eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokEOP.332.7.23 DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH DO SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU



Og³oszenie z dnia 2023-08-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
EOP.332.7.23 DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH DO SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.7.23 DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH DO SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94b7921a-0366-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00333971

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00016958/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Materia³y jednorazowego u¿ytku: rêkawice, gazik do dezynfekcji, materia³y opatrunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00247675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.7.23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 580000 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 54477,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunki ró¿ne

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141111-1 - Opatrunki przylepne

33141112-8 - Plastry

33141114-2 - Gaza medyczna

33141119-7 - Kompresy

33141117-3 - We³na bawe³niana

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15768,71 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gazik do dezynfekcji

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odka¿aj±ce

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10711,44 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunki hydro¿elowe

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32355,94 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy, w dniu 05.06.2023 r. wszcz±³ postêpowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawê materia³ów opatrunkowych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku. Postêpowanie zosta³o podzielone na 3 czê¶ci: czê¶æ 1 - opatrunki ró¿ne, czê¶æ 2 - gazik do dezynfekcji, czê¶æ 3 - opatrunki hydro¿elowe. W dniu 6 czerwca 2023 r. jedna z firm zainteresowanych udzia³em w postêpowaniu przekaza³a za po¶rednictwem portalu E-zamówienia plik zatytu³owany: „pytania”. Po otwarciu pliku Zamawiaj±cy stwierdzi³, i¿ nie zawiera on tre¶ci zgodnej z tytu³em. W zwi±zku z powy¿szym w odpowiedzi poinformowa³ Wykonawcê o swoim b³êdzie i poprosi³ o przes³anie prawid³owego pliku. W dniu 7 czerwca 2023 r. o g. 15.29, tj. w przepisanym terminie na sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, na platformê E-zamówienia wp³ynê³a wiadomo¶æ, do której zosta³ do³±czony dokument word zawieraj±cy 5 pytañ do pierwszej czê¶ci zamówienia – opatrunki ró¿ne.
Zamawiaj±cy, udzielaj±c wyja¶nieñ tre¶ci SWZ w dniach 7 czerwca oraz 12 czerwca 2023 r., w wyniku przeoczenia, nie odniós³ siê do pytañ przes³anych jako uzupe³nienie w dniu 7 czerwca po godzinie 15.00.
W zwi±zku z faktem nieudzielenia odpowiedzi na prawid³owo z³o¿one pytania, uznaæ nale¿a³o, i¿ postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poniewa¿ pominiête pytania odnosi³y siê tylko i wy³±cznie do czê¶ci 1 zamówienia, postêpowanie uniewa¿niono tylko w odniesieniu do tej czê¶ci.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12849,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12849,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12849,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20325,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20325,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20325,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20325,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.