Ogłoszenie z dnia 2024-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199134/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db75a60f-e5c2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072787/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki - Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej relacji Duszniki – Zakrzewko. Poprawa infrastruktury drogowej”.
Inwestycja obejmuje: przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej na dł. ok. 1390m, budowę zjazdów oraz poboczy. Na całej długości trasy przewidziano wykonanie wzmocnienia nawierzchni bitumicznej wraz z remontem krawędzi jezdni oraz wykonaniem poboczy z kruszywa łamanego.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano wykonanie nowych przepustów drogowych pod jezdnią główną oraz wykonanie zjazdów na posesje, ponadto budowę kanalizacji kablowej na odcinku projektowanej ulicy.
2. Budowa układu drogowego bieg rozpoczyna w m. Duszniki na wysokości dz. nr 711/2 (obręb Duszniki), a kończy na włączeniu na wysokości dz. nr 57/1 w m. Zakrzewko (obręb Zakrzewko). Zarządcą drogi jest Gmina Duszniki.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wobec powyższego w ramach zamówienia Wykonawca:
1) w etapie pierwszym:
opracuje dokumentację projektową na podstawie wytycznych zawartych
w programie funkcjonalno-użytkowym (zwany dalej w skrócie „PFU”) wraz
z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji, w szczególności
o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji – jeżeli będzie wymagana, o pozwoleniu wodnoprawnym – jeżeli będzie wymagane, o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania pełnej dokumentacji do wniosków o uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji;
opracuje kosztorys ofertowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zwane dalej w skrócie „STWiORB”);
Uwaga !
Wykonawca będzie ponosić wszelkie opłaty administracyjne w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji.
Przez okres realizacji robót Wykonawca musi zapewnić nadzór autorski projektanta oraz zapewnić, że projektanci będą do dyspozycji Zamawiającego
aż do daty upływu okresu zgłaszania wad.
2) w etapie drugim:
wykona roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji w oparciu
o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa; ponadto właściwie i zgodnie z zasadami sztuki budowalnej wykona roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji;
uzyska wszelkie dokumenty i spełni wszelkie wymogi w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania (w tym m.in.: uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie to konieczne lub dokona w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia, który jest podstawą złożenia oferty określony jest w:
Załączniku nr 1 do SWZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami programu (zwany w skrócie „PFU”);
Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;
- które winny być łącznie rozpatrywane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2152060,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2152060,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2152060,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe – Graeb Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881005879
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 18G
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dokumentacja projektowa.
DRAFT s.c. Tomasz Maćkowiak, Przemysław Perz
ul. J. H. Dąbrowskiego 77a, 60-529 Poznań
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Graeb Przedsiębiorstwo Drogowe -Graeb Grzegorz
jakie przetargi wygrała firma
Graeb Przedsiębiorstwo Drogowe -Graeb Grzegorz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2152060,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.