Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184512/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00247626/01 - Wynik z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
RDW w Puławach: Usługi ustawiania i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63
1.4.8.) Numer faksu: 81 886 41 03
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193713
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00184512/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Niniejsze zamówienie ujęte zostało w „Planie postępowań – wersji Nr 26” z dnia 16.09.2021 r. opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 2021/BZP 00002290/26/P pod pozycją Nr 1.3.16..
2. Zakres usług obejmuje:
1) OD PUŁAWY
a) Pobranie 5059 mb siatki przeciwśnieżnej z placów składowych Obwodów Drogowych w Puławach i w Kurowie i pali w ilości 2500 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Kurowie, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) Zdjęcie 5059 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Kurowie wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
2) OD ANNOPOL
a) Pobranie 4295 mb siatki przeciwśnieżnej i pali w ilości 2200 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Annopolu, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) Zdjęcie 5059 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Annopolu wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
UWAGA !!!
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
3. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia siatkę przeciwśnieżną z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane złożone na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, Kurowie oraz Annopolu.
5. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
6. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego.
7. Przy kalkulowaniu ceny usług określonych w zestawieniu szczegółowym należy uwzględnić konieczność ręcznej realizacji części prac przy użyciu sprzętu specjalistycznego. Zakres usług obejmuje m.in. wykonanie wiercenia otworów wiertnicą ręczną na terenie gdzie występuje podejrzenie wystąpienia instalacji podziemnych.
8. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej Orange, PGNiG.
Istnieje możliwość wytyczenia trasy posadowieniami kabli telekomunikacyjnych przez Orange Polska na koszt i zlecenie Wykonawcy. Szczegóły na stronie: www.orange.pl/wniosekonadzor
9. Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji Technicznej oraz lokalizacji ustawienia zasłon przeciwśnieżnych stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty.
10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji usług i w ich okolicy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a sprzęt winien posiadać lampy ostrzegawcze /pulsujące/ koloru pomarańczowego. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.
12. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
13. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
15. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie.
16. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
17. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy sprzętu transportowego, operatorzy sprzętu, osoby wykonujące prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
19. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem
Po zmianie:
1. Zakres usług obejmuje:
Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimowym 2021/2022, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach w ilości 9 614 mb, w tym:
1) OD PUŁAWY
a) Pobranie 5 059 mb siatki przeciwśnieżnej z placów składowych Obwodów Drogowych w Puławach i w Kurowie i pali w ilości 2500 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Kurowie, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) Zdjęcie 5 059 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Kurowie wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
2) OD ANNOPOL
a) Pobranie 4 555 mb siatki przeciwśnieżnej i pali w ilości 2200 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Annopolu, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) Zdjęcie 4 555 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Annopolu wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
UWAGA !!!
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon.
2. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, w sposób gwarantujący należytą jakość.
3. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia siatkę przeciwśnieżną z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane złożone na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, Kurowie oraz Annopolu.
4. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
5. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego.
6. Przy kalkulowaniu ceny usług określonych w zestawieniu szczegółowym należy uwzględnić konieczność ręcznej realizacji części prac przy użyciu sprzętu specjalistycznego. Zakres usług obejmuje m.in. wykonanie wiercenia otworów wiertnicą ręczną na terenie gdzie występuje podejrzenie wystąpienia instalacji podziemnych.
7. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia i zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów również związanych z ewentualnymi uszkodzeniami infrastruktury podziemnej Ortange, PGNiG.
Istnieje możliwość wytyczenia trasy posadowieniami kabli telekomunikacyjnych przez Orange Polska na koszt i zlecenie Wykonawcy. Szczegóły na stronie: www.orange.pl/wniosekonadzor
8. Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji Technicznej oraz lokalizacji ustawienia zasłon przeciwśnieżnych stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty.
9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji usług i w ich okolicy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego dla Wykonawcy. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a sprzęt winien posiadać lampy ostrzegawcze /pulsujące/ koloru pomarańczowego. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.
11. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
12. Przed przystąpieniem do prac Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług), zatwierdzony przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.
14. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie.
15. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia.
16. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: kierowcy sprzętu transportowego, operatorzy sprzętu, osoby wykonujące prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Dla wybranego wariantu realizacji zamówienia jego podział na części nie jest uzasadniony z uwagi na stosunkowo niewielki jego zakres oraz z uwagi na brak zainteresowania w poprzednich latach wykonawców realizacją zamówienia na niektórych drogach objętych zamówieniem(855, 824 na terenie OD Annopol)
18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Ustawienie zasłon przeciwśnieżnych: 30 dni od daty podpisania umowy.
2. Zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych: 200 dni od daty podpisania umowy, przy czym zdjęcie zasłon nastąpi w terminie 14 dni od terminu określonego w pkt. 2...
Decyzję o przystąpieniu do zdjęcia zasłon Zamawiający podejmie na przełomie marca i kwietnia 2022 r., lecz nie później niż do dnia 10 kwietnia 2022 r..
3. Przekazanie pasa drogowego Wykonawcy na ustawienie zasłon nastąpi w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy, natomiast dla rozebrania zasłon w ciągu 3 dni od daty powiadomienia o konieczności przystąpienia do prac.
4. W przypadku stwierdzenia wad w wykonaniu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w ciągu 5 dni od daty powiadomienia o zaistniałych wadach.
II. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ.
1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy.
2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Po zmianie:
I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Ustawienie zasłon przeciwśnieżnych: 30 dni od daty podpisania umowy.
2. Zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych: do 200 dni od daty podpisania umowy.
Decyzję o przystąpieniu do zdjęcia zasłon Zamawiający podejmie na przełomie marca i kwietnia 2022 r., lecz nie później niż do dnia 10 kwietnia 2022 r..
3. Przekazanie pasa drogowego Wykonawcy na ustawienie zasłon nastąpi w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy, natomiast dla rozebrania zasłon w ciągu 3 dni od daty powiadomienia o konieczności przystąpienia do prac.
4. W przypadku stwierdzenia wad w wykonaniu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w ciągu 5 dni od daty powiadomienia o zaistniałych wadach.
II. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ.
1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy.
2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na ustawieniu i zdjęciu zasłon przeciwśnieżnych wzdłuż dróg publicznych w ilości minimum 9,00 km i oświadczy, że dostawa ta została wykonana należycie.
Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy PZP).
5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek:
1) Doświadczenia Wykonawcy:
jeżeli wykonał on w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na ustawieniu i zdjęciu zasłon przeciwśnieżnych wzdłuż dróg publicznych w ilości minimum 9,000 km wykonanej należycie.
3. Spełnianie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP).
4. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy PZP).
5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu,
2. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika C do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 lub jest ono niekompletne lub zwiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jego złożenie, uzupełnienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1..
5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. budzi wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę takich informacji lub dokumentów.
6. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu,
2. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika C do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 lub jest ono niekompletne lub zwiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jego złożenie, uzupełnienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1..
5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. budzi wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę takich informacji lub dokumentów.
6. W przypadku o którym mowa w punkcie VIII.5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Oświadczenie należy złożyć wg. wymogów załącznika D.
8. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału,
2. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika B do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 lub jest ono niekompletne lub zwiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jego złożenie, uzupełnienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1..
5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. budzi wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę takich informacji lub dokumentów.
6. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału,
2. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika B do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 lub jest ono niekompletne lub zwiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jego złożenie, uzupełnienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1..
5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. budzi wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę takich informacji lub dokumentów.
6. W przypadku o którym mowa w punkcie VIII.5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Oświadczenie należy złożyć wg. wymogów załącznika D.
8. Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-28 10:00
Po zmianie:
2021-10-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-28 10:15
Po zmianie:
2021-10-05 10:15
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie części ogrodzenia DPS Łagiewniki
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Rudzie Śląskiej przy ul. Gen. Hallera"
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.