eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98bf92d7-c8b9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98bf92d7-c8b9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036439/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.10.2023.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57461,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa dróg gminnych w Bytowie: ulica Piłsudskiego oraz odcinek ulicy Szymanowskiego.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad: przebudową dróg gminnych w Bytowie: ulica Piłsudskiego oraz odcinek ulicy Szymanowskiego, której zakres obejmuje:
a) rozebranie zjazdów, chodników i jezdni;
b) wykonanie jezdni, chodników, ciągów pieszo-rowerowych;
c) wykonanie oświetlenia ulicznego;
d) budowa kanalizacji deszczowej;
e) budowa kanału technologicznego (KTP2);
f) zagospodarowanie terenów zielonych;
g) zakup i montaż (zmiana) oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: 9 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/95a91683-8ac7-43ec-8089-15097726b848

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 11234,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa i rozbudowa ul. Fiołkowej oraz odcinka ul. Konwaliowej w Bytowie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad: przebudową i rozbudową ul. Fiołkowej oraz odcinka ul. Konwaliowej w Bytowie, których zakres obejmuje:
a) rozebranie zjazdów, chodników i jezdni;
b) wykonanie jezdni, chodników, ciągów pieszo-rowerowych;
c) wykonanie oświetlenia ulicznego;
d) budowa sieci sanitarnej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej;
e) budowa, przebudowa sieci teletechnicznej;
f) zagospodarowanie terenów zielonych;
g) zakup i montaż (zmiana) oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: 8 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania, dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/aeaa67ed-c0f0-4777-ac3e-2d14cff40ea4

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 7590,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad: budową dróg na Osiedlu Kompozytorów w Bytowie, której zakres obejmuje:
a) rozebranie zjazdów, chodników i jezdni;
b) wykonanie jezdni, chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ciągów pieszych;
c) wykonanie oświetlenia ulicznego;
d) budowa kanalizacji deszczowej;
e) budowę kanału technologicznego (KTP2);
f) zagospodarowanie terenów zielonych;
g) zakup i montaż (zmiana) oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
h) budowę zbiornika retencyjnego;
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: 13 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania, dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c8ebbbab-d61d-4bcb-a746-5a08c3781f48

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 38635,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części I, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W związku ze znaczną dynamiką (przyspieszeniem) prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę zadania pn. Przebudowa dróg gminnych w Bytowie: ulica Piłsudskiego oraz odcinek ulicy Szymanowskiego, potwierdzoną w protokole nr 3 z dnia 24.03.2023 r. odbioru częściowego wykonanych robót budowlanych, niezasadnym jest objęcie nadzorem inwestorskim ww. zadania.

Obecnie zrealizowany jest następujący zakres robót budowlanych:
- budowa kanalizacji deszczowej – 97%,
- budowa oświetlenia ulicznego – 58 %,
- kanału technologicznego – 68%.

W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowanymi, które są obecnie w końcowej fazie realizacji, jest nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14494,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57655,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14494,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMIS - Mirosław Łopato

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421013777

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14494,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28890,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125655,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28890,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabriel Trojański Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji „ANKRA-BIS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793

7.3.3) Ulica: ul. św. Wojciecha

7.3.4) Miejscowość: Rzepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28890,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.