Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00024329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00082511/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych w miejscowości Grzybno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRYFIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sprzymierzonych 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 404 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 91 404 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gryfino.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych w miejscowości Grzybno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ea631f-af86-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.1.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2305331,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez budowę trzech aktywnych przejść dla pieszych w miejscowości Grzybno obejmuje m.in.:- wykonanie koryta pod projektowane konstrukcje zjazdów i chodnika;
- wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej jezdni;
- wykonanie zatoki autobusowej;
- posadowienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej (krawężniki z oporem);
- wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni zjazdów, chodnika;
- wykonanie chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej;
- wykonanie przejść dla pieszych wraz z jego oznakowaniem;
- prace wykończeniowe i porządkowe.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SWZ, projekt wykonawczy, stanowiący załącznik nr 8a do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 9a do SWZ. Tabele Elementów Rozliczeniowych stanowiące część dokumentacji projektowej (załącznik nr 10a do SWZ) stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
Pozostałe zapisy w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 687098,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bezpieczeństwa ruchu w miejscowości Grzybno, poprzez remont nawierzchni dróg powiatowych obejmuje m.in.:- remont nawierzchni bitumicznej;
- wykonanie koryta pod projektowane konstrukcje zjazdów i chodnika;
- posadowienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej (krawężniki z oporem);
- wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni zjazdów, chodnika;
- budowę chodnika i zjazdów z kostki betonowej,
- budowę parkingu z kostki betonowej;
- budowę utwardzonego pobocza;
- wykonanie ściany oporowej z elementów prefabrykowanych;
- prace wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy stanowiący załącznik nr 7b do SWZ, projekt wykonawczy, stanowiący załącznik nr 8b do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 9b do SWZ. Tabele Elementów Rozliczeniowych stanowiące część dokumentacji projektowej (załącznik nr 10b do SWZ) stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Pozostałe zapisy w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1618233,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnia postępowanie (w części I) na podstawie art. 255 pkt 3) Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przez otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający poinformował, że przeznaczył na realizację przedmiotowego zamówienia (część I ) kwotę w wysokości 870 000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie I tj. 1 030 931,67 zł brutto znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka do unieważnienia części I niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1030931,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1030931,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1868150,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2071757,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1868150,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MALDROBUD” Sp. z o.o. Sp. kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971652742
7.3.3) Ulica: ul. Królewiecka 43
7.3.4) Miejscowość: Myslibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje możliwość realizacji przedmiotu
zamówienia w pełnym zakresie rodzajowym przez
podwykonawców z wyłączeniem robót bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1868150,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz innych obiektów Nadleśnictwa Gryfino zlokalizowanych w Glinnej w 2025 roku
- Dostosowanie budynku Szpitala Powiatowego w Gryfinie do wymogów pożarowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Gryfinie przy ul. Targowej 16.
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych) dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 4777P na odcinku od Gronówka do Leszna w ramach zadania ograniczenie niskiej emisji na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa odcinka ul. Skrzydlatej na terenie Gminy Święciechowa i budowa odcinka ul. Zachodniej na terenie Miasta Leszna"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.