Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184512/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00193713/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Puławach: Usługi ustawiania i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63
1.5.8.) Numer faksu: 81 886 41 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Puławach: Usługi ustawiania i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9071e7b9-17a1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 RDW w Puławach Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184512/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.40.2021.ap
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48070,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres usług obejmuje:
Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimowym 2021/2022, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach w ilości 9 614 mb, w tym:
1) OD PUŁAWY
a) Pobranie 5 059 mb siatki przeciwśnieżnej z placów składowych Obwodów Drogowych w Puławach i w Kurowie i pali w ilości 2500 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Kurowie, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) Zdjęcie 5 059 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Kurowie wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
2) OD ANNOPOL
a) Pobranie 4 555 mb siatki przeciwśnieżnej i pali w ilości 2200 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Annopolu, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) Zdjęcie 4 555 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Annopolu wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
UWAGA !!!
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
2. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, w sposób gwarantujący należytą jakość.
3. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia siatkę przeciwśnieżną z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane złożone na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, Kurowie oraz Annopolu.
4. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
5. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego.
6. Przy kalkulowaniu ceny usług określonych w zestawieniu szczegółowym należy uwzględnić konieczność ręcznej realizacji części prac przy użyciu sprzętu specjalistycznego. Zakres usług obejmuje m.in. wykonanie wiercenia otworów wiertnicą ręczną na terenie gdzie występuje podejrzenie wystąpienia instalacji podziemnych.
7. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej Ortange, PGNiG.
Istnieje możliwość wytyczenia trasy posadowieniami kabli telekomunikacyjnych przez Orange Polska na koszt i zlecenie Wykonawcy. Szczegóły na stronie: www.orange.pl/wniosekonadzor
8. Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji Technicznej oraz lokalizacji ustawienia zasłon przeciwśnieżnych stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty.
9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji usług i w ich okolicy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a sprzęt winien posiadać lampy ostrzegawcze /pulsujące/ koloru pomarańczowego. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.
11. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
12. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
14. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie.
15. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
16. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy sprzętu transportowego, operatorzy sprzętu, osoby wykonujące prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Dla wybranego wariantu realizacji zamówienia jego podział na części nie jest uzasadniony z uwagi na stosunkowo niewielki jego zakres oraz z uwagi na brak zainteresowania w poprzednich latach wykonawców realizacją zamówienia na niektórych drogach objętych zamówieniem(855, 824 na terenie OD Annopol)
18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50872,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64656,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59126,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Rolniczych w Garbowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160002017
7.3.3) Ulica: Lipowa 10
7.3.4) Miejscowość: Garbów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-080
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W GARBOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W GARBOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59126,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozebrania zasłon przeciwśnieżnych: do 200 dni od daty podpisania umowy.
2. Decyzję o przystąpieniu do zdjęcia zasłon Zamawiający podejmie na przełomie marca i kwietnia 2022 r., lecz nie później niż do dnia 10 kwietnia 2022 r..
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych
- Remont zabytkowego budynku przy ul. Mazowieckiej 12 w Czyżewie
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.