eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ja¶wi³yModernizacja o¶wietlenia w Gminie Ja¶wi³y



Og³oszenie z dnia 2024-03-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja o¶wietlenia w Gminie Ja¶wi³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JA¦WI£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ja¶wi³y, 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ja¶wi³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja o¶wietlenia w Gminie Ja¶wi³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0331d9e0-e510-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00248755

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Modernizacja o¶wietlenia w Gminie Ja¶wi³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zosta³y zamieszczone w Rozdziale XIV i XV SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Ja¶wi³y,
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿liwy jest za po¶rednictwem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp. Administrator udostêpnia dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa w celu umo¿liwienia korzystania ze
¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobê, której dane
osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. ¯±danie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
4. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opraw o¶wietleniowych ze ¼ród³em ¶wiat³a w technologii LED wraz z ich monta¿em w miejscach istniej±cej instalacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Ja¶wi³y. Aktualnie wiêksz± czê¶æ lamp stanowi± lampy sodowe o mocy 70W. Projektowana moc nowych opraw LED wynosi maksymalnie 35W. Oferowane przez Wykonawcê lampy musz± gwarantowaæ mo¿liwo¶æ zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocze¶nie posiadaæ ³±cznie certyfikaty: ENEC, ENEC+ oraz ZD4i.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienie obejmuje m.in.:
1) dostawê ok. 620 szt nowych opraw o¶wietleniowych wykonanych w technologii LED, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej, o parametrach zgodnych z danymi okre¶lonymi w projekcie;
2) demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietlenia ulicznego przy u¿yciu sprzêtu Wykonawcy;
3) monta¿ nowych opraw LED na istniej±cych wysiêgnikach przy u¿yciu sprzêtu Wykonawcy; w przypadku z³ego stanu technicznego wysiêgnika i braku mo¿liwo¶ci instalacji na nim nowej oprawy - monta¿ nowego wysiêgnika wraz z opraw± LED
4) demonta¿ starego i monta¿ nowego okablowania ³±cz±cego oprawê z lini±
5) monta¿ oprawek bezpiecznikowych
6) przeprogramowanie istniej±cych szaf sterowniczych w celu dostosowania ich do pracy z nowymi oprawami LED
7) transport i utylizacja zdemontowanych materia³ów; oprawy w dobrym stanie technicznym nale¿y przetransportowaæ w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego
8) uzyskanie uzgodnieñ/pozwoleñ niezbêdnych do przeprowadzenia prac m. in. w zakresie prowadzenia prac pod napiêciem na czynnych liniach napowietrznych i w pasie drogowym
9) wycinkê drzew, zakrzaczeñ (je¶li zajdzie taka potrzeba) i ich zagospodarowanie na koszt Wykonawcy,
10) przeprowadzenie testów i kontroli poprawno¶ci dzia³ania zamontowanych opraw
3. Okres gwarancji :
Zamawiaj±cy wymaga minimum 60 miesiêcy gwarancji, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego s³ownika zamówieñ CPV :
31520000-7 Lampy i oprawy o¶wietleniowe
45316110-9 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
5. Szczegó³owy zakres prac, jak równie¿ wymagania techniczne opraw zosta³y przedstawione w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
W celu wykazania, ¿e oferowane przez Wykonawcê oprawy LED spe³niaj± parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± dokumenty potwierdzaj±ce opisywane parametry (np. karta katalogowa, ¶wiadectwo jako¶ci, certyfikaty, wyniki badañ przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach);
6.1. Parametry wskazane w dokumentacji projektowej nale¿y rozumieæ jako minimalne; dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. Niespe³nienie minimalnych wymagañ wyznaczonych przez Zamawiaj±cego bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia
6.2. Rozwi±zania równowa¿ne:
- w przypadku, gdy w dokumentach zamówienia (SWZ i za³±czniki do SWZ) zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
- je¿eli w Opisie przedmiotu zamówienia (SWZ i za³±czniki do SWZ) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê,
Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne a Wykonawca, który zaoferuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych ( art. 104-107 ustawy Pzp ), ¿e oferowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
- Zamawiaj±cy akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e dostarczone przez niego produkty spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
- przez s³owo równowa¿ny Zamawiaj±cy rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej
7. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa wy¿ej lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za ca³okszta³t zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
9. Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej. Zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków Programu Rz±dowy Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja IX – Roz¶wietlamy Polskê.
10. Dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych.
Nie dotyczy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty spe³niaj±ce warunki postêpowania oraz niepodlegaj±ce odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li wyka¿e:
a) ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na dostawie i monta¿u oprawy o¶wietlenia w technologii LED wraz z systemem sterowania w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100 szt.
b) ¿e dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ minimum 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia SEP do 1kV. Prace monta¿owe objête przedmiotem zamówienia powinny wykonywaæ osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, je¶li s± wymagane na podstawie przepisów prawa
UWAGA! Zamawiaj±cy uzna, warunek opisany w pkt a za spe³niony, je¿eli wykazane prace bêd± wykonane w innej w formule ni¿ dostawy.

3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z za³±cznikami nr 3 i 4 do SWZ
2) przedmiotowe ¶rodki dowodowe (np. karta katalogowa, ¶wiadectwo jako¶ci, certyfikaty, wyniki badañ przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach)
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikami nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci ; oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ).
3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowana dostawa spe³nia okre¶lone przez
Zamawiaj±cego wymagania Wykonawca sk³ada wraz z ofert± kartê katalogow±, ¶wiadectwo jako¶ci, certyfikaty, wyniki badañ przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach, obejmuj±ce informacje w zakresie wymagañ okre¶lonych w Opisie przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karta katalogowa, ¶wiadectwo jako¶ci, certyfikaty, wyniki badañ przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci
5 000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na nr rachunku 27 8085 0005 0260 0127 2000 0030 z dopiskiem „Modernizacja o¶wietlenia w Gminie Ja¶wi³y”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Ja¶wi³y
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz w nastêpuj±cym zakresie:
1) wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego tj. w przypadku obni¿enia warto¶ci netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy tak¿e w wypadku zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, maj±cych wp³yw na warto¶æ dostawy objêtej Umow±;
2) dostosowania postanowieñ Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na wykonywanie Umowy;
3) w zakresie terminów wykonania Umowy przez Wykonawcê, w przypadku opó¼nienia Wykonawcy w wykonaniu Umowy, je¿eli taka zmiana prowadzi do zmiany innych postanowieñ Umowy korzystnych dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci poprzez obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy;
4) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbêdna do prawid³owego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczno¶ci;
5) danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony i osób reprezentuj±cych;
6) numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego Umowie;
7) poprawienia Umowy w zwi±zku z wyst±pieniem oczywistych omy³ek pisarskich lub rachunkowych;
8) zmiany postanowieñ Umowy korzystnej dla Zamawiaj±cego, a polegaj±ce w szczególno¶ci na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy na skutek okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia;
9) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego;
10) zmiany terminu wykonania Umowy, je¿eli jest po³±czona z inn± zmian± Umowy korzystn± dla Zamawiaj±cego;
11) zmiany niektórych elementów Przedmiotu umowy na inne, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w Umowie, o parametrach co najmniej nie gorszych ni¿ okre¶lone dla elementu zastêpowanego, w przypadku gdy wymieniany element nie jest mo¿liwy do nabycia, zw³aszcza wskutek wstrzymania jego produkcji lub element proponowany przez Wykonawcê posiada lepsze w³a¶ciwo¶ci i wy¿sz± funkcjonalno¶æ.
2. Zmiany okre¶lone w ust. 1 nie mog± skutkowaæ wzrostem warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
3. Wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez niego konieczno¶ci zmiany oraz udokumentowania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych potrzebê zmiany Umowy.
4. Zmiany okre¶lone w ust. 1 nie mog± skutkowaæ wzrostem warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
5. Wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez niego konieczno¶ci zmiany oraz udokumentowania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych potrzebê zmiany Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.