Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00150272/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00150272/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00151374/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od 1 września 2021r. do 30 czerwca 2022r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957472061
1.5.8.) Numer faksu: 957473363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od 1 września 2021r. do 30 czerwca 2022r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0835c4b3-fe8c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001308/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od 1 września 2021r. do 30 czerwca 2022r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150272/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2021.AWE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 435185,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do:a. Niepublicznego Dziennego Ośrodka Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 74-320 Barlinek:
• 4 z Myśliborza, w tym: troje dzieci na wózkach inwalidzkich,
• 3 z Ław,
• 1 z Wierzbnicy,
• 1 z Chłopowa, na wózku inwalidzkim
• 1 z Czernikowa
• 1 z Wierzbówka – wymagany indywidualny opiekun
b. Niepublicznego Przedszkola „Bratek”, ul. Szosowa 2b, 74-320 Barlinek:
• 2 z Myśliborza; w tym jedno dziecko w pozycji leżącej
• 1 z Golenic, w tym jedno na wózku inwalidzkim
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 203703,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Niepublicznego Przedszkola „Bratek” Laskowo 16 gm. Przelewice:• 2 z Myśliborza;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Pyrzyc i Stargardu, tj. do:a. Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „PUCHATEK” w Pyrzycach, ul. Poznańska 1, 74-200 Pyrzyce.
• 1 z Myśliborza
b. Oddziału Krajowego Towarzystwa Autyzmu – Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego, ul. Składowa 2a, 73-110 Stargard
• 1 z Myśliborza
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155868 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155868 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155868 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMASZ STASZKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971343981
7.3.3) Ulica: ul. Stodolna 2/63
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ STASZKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155868,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-13 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133362 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133362 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133362 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMASZ STASZKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971343981
7.3.3) Ulica: ul. Stodolna 2/63
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TOMASZ STASZKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133362,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-13 do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa faktyczna unieważnienia:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wszczął postępowanie podzielone na części. Część III dotyczyła dowozu dzieci niepełnosprawnych do Pyrzyc i Stargardu, tj. do: 1. Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "PUCHATEK" w Pyrzycach, ul. Poznańska 1, 74-200 Pyrzyce oraz do 2. Oddziału Krajowego Towarzystwa Autyzmu - Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego, ul. Składowa 2a, 73-110 Stargard. Zamawiający wskazał, że wykonawca będzie dowoził dwójkę dzieci jednym transportem do dwóch, ww. lokalizacji. Jednak w trakcie trwania postępowania zaistniały okoliczności, które uniemożliwiają zawarcie umowy i realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z oświadczeniami rodziców o braku możliwości pogodzenia przewozu na jednej trasie ze względu na stan zdrowia dzieci, a także na inne godziny pracy placówek postępowania należy unieważnić.
Podstawa prawna unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.