Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00152989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00161882/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483835748
1.5.8.) Numer faksu: 483835749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mzlradom.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69a36692-d050-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022182/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152989/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/001/05/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 376972,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138524,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu lokalami w Radomiu.2. ZADANIE I obejmuje remont lokali mieszkalnych przy ul. Solskiego 7 m 21, Mickiewicza 12/14 m 58 .
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wykucie z muru podokienników drewnianych, wykucie z muru ościeżnic stalowych; odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, rozebranie posadzek z paneli z oderwaniem listew lub cokołów, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych), zrywanie tapet.
2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę obróbek okiennych,
3) uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ½ cegły uzupełnienie tynków wewnętrznych, zwykłych kategorii III, naprawę i gipsowanie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach.
4) posadzki: naprawę posadzek, układanie wykładzin podłogowych (wykładziny PCV bez warstwy izolacyjnej rulonowe, układanie paneli montaż listew przyściennych i progów drzwiowych.
5) roboty malarskie: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników, rur stalowych, grzejników i innych elementów.
6) roboty sanitarne: prace modernizacyjne przy instalacjach: wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania. Prace wodociągowe i kanalizacyjne obejmują remont instalacji zimnej i ciepłej wody w tym roboty demontażowe oraz wykonania instalacji zimnej i ciepłej wody wyposażonej w następujące punkty czerpalne: baterie umywalkowe, baterię zlewozmywakowe, zawory do płuczek ustępowych, zawory przepływowe. Ponadto przewiduje się wymianę wanny, umywalek porcelanowych z syfonem PCV, zlewozmywaków stalowych z syfonem PCV, misek ustępowych z płuczką typu Compact.
7) instalacje gazowe: montaż kuchenki gazowej, wymianę kurka gazowego przelotowego wymianę pieca gazowego jedno czerpalnego próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska.
8) instalacje elektryczne: roboty przygotowawcze, demontaż istniejących instalacji, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, montaż osprzętu elektrycznego (gniazd wtyczkowych, włączników, armatura modułowa), pomiary instalacji elektrycznej po remoncie.
9) naprawa skrzynek pocztowych.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są w Rozdziale IV SWZ, we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ), oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 64515,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu lokalami w Radomiu.2. ZADANIE II obejmuje remont lokali mieszkalnych przy ul. Struga 108 m 81, Kusocińskiego 21 m 11, Marii Gajl 29 m 20.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe: rozebranie posadzek z oderwaniem listew lub cokołów, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, rozebranie posadzki z parkietu, zrywanie tapet, skucie płytek ceramicznych na ścianach.
2) naprawę i gipsowanie tynków wewnętrznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach
3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę obróbek okiennych,
4) posadzki: naprawę posadzek, układanie wykładzin podłogowych (wykładziny PCV bez warstwy izolacyjnej rulonowe, układanie paneli montaż listew przyściennych i progów drzwiowych, uzupełnienie posadzek z płytek terakotowych
5) roboty malarskie: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni preparatami gruntującymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników i innych elementów,
6) roboty sanitarne: prace modernizacyjne przy instalacjach: wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania. Prace wodociągowe i kanalizacyjne obejmują remont instalacji zimnej i ciepłej wody w tym roboty demontażowe oraz wykonania instalacji zimnej i ciepłej wody wyposażonej w następujące punkty czerpalne: baterie umywalkowe, baterię zlewozmywakowe, zawory do płuczek ustępowych, zawory przepływowe. Ponadto przewiduje się montaż następującej armatury sanitarnej: umywalek porcelanowych z syfonem PCV, zlewozmywaków stalowych z syfonem PCV, misek ustępowych z płuczką typu Compact, wanien stalowych i brodzików.
7) instalacje gazowe: montaż kuchenek gazowych, wymiana pieca gazowego jedno czerpalnego próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska
8) instalacje elektryczne: roboty przygotowawcze, demontaż istniejących instalacji, wykonanie nowych instalacji elektrycznych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, montaż osprzętu elektrycznego (gniazd wtyczkowych, włączników, armatura modułowa), pomiary instalacji elektrycznej po remoncie.
9) naprawa skrzynek pocztowych.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są w Rozdziale IV SWZ, we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ), oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 74009,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74207,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74207,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74207,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa GAMA Dariusz Grzegorzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481523471
7.3.3) Ulica: Sycyńska 29B/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74207,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79862,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79862,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79862,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa GAMA Dariusz Grzegorzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481523471
7.3.3) Ulica: Sycyńska 29B/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79862,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.