Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168595/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00174906/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2021 r. - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 39 69 726
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2021 r. - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e08df3c-0c1d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2021 r. - II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168595/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.52.2021.TP2.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236759,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2021 r. - II
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
Odbiór, wywóz i utylizację odpadów maksymalnie w ciągu 48 godzin od przesłania przez Zamawiającego zlecenia pocztą elektroniczną, które składowane będą w dostarczonych przez Wykonawcę kontenerach o pojemności 10 m3, 7 m3 oraz 5 m3 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Bytomia oraz teren Zaplecza Technicznego ul. Tarnogórska 1a w Bytomiu. W przypadku kontenerów już podstawionych czas wymiany wynosi maksymalnie 24 godziny.
3. W przypadku zgłoszenia konieczności wywozu odpadów w dzień poprzedzający święta lub dni ustawowo wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów w terminie do 48 godz. W czasookres ten nie wlicza się dni świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji niniejszego zamówienia następujące rodzaje oraz orientacyjne (szacunkowe) ilości prac (wywozów) do wykonania, z uwzględnieniem kodów odpadów:
1 dostarczenie kontenera o pojemności 10 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów, o kodzie 20 02 01; 20 02 02, na odpady BIO, w ilości szacunkowej 70 szt.
2 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów o kodzie 20 03 01; 20 03 99, na odpady KOM, w ilości szacunkowej 33szt.
3 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów o kodzie 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 81, na odpady GRUZ, w ilości szacunkowej 10szt.
4 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów o kodzie 20 03 07, na odpady GABARYT, w ilości szacunkowej 20szt.
5 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów ,o kodzie17 03 80, na odpady PAPA ODPADOWA, w ilości szacunkowej 1szt.
6 dostarczenie kontenera o pojemności 5 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów o kodzie 20 03 03, na odpady DROGOWE, w ilości szacunkowej 3szt.
7 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów o kodzie 15 02 03, na odpady ODZIEŻ, w ilości szacunkowej 1szt.
Łącznie: w ilości szacunkowej 138szt.
5. Wykonawca winien zabezpieczyć do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 12 sztuk kontenerów w ciągu dnia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów otwartych, bez klap o równej wysokości, nie ścięte z żadnej ze stron. Zamawiający dopuszcza podstawienie kontenera typu mulda przeznaczonego dla odpadu typu gruz.
7. Wykonawca dostarczy i podstawi kontener pod wskazane miejsce przez Zamawiającego w sposób umożliwiający załadunek oraz zapewniający bezpieczeństwo w ruchu pieszym i samochodowym.
8. Wykonawca dostarczy i podstawi kontener pod wskazane miejsce oraz odbierze bez względu na rodzaj podłoża.
9. Wywóz odpadów powinien odbywać się w godzinach tj.: 7:00-15:00.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywaną usługę (transport oraz załadunek). W przypadku dokonania szkody w mieniu Zamawiającego (na terenie Zaplecza Technicznego) lub w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Bytomia, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego jej usunięcia na własny koszt.
11. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu bezpieczeństwo ochrony danych, rzetelność, terminowość realizacji zleceń oraz sprawność w działaniu.
12. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane prawem decyzje, zezwolenia i wpisy do właściwych rejestrów niezbędne do zgodnego z prawem wykonywania przedmiotu umowy i zobowiązuję się do ich aktualizacji w trakcie trwania umowy.
13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych usług.
14. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320) obejmują czynności związane z pracami administracyjno-biurowymi, takimi jak: odbieranie zleceń jednostkowych, doręczanie lub przesyłanie Zamawiającemu zakresu wykonanych prac, doręczanie faktur oraz czynności kierowcy transportującego odpady i innych związanych z realizacją zamówienia.
15. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 5 do SWZ.
16. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.”REKO” Jakub Ciupiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241087767
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 104
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.