eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywna dostawa bielizny i ob³o¿en



Og³oszenie z dnia 2021-10-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa bielizny i ob³o¿en

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIÑSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa bielizny i ob³o¿en

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06c6e45e-37ec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00250217

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00109897/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.21 Dostawa bielizny jednorazowej i ob³o¿eñ

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmiñskiego SPZOZ. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-49-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 18

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Prze¶cierad³o jednorazowe z w³ókniny o wymiarach 150-160 x 240 cm szt. 12850
2 Pow³oka na ko³drê, jednorazowa z w³ókniny o wymiarach 150-160 x 200 cm szt. 1550
3 Pow³oczka na poduszkê, jednorazowa z w³ókniny o wymiarach 80 x 80 cm lub 70 x 80 cm szt. 1695

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Os³ona sterylna na przewody i kable 15-20 x 200-250 cm, sk³adana teleskopowo lub pier¶cieniowo, posiadaj±ca na koñcach mo¿liwo¶æ wi±zania lub mocowania za pomoc± pasków ta¶my samoprzylepnej. szt. 2510

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar M (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 55 - 57 cm d³. 73 - 76 cm, spodnie - szer. w pasie 50 - 53 cm, d³ugo¶æ nogawki 107 - 110 cm) szt. 300
2 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar L (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 58 - 60 cm d³. 75 - 77 cm, spodnie - szer. w pasie 53 - 55 cm, d³ugo¶æ nogawki 110 - 112 cm) szt. 300
3 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar XL (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 61- 63 cm d³. 76 - 78 cm, spodnie - szer. w pasie 55 - 57 cm, d³ugo¶æ nogawki 110 - 112 cm) szt. 300

Zamawiaj±cy wymaga aby zaproponowany asortyment by³ zgodny z norm± PN-EN 13795

4 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar XXL (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 64- 66 cm d³. 77-79 cm, spodnie - szer. w pasie 58 - 60 cm, d³ugo¶æ nogawki 113 - 115 cm) szt. 300

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar XXXXL (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 79-81 cm d³. 76-78 cm, spodnie - szer. w pasie 73-75 cm, d³ugo¶æ nogawki 113-115 cm) szt. 200
Zamawiaj±cy wymaga aby zaproponowany asortyment by³ zgodny z norm± PN-EN 13795

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pokrowiec na materacyk, jednorazowy, do lampy ³ó¿eczkowej NeoBlue Cosy z elastycznym obramowaniem. W minimalnym stopniu absorbuj±ce warto¶æ ¶wiat³a w zakresie 450-470 nm. szt. 386

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 50 x 50 cm (+/- 10 cm) pakowana w torbê papierowo-foliow± szt. 1530
2 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 75 x 90 cm (+/- 10 cm), pakowana w torbê papierowo-foliow± szt. 6485
3 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 100 x 150 cm (+/-10 cm ), pakowana w torbê papierowo-foliow± szt. 10
4 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 150 x 200 cm (+/- 10 cm ) wykoñczona na d³u¿szym boku ta¶m± samoprzylepn± szt. 40
5 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 45 x 70 cm ( +/- 5 cm) wykoñczona na d³u¿szym brzegu ta¶m± samoprzylepn± szt. 1360
6 Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm), ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt. szt. 20
7 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 55 x 60 cm (+/- 10 cm ) wykoñczona na jednym boku ta¶m± samoprzylepn±. Posiadaj±ca otwór centralny o ¶rednicy 5-7 cm szt. 280
8 Os³ona na koñczyny, sterylna, nieprzemakalna o wymiarach 35 x 60 cm (+/- 5 cm), z ta¶m± przylepn± szt. 80

Zamawiaj±cy wymaga aby zaproponowany asortyment by³ zgodny z norm± PN-EN 13795

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Sterylna serweta pod po¶ladki o wymiarach 100 x 120 cm (+/- 5 cm) z jednym workiem - 1 szt.
2) Serweta do owiniêcia noworodka, wykonana z materia³u bawe³nopodobnego o wymiarach minimum 90 x 80 cm (+/- 10 cm) – 2 szt.
3) Rêcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
4) Fartuch chirurgiczny wykonany z w³ókniny dwuwarstwowej, z nieprzemakalnymi wzmocnieniami w czê¶ci przedniej i na rêkawach, rêkaw zakoñczony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne czê¶ci fartucha zachodz±ce na siebie, z ty³u u góry zapinany na rzep, troki ³±czone kartonikiem umo¿liwiaj±cym ich zawi±zanie z zachowaniem sterylno¶ci na ca³ej powierzchni, rozmiar L - 1 szt.
5) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 120 x 150 cm (+/- 20cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
6) Serweta nieprzemakalna o rozmiarach 90 x 80 (+/- 10 cm) - 1 szt.
Uwaga:Asortyment wykonany z materia³u minimum dwuwarstwowego, spe³niaj±cego co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagañ standardowych" szt. 1374

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Serweta do zabiegu ciêcia cesarskiego o wymiarach minimum 200 x 300 cm, wykonana z w³ókniny trójwarstwowej, w czê¶ci centralnej serwety znajduje siê otoczony ta¶m± samoprzylepn± otwór o wymiarach 30 x 35 cm (+/- 2cm) czê¶ciowo wokó³ brzegów wype³niony foli± chirurgiczn±. Otwór okolony jest workiem z usztywnionym brzegiem przechwytuj±cym p³yny i posiadaj±cym zawór do pod³±czenia drenu - 1 szt.
2) Serweta – owiniêcie noworodka, wykonana z materia³u bawe³nopodobnego o wymiarach minimum 90 x 80 cm (+/- 10 cm) – 2 szt.
3) Pokrowiec na stolik Mayo o wymiarach minimum 85 x 140 cm (+/- 10 cm) – 1 szt.
4) Ta¶ma samoprzylepna 10 x 50 cm – 1 szt.
5) Rêcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.

Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 870

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.
2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
5) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.

Uwaga: Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 880

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.
2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
5) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.

Uwaga: Asortyment spe³nia wymagania wysokie normy PN-EN 13795, z uwzglêdnieniem wzmocnieñ na powierzchni krytycznej serwet. " szt. 380

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Serweta o wymiarach min. 200 x 265 cm (+/-10 cm), zintegrowana z nogawicami, w czê¶ci centralnej otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/- 2cm) otoczony ta¶m± samoprzylepn±, w czê¶ci kroczowej otwór o wymiarach 9 x 12 cm (+/- 2cm) otoczony ta¶m± samoprzylepn± z przys³aniaj±c± klapk± - 1 szt.
2) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
3) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm lub wbudowane trzy uchwyty które daj± mo¿liwo¶æ odpinania i dopinania kabli lub drenów
4) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt.
5) Dwukomorowa kieszeñ wykonana z pó³przezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szeroko¶æ, 45 cm g³êboko¶æ, z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.

Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 378

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Serweta do zabiegów ginekologicznych dolnych o wymiarach 210 x 350 cm (+/- 20cm). Z otworem w czê¶ci kroczowej o wymiarach 10x15 cm (+/- 2cm), otoczonym ta¶m± samoprzylepn±
2) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
3) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
4) Rêcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
5) Dwukomorowa kieszeñ wykonana z pó³przezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szeroko¶æ, 45 cm g³êboko¶æ, z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.

Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 210

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zestaw TUR w sk³adzie:
1) Serweta zintegrowana z nogawicami o wymiarach min. 185 x 200 cm, z otworem kroczowym min. 5 cm otoczonym ta¶m± samoprzylepn±, z torb± foliow± wyposa¿on± w sito do przechwytywania resztek cystoskopijnych, Z zaworem do pod³±czenia drenu
2) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.

Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 160

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zestaw do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki – dostêp z têtnicy udowej w sk³adzie
1) Serweta z w³ókniny SMS o wymiarach minimum 320 x 210 cm, z dwoma kwadratowymi otworami o wymiarach 15 cm i warstw± ch³onn± o wymiarach minimum 80 x 120 cm, prawa krawêd¼ przezroczysta na ca³ej d³ugo¶ci – 1 szt.
2) Fartuch w rozmiarze XL z w³ókniny SMS, bawe³niane mankiety (¶ci±gacze) – 2 szt.
3) Rêcznik do rak, bia³y – 6 szt.
4) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 x 75 cm – 1 szt.
5) Os³ona foliowa w kszta³cie kieszeni z gumk± o wymiarach minimum 85 x 90 cm – 1 szt.
6) Os³ona foliowa w kszta³cie kieszeni z gumk± o wymiarach minimum 45 x 60 cm – 1 szt.
7) Lizak do mycia pola operacyjnego - 1 szt.
8) Kompresy gazowe 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm – 60 szt.
9) Skalpel bezpieczny z mechanizmem blokuj±cym pozwalaj±cym na bezpieczne zablokowanie ostrza w pozycji uniemo¿liwiaj±cej zak³ucie siê personelu, zgodnie z dyrektyw± Rady Unii Europejskiej 201/32/UEz ostrzem nr 11 – 1 szt.
9) Strzykawka zwyk³a 20 ml – 1 szt.
10) Ig³a 0,8 x 40 mm – 1 szt.
12) Ig³a 1,2 x 50 mm – 1 szt.
13) Etykieta z nadrukiem, zawieraj±ca datê wa¿no¶ci i nr katalogowy - 2 szt.
14) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach 100 x 150 cm - 1 szt.
15) Miska 250 ml - 2 szt.
16) Strzykawka 10 ml Luer-Lock - 1 szt.

Uwaga:wszystkie elementy stanowi± jeden, ja³owy, gotowy do u¿ycia zestaw.
Serwety musz± byæ wykonane z w³ókniny nieprzemakalnej,
o jednolitej strukturze na ca³ej powierzchni , z tkanin barierowych,
zgodne z norm± PN-EN 13795 – 1,2,3
Czas sterylno¶ci minimum 36 miesiêcy" szt. 100

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Czepek pielêgniarski – okr±g³y, wykonany z przewiewnej i ch³onnej w³ókniny, wytrzyma³y na rozerwanie, ¶ci±gany dooko³a gumk±, ¶rednica 55-60cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 16800
2 Czepek chirurgiczny – ze wstawka wch³aniaj±c± pot w czê¶ci czo³owej, wykonany z ch³onnej w³ókniny, ¶ci±gany z ty³u gumk±, g³êboko¶æ w czê¶ci czo³owej minimum 8 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. szt. 5800
3 Czepek chirurgiczny – krój fura¿erka, wi±zany z ty³u na troki, wykonany z ch³onnej w³ókniny, g³êboko¶æ w czê¶ci czo³owej minimum 18 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. szt. 4300
4 Czepek chirurgiczny – krój fura¿erka, w czê¶ci tylnej ¶ci±gacz, czê¶æ przednia wyd³u¿ona z mo¿liwo¶ci± wywiniêcia o g³êboko¶ci minimum 15 cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 500

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszula dla pacjenta z w³ókniny polipropylenowej lub SMS o gramaturze 35-40 g/m2, krótki rêkaw, podkrój szyi wykonany plis±, która jednocze¶nie s³u¿y do zawi±zania koszuli, z trokami na linii pasa do regulacji obwodu, nieprze¶wituj±ca, d³ugo¶æ 110 cm (+-3 cm), szeroko¶æ po roz³o¿eniu do³u 150 cm (+-3cm) szt. 6400

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"1) Serweta o wymiarach 210 x 350 cm (+/-20 cm). W czê¶ci centralnej serwety znajduje siê otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/-2 cm). Otoczony ta¶m± samoprzylepn± - 1 szt
2) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt
3) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt
4) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt
5) Dwukomorowa kieszeñ wykonana z pó³przezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szeroko¶æ, 45 cm g³êboko¶æ, z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku lub dwukomorowa kieszeñ na narzêdzia wbudowana w serwetê - 1 szt
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt

Uwaga:Serwety wykonane z materia³u minimum dwuwarstwowego, ze wzmocnieniami w obszarze krytycznym, spe³niaj±ce co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagañ wysokich" zestaw. 240

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zestaw do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki – dostêp z têtnicy udowej w sk³adzie
1) Serweta angiograficzna z w³ókniny SMS o wymiarach minimum 320 x 210 cm (+/- 20 cm), z dwoma okr±g³ymi otworami o wymiarach 10 cm (+/- 2 cm) na têtnice udowe i warstw± ch³onn± o wymiarach minimum 80 x 120 cm, prawa krawêd¼ (prawa strona pacjenta) przezroczysta na ca³ej d³ugo¶ci – 1 szt.
2) Fartuch w rozmiarze XL z w³ókniny SMS, mankiety (¶ci±gacze) – 2 szt.
3) Rêcznik do rak, bia³y 20-35 * 30-40 – 4 szt.
4) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 x 75-90 cm – 2 szt.
5) Miska okr±g³a ze specjalnym zabezpieczeniem przeciw wypadaniu prowadników o pojemno¶ci 1200-2000 ml; ¶rednica do 30 cm – 1 szt.
6) Os³ona foliowa w kszta³cie kieszeni z gumk± o wymiarach minimum 85 x 90 cm – 3 szt.
7) Lizak do mycia pola operacyjnego - 1 szt.
8) Kompresy gazowe 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm – 40 szt.
9) Skalpel jednorazowy z ostrzem nr 11 – 1 szt.
10) Etykieta z nadrukiem, zawieraj±ca datê wa¿no¶ci i nr katalogowy - 2 szt.
11) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach 100-150 x 150 cm - 1 szt.
12) Pojemnik 250-500 ml - 3 szt.
13) Serweta w³ókninowa bia³a, niepodfoliowana 60-80*60-80 cm - 3szt
Uwaga:wszystkie elementy stanowi± jeden, ja³owy, gotowy do u¿ycia zestaw. Serwety musz± byæ wykonane z w³ókniny nieprzemakalnej , o jednolitej strukturze na ca³ej powierzchni , z tkanin barierowych , zgodne z norm± PN-EN 13795 – 1,2,3
Czas sterylno¶ci minimum 24 miesiêcy" szt. 1400

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Certyfikat CE wydany przez jednostkê notyfikowan± lub deklaracjê zgodno¶ci potwierdzaj±c± zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z dyrektyw± 93/42/EWG(MDD); Za¶wiadczenie , ¿e oferowane wyroby s± zarejestrowane w Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i s± dopuszczone do obrotu na terytorium RP,;Za¶wiadczenie, ¿e asortyment z grup jest zgodny z norma PN-EN 13795 ( dot. grup 3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,17,18)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Certyfikat CE wydany przez jednostkê notyfikowan± lub deklaracjê zgodno¶ci potwierdzaj±c± zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z dyrektyw± 93/42/EWG(MDD); Za¶wiadczenie , ¿e oferowane wyroby s± zarejestrowane w Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i s± dopuszczone do obrotu na terytorium RP,;Za¶wiadczenie, ¿e asortyment z grup jest zgodny z norma PN-EN 13795 ( dot. grup 3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,17,18)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wzór oferty na dostawy;Specyfikacja asortymentowo - cenowa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) okre¶lonym w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany,
2) obni¿enia ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego,
3) nie wykorzystania warto¶ci umowy okre¶lonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie okre¶lonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy - dotyczy warto¶ci poszczególnych pakietów,
4) zmiany przepisów prawa, je¿eli skutkuje ona konieczno¶ci± zmiany postanowieñ niniejszej umowy,
5) zmiany stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych,
6) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie,
7) je¿eli Wykonawca dostarczaj±cy przedmiot zamówienia zmieni³ dane firmy (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ itp.) mo¿liwe jest sporz±dzenie aneksu do umowy zmieniaj±cego dane firmy,
8) zmiany siedziby Zamawiaj±cego,
2. Dopuszcza siê zmianê umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zast±pienia produktu objêtego umow± odpowiednikiem zachowuj±cym tê sam± substancjê czynn± i wskazania terapeutyczne w przypadku:
1) zaprzestania wytwarzania produktu objêtego umow±,
2) wyga¶niêcia rejestracji,
3) udokumentowanego braku dostêpno¶ci produktu na rynku,
4) pojawienia siê na rynku "ulepszonej formy produktu".
Zmiana, o której mowa wy¿ej bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, ¿e odpowiednik bêdzie w cenie nie wy¿szej ni¿ ta, która zosta³a okre¶lona w umowie.
3. W ka¿dym z przypadków okre¶lonych w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci ( nie dotyczy § 7 ust.1 pkt 1).
4. W przypadku ograniczenia dostêpno¶ci produktu, które zostanie zg³oszone pisemnie przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na dostarczenie produktu zamiennego, po cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie. W sytuacji tej Zamawiaj±cy przekazuje Wykonawcy pisemn± zgodê na dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga siê zawarcia aneksu do umowy.
5. Strony ustalaj±, ¿e w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i/lub wielko¶ci opakowania Wykonawca zwraca siê do Zamawiaj±cego na pi¶mie o wyra¿enie zgody na niniejsz± zmianê. Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na dostarczenie produktu, po cenie nie wy¿szej ni¿
w umowie. Zmiana ta nie mo¿e prowadziæ do podwy¿szenia ceny za jedn± jednostkê miary.
6. Strony ustalaj±, ¿e w przypadku obni¿enia ceny jednostkowej towaru w zwi±zku z aktualnymi rabatami lub promocjami, obni¿enie nastêpuje automatycznie bez konieczno¶ci zmiany umowy, na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy, zawieraj±cego informacje takie jak: nazwê produktu, jego opis (postaæ, dawkê, opakowanie), cenê jednostkow± (netto, brutto), okres obowi±zywania lub ilo¶æ towaru, jakiej dotyczy rabat/promocja. Niniejsze o¶wiadczenie zostanie dostarczone Zamawiaj±cemu ka¿dorazowo wraz z dostaw± towaru objêtego rabatem/promocj±.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-05 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.