Og³oszenie z dnia 2021-10-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00252184/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2022/BZP 00004233/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat G³ogowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ab0f417-3657-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00247861
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007794/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu "Aktywna tablica" dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
b) poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek okre¶lony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci
logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy ¿e: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat G³ogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, reprezentowany przez
Przewodnicz±cego Zarz±du Powiatu J.Dudkowiaka, tel.767282801 2.Inspektorem ochrony danych osobowych jest P.Tomasz Wadas, tel.509737586, e-mail: iod@powiat.glogow.pl. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obron± przed roszczeniami. 4.Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest: a.Ustawa z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówieñ publicznych. b.Ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. 5.Ustawa z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. a.art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. b.Art. 6 pkt.1 lit.b RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy. 6.Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa. W szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy z dnia 11.09.2019r. Ustawa PZP; Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),7.Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu
przetwarzania, oraz zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 8.Posiada Pani/Pan prawo: a.Prawo ¿±dania dostêpu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP). b.Prawo ¿±dania
sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników zgodnie z art. 97 ust. 1b
ustawy PZP). c. Prawo usuniêcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane. d. Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu. 11. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstw
trzecich (tj. pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmuj±cego Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê) lub do organizacji miêdzynarodowych. 12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 13.Konsekwencj± niepodania danych
osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Bran¿owa Szko³a I stopnia nr 3 w Zespole Szkó³ Ekonomicznych im. Jana Paw³a II w G³ogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: Tablica interaktywna z projektorem (2 szt.). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Technikum nr 4 w Zespole Szkó³ Ekonomicznych im. Jana Paw³a II w G³ogowie ul. Karola Miarki 1, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: Monitor interaktywny 2 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Technikum nr 5 w Zespole Szkó³ Samochodowych i Budowlanych im. Leonarda da Vinci w G³ogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: 1) Interaktywny monitor dotykowy 2 szt., 2) Laptop wraz ze sprzêtem umo¿liwiaj±cym przetwarzanie wizerunku i g³osu przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za po¶rednictwem transmisji audiowizualnej 1 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Bran¿owa Szko³a I stopnia nr 4 w Zespole Szkó³ Samochodowych i Budowlanych im. Leonarda da Vinci w G³ogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: 1) Projektor 2 szt. 2) Laptop wraz ze sprzêtem umo¿liwiaj±cym przetwarzanie wizerunku i g³osu przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za po¶rednictwem transmisji audiowizualnej 3 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Technikum nr 3 w Zespole Szkó³ Politechnicznych w G³ogowie, plac Jana z G³ogowa 7, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: Monitor interaktywny 1 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Specjalna Szko³a Podstawowa w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym im. M. Konopnickiej w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w G³ogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: Interaktywny monitor dotykowy 2 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Technikum nr 2 w Zespole Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych w G³ogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: 1)Laptop wraz ze sprzêtem umo¿liwiaj±cym przetwarzanie wizerunku i g³osu przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za po¶rednictwem transmisji audiowizualnej 1 szt., 2) Tablica interaktywna z projektorem 1 szt., 3) Tablica interaktywna bez projektora 1 szt . Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. IV Liceum Ogólnokszta³c±ce w Zespole Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych w G³ogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: 1) Laptop wraz ze sprzêtem umo¿liwiaj±cym przetwarzanie wizerunku i g³osu przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za po¶rednictwem transmisji audiowizualnej 1 szt.; 2) Tablica interaktywna z projektorem 1 szt.; 3) Tablica interaktywna bez projektora 1 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rz±dowego programu „Aktywna tablica” dla jednostek o¶wiatowych Powiatu G³ogowskiego, tj. Bran¿owa Szko³a I stopnia nr 1 w Zespole Szkó³ Technicznych i Ogólnokszta³c±cych w G³ogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 G³ogów. Rodzaj pomocy dydaktycznych: 1) Laptop wraz ze sprzêtem umo¿liwiaj±cym przetwarzanie wizerunku i g³osu przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za po¶rednictwem transmisji audiowizualnej 1 szt.; 2) Tablica interaktywna z projektorem 1 szt.; 3) Tablica interaktywna bez projektora 1 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 12 i 13 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 i 8 Pzp.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w czê¶ci XI ust. 3 pkt 2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5. Dokumenty, o których mowa w czê¶ci XI ust. 4, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
6. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje siê.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza:a) Formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z o¶wiadczeniem, o braku podstaw do wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – wzór stanowi za³±czniki nr 3 do SWZ;
b) Formularz cenowy, dotycz±cy czê¶ci zamówienia na któr± Wykonawca sk³ada ofertê – za³±cznik nr 1a do SWZ;
c) pe³nomocnictwo;
d) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:1) wprowadzenia zmian w wykonywanych dostawach, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian pojawi³a siê dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego,
2) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikaj±cymi,
3) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SWZ okre¶lonych uprawnieñ, okre¶lonego do¶wiadczenia,
4) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
5) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
6) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
7) zmiany terminu realizacji umowy na skutek si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej (przez co Zamawiaj±cy rozumie w szczególno¶ci: ponadnormatywne opady ¶niegu, ekstremalne ujemne temperatury, og³oszone stany klêski ¿ywio³owej),
8) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia
W §11 projektu umowy zosta³y opisane zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem epidemii i stanu epidemicznego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Bud¿et Obywatelski - "Dostawa noszy elektrycznych dla Pogotowia Ratunkowego w G³ogowie wraz z platform± oraz monta¿em w karetce"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy G³ogów - postêpowanie nr 2
- Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie w 2025 r.
- Dostawy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzêtu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia sal lekcyjnych na potrzeby szkó³ z terenu Gminy Kamieñ
- Zakup komputerów dla placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urz±dzeñ multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIÊ) Z PASJ¡ - WDRO¯ENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKO£ACH PODSTAWOWYCH GMINY KOÑSKOWOLA z podzia³em na trzy czê¶ci.
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- DOSTAWY - Dostawa sprzêtu komputerowego do Pañstwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Czêstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzêtu elektronicznego na potrzeby WFO¦iGW we Wroc³awiu
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.