Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162869/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 4248W Cierpięta – Grębków – Wyszków od km 11+288,00 do km 12+287,00 o dł. 999 mb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 4248W Cierpięta – Grębków – Wyszków od km 11+288,00 do km 12+287,00 o dł. 999 mb2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da7f9019-0725-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162869/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4248W Cierpięta – Grębków – Wyszków od km 11+288,00 do km 12+287,00 o dł. 999 mb.
W zakres przedmiotowej inwestycji wchodzi wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 4248W relacji Cierpięta – Grębków – Wyszków w miejscowości Ziomaki, odcinek od km 11+288,00 do km 12+298,00 na dł. 999 mb. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m z poboczami obustronnymi z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm oraz obustronne odmulenie rowów. Przebudowie podlegają również zjazdy indywidualne, które mają zostać wykonane z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- mechaniczne karczowanie krzaków gęstych,
- karczowanie pni o śr. 66-76 cm,
- pielęgnacja (redukcja) koron drzew,
- frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie wykopów,
- profilowanie ręczne z zagęszczeniem mechanicznym,
- wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
- wykonanie wyrównania jezdni z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym,
- wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm,
- wykonanie przepustów z rur PEHD o śr. 40 cm,
- wykonanie zjazdów z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
- wykonanie mechaniczne poboczy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm,
- oczyszczenie rowów z namułu o gr. 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
nawierzchnia jezdni - 6076,21 m2
nawierzchnia zjazdów - 211,83 m2
pobocze z kruszywa - 1987,67 m2
2. Informacje dodatkowe:
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami.
2.2. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach.
2.3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych) zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, źródła szczególnego procesu lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Ciężar udowodnienia, że materiały (wyroby), urządzenia są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) i urządzenia do użytkowania oraz potwierdzające że są one rzeczywiście równoważne.
2.4. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż zostało to określone w dokumentacji postępowania (tj. wykonanie tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie spowodują zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji i nie spowodują zwiększenia ilości materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek:
a) zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:
niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania lub SST spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów;
pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
pojawienie się nowszej technologii wykonania zaplanowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywania prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji postępowania lub SST, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
b) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu np. w dokumentacji postępowania lub SST niemożliwego do zauważenia we wcześniejszym etapie.
2.5. Wykonawca jest zobowiązany do zimowego utrzymania drogi w IV standardzie określonym w Zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 roku (Dziennik Urzędowy MTiGM nr 10).
2.6. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691344,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1193940,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691344,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych MIKST sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710010598
7.3.3) Ulica: Gdańska 69A
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MIKST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MIKST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691344,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
- Rozbudowa Izby Przyjęć w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.