Og³oszenie z dnia 2023-06-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00333971/01 - Wynik z dnia 2023-08-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.7.23 DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH DO SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.7.23 DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH DO SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00247675
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00016958/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Materia³y jednorazowego u¿ytku: rêkawice, gazik do dezynfekcji, materia³y opatrunkowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b. Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy ”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Sk³adanie ofert odbywa siê w sposób okre¶lony w rozdziale XIII. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca powinien pobraæ „Formularz ofertowy”, zapisaæ go na dysku komputera u¿ytkownika, uzupe³niæ danymi wymaganymi przez Zamawiaj±cego i ponownie zapisaæ na dysku komputera u¿ytkownika oraz podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.7.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki ró¿ne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141112-8 - Plastry
33141114-2 - Gaza medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141117-3 - We³na bawe³niana
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia oddzielnie):
Cena ofertowa (Cof) - waga kryterium 60 pkt;
Termin dostawy (T) - waga kryterium 30 pkt;
Termin przydatno¶ci do u¿ycia – waga kryterium (Pof) - waga 10 pkt.
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena ofertowa (Cof) - waga 60 pkt:
Cof = (cena najni¿sza brutto*/ cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60 %
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Gdzie:
Cof - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T) - waga 30 pkt
Termin dostawy podawany jest w dniach roboczych, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy - 30 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 2 dni robocze - 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 3 dni robocze- 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 4 dni robocze - 0 pkt
Maksymalny wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W wypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ dostawê w terminie 1 dnia roboczego od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ.
4. Zasady oceny ofert w kryterium Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru (Pof) - waga 10 pkt.
Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru jest podawany w miesi±cach oraz jest liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 24 m-cy i wzwy¿ - 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 18 m-cy do 23 m-cy - 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 16 m-cy do 17 m-cy - 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 13 m-cy do 15 m-cy - 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: 12 m-cy - 0 pkt
Najkrótszy mo¿liwy termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi 12 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu przydatno¶ci do u¿ycia towaru krótszego ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
£±czna liczba punktów jak± otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof + Pof
5. Zamawiaj±cy przeliczy liczbê uzyskanych procentów na punkty, zgodnie z zasad± 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gazik do dezynfekcji
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odka¿aj±ce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia oddzielnie):
Cena ofertowa (Cof) - waga kryterium 60 pkt;
Termin dostawy (T) - waga kryterium 30 pkt;
Termin przydatno¶ci do u¿ycia – waga kryterium (Pof) - waga 10 pkt.
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena ofertowa (Cof) - waga 60 pkt:
Cof = (cena najni¿sza brutto*/ cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60 %
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Gdzie:
Cof - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T) - waga 30 pkt
Termin dostawy podawany jest w dniach roboczych, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy - 30 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 2 dni robocze - 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 3 dni robocze- 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 4 dni robocze - 0 pkt
Maksymalny wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W wypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ dostawê w terminie 1 dnia roboczego od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ.
4. Zasady oceny ofert w kryterium Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru (Pof) - waga 10 pkt.
Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru jest podawany w miesi±cach oraz jest liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 24 m-cy i wzwy¿ - 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 18 m-cy do 23 m-cy - 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 16 m-cy do 17 m-cy - 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 13 m-cy do 15 m-cy - 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: 12 m-cy - 0 pkt
Najkrótszy mo¿liwy termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi 12 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu przydatno¶ci do u¿ycia towaru krótszego ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
£±czna liczba punktów jak± otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof + Pof
5. Zamawiaj±cy przeliczy liczbê uzyskanych procentów na punkty, zgodnie z zasad± 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki hydro¿elowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia oddzielnie):
Cena ofertowa (Cof) - waga kryterium 60 pkt;
Termin dostawy (T) - waga kryterium 30 pkt;
Termin przydatno¶ci do u¿ycia – waga kryterium (Pof) - waga 10 pkt.
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena ofertowa (Cof) - waga 60 pkt:
Cof = (cena najni¿sza brutto*/ cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60 %
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Gdzie:
Cof - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T) - waga 30 pkt
Termin dostawy podawany jest w dniach roboczych, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy - 30 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 2 dni robocze - 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 3 dni robocze- 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 4 dni robocze - 0 pkt
Maksymalny wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W wypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu, dostawy jako pilnej, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ dostawê w terminie 1 dnia roboczego od chwili z³o¿enia zamówienia, pomimo zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ.
4. Zasady oceny ofert w kryterium Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru (Pof) - waga 10 pkt.
Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru jest podawany w miesi±cach oraz jest liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 24 m-cy i wzwy¿ - 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 18 m-cy do 23 m-cy - 8 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 16 m-cy do 17 m-cy - 6 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: od 13 m-cy do 15 m-cy - 4 pkt
- je¿eli zaoferowany termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi: 12 m-cy - 0 pkt
Najkrótszy mo¿liwy termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru wynosi 12 m-cy. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu przydatno¶ci do u¿ycia towaru krótszego ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
£±czna liczba punktów jak± otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof + Pof
5. Zamawiaj±cy przeliczy liczbê uzyskanych procentów na punkty, zgodnie z zasad± 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH (dla ka¿dej czê¶ci zamówienia oddzielnie), tj.:1. Próbki asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SWZ - OPZ Formularz cenowy:
- do czê¶ci 1 - po 1 szt. do ka¿dej z pozycji:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14;
- do czê¶ci 2 - po 10 szt. do pozycji 1;
- do czê¶ci 3 - po 1 szt. do ka¿dej z pozycji: 1,2,3,4.
a) Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby.
b) Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanej próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
c) Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe.
Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.7.23.
d) Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbkê z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SWZ. Niezgodno¶æ próbki z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
e) Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
f) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
g) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Próbki asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SWZ - OPZ Formularz cenowy:- do czê¶ci 1 - po 1 szt. do ka¿dej z pozycji:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14;
- do czê¶ci 2 - po 10 szt. do pozycji 1;
- do czê¶ci 3 - po 1 szt. do ka¿dej z pozycji: 1,2,3,4.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy nie stworzy³ na potrzeby niniejszego postêpowania formularza interaktywnego. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) Wype³niony Formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 1 do SWZ]
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
4) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zgodnie z art. 439 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w §4 ust. 2 cz. 1, 2, 3* mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, zgodnie z poni¿szymi zasadami:a) jako podstawê maksymalnej warto¶ci zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 2 cz. 1, 2, 3* przyjmuje siê zmianê kwartalnego wska¼nika og³aszanego w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em w kwartale (CPI);
b) zmiana wynagrodzenia mo¿liwa jest nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy obowi±zywania umowy i bêdzie dotyczy³a dostaw, które bêd± zrealizowane po dacie z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia przez zainteresowan± Stronê;
c) poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 8 pkt. proc.:
- pierwsza waloryzacja - w stosunku do Wska¼nika og³oszonego dla kwarta³u i roku, w którym
zawarto Umowê,
- kolejna waloryzacja – w stosunku do wska¼nika bêd±cego podstaw± poprzedniej waloryzacji;
d) zmiana (obni¿enie lub wzrost) ww. wska¼nika powy¿ej progu okre¶lonego w punkcie c) uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia wykonawcy w takiej samej proporcji, w jakiej zmianie uleg³ ww. wska¼nik;
e) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 2 cz. 1, 2, 3* Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy;
f) postanowieñ umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w pkt. e);
g) je¿eli Umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w pkt b) jest dzieñ otwarcia ofert;
h) wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego o wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 4 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zamawiaj±cy lub Wykonawca mo¿e ¿±daæ dodatkowych wyja¶nieñ;
Je¿eli bezsprzecznie zostanie wykazane, ¿e zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy zgodnie z zasadami przewidzianymi w ust. powy¿ej, Strony umowy zawr± stosowny aneks do umowy, okre¶laj±cy now± wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem dowiedzionych zmian. W przypadku braku porozumienia co do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany, ka¿da ze Stron mo¿e wypowiedzieæ umowê za 1-miesiêcznym okresem wypowiedzenia, liczonym od miesi±ca nastêpuj±cego po tym, w którym z³o¿ono o¶wiadczenie o wypowiedzeniu umowy. W okresie wypowiedzenia obowi±zywaæ bêdzie dotychczasowe wynagrodzenie.
2) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika:
a) z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy.
Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagaj± zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-12
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- us³ugi polegaj±ce na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajduj±cych siê na terenie Powiatu Bia³ostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strze¿onym
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ i obiektów Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Zakup us³ug wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- ¦wiadczenie us³ugi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMB
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- Dostawa materia³ów opatrunkowych uzupe³nienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podzia³em na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materia³ów opatrunkowych i innych materia³ów do Dzia³u Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materia³ów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.