eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DusznikiPrzebudowa dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce823a02-4892-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072787/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych: Cz.1 ul. Lipowa w m. Sękowo; Cz.2 Droga w m. Zakrzewko; Cz.3 Chodnik w Mieściskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 867530,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Przebudowa ul. Lipowej w m. Sękowo, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa ul. Lipowej w Sękowie”, polega na wykonaniu jezdni z kostki brukowej przepuszczalnej na szer. 3,5m oraz pełnej na szer. 1,0m. Projektowany przebieg jest zgodny
z istniejącym przebiegiem drogi. Teren objęty niniejszą inwestycją znajduje się na działce nr ewid. 297 (obręb Sękowo). Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi 192,23mb. Należy wykonać jezdnię o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z kostki brukowej przepuszczalnej gr. 8cm koloru szarego oraz kostki pełnej; podsypka piaskowa gr. 3cm; warstwa zasadnicza
z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 10 cm; warstwa separacyjna
z geowłókniny; warstwa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 o gr. 20cm; warstwa przepuszczalna z pospółki gr. 20cm. Zjazdy i dojścia do furtek należy wykonać z kostki betonowej gr. 8cm o konstrukcji wskazanej w projekcie wykonawczym. Zadanie
i szczegółowy zakres robót objęty jest projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”), które to dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja przetargowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 364797,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa drogi w m. Zakrzewko, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa drogi w Zakrzewku – odcinek”, polega na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni oraz zjazdów i dojść do furtek z kostki brukowej. Teren objęty niniejszą inwestycją znajduje się na działkach nr ewid. 33/4 i 33/7 (obręb Zakrzewko). Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi około 180mb. Należy wykonać jezdnię o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3cm; warstwa podbudowy z betonu C5/6 gr. 20cm; warstwa odcinająca z betonu C3/4 gr. 10cm. Zjazdy i dojścia do furtek należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8cm o konstrukcji wskazanej w projekcie technicznym. Zadanie i szczegółowy zakres robót objęty jest projektem technicznym, przedmiarem robót oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”), które to dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja przetargowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 361851,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Budowa chodnika w Mieściskach, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa drogi w miejscowości Mieściska – Etap II”, polega na przebudowie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie ciągu pieszego szer. zmiennej od 2,0m do 2,70m
o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, ograniczony od jezdni krawężnikiem 15x30cm, natomiast od strony zieleni obrzeżem 8x30cm. Teren objęty niniejszą inwestycją znajduje się na działkach nr ewid. 88/9 i 28 (obręb Mieściska). Całkowita długość projektowanego odcinka wynosi około 170mb. Należy wykonać utwardzenie
o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3cm; warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 10cm; warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm. Zjazdy należy wykonać z brukowej kostki betonowej gr. 8cm o konstrukcji wskazanej w projekcie technicznym. Zadanie i szczegółowy zakres robót objęty jest projektem technicznym, przedmiarem robót oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”), które to dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ – Dokumentacja przetargowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 140881,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457825,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472464,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457825,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773283742

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czerwonak

7.3.5) Kod pocztowy: 62-004

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457825,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466979,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495828,62 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163458,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179858,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163458,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RDR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773283742

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czerwonak

7.3.5) Kod pocztowy: 62-004

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163458,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.