinie”. Przedmiot inwestycji obejmuje następujące zadania: budowę budynku przeznaczonego na funkcję Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w miejscowości Łasin wraz z altaną, ogródkiem oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Budynek przystosowany będzie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Tam, gdzie w projekcie budowlano – wykonawczym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust 4 zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, twardość, dane techniczne, konstrukcja, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub równoważną lub normą państwa członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub równoważną lub Polską Normą lub równoważną w przypadku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych
w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (DZ. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.
Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu potwierdzające zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
Budowę budynku jednopiętrowego o powierzchni zabudowy równej 202,3 m2, z czego powierzchnię użytkową będzie stanowiło 324,5 m2.
Na parterze budynku znajdować się będą:
1. Szatnia
2. Pokój dla osoby niepełnosprawnej
3. Łazienka dla osoby niepełnosprawnej
4. Pokój z aneksem kuchennym przeznaczony dla wychowanków w wieku powyżej 17 roku życia do samodzielnego przygotowywania posiłków
5. Pokój dla wychowawców
6. Jadalnia/pokój rekreacyjny
7. Kuchnia
8. Spiżarnia
9. WC Personelu
10. Pralnia pomieszczenie pomocnicze i techniczne
Na piętrze budynku znajdować się będą:
1. Garderoba
2. Pokój do cichej nauki
3. Przedpokój
4. Dwie łazienki
5. Sześć pokoi dwuosobowych dla wychowanków w tym jeden pokój dla matki z dzieckiem lub wychowanków z młodszym rodzeństwem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót – (Załącznik nr 6 do SWZ) i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy dopełniający projekt i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót służący wyłącznie celom informacyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432110-8 - Kładzenie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do 13 października 2021 r. do godz. 11:00 wpłynęły cztery oferty, których ceny przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2119837,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup na odcinku Pokrzywno-Nicwałd
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko- tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o.
- Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizacji na okres 24 miesięcy -znak sprawy Z/5/PN/25
- Wywóz odpadów komunalnych stałych, odpadów segregowanych oraz odpadów biodegradowalnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego stanowiącego wyposażenie pracowni dydaktycznych, budowanych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Doświetlenie przejść dla pieszych w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ściekowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla oczyszczalni ścieków w Rybnie.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.