Og³oszenie z dnia 2022-01-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00250217/01 - Og³oszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00255574/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00257632/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa bielizny i ob³o¿en
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIÑSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.szpital.bydgoszcz.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa bielizny i ob³o¿en2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06c6e45e-37ec-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00029315
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00109897/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.21 Dostawa bielizny jednorazowej i ob³o¿eñ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00250217/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-49-2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 227342,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Prze¶cierad³o jednorazowe z w³ókniny o wymiarach 150-160 x 240 cm szt. 128502 Pow³oka na ko³drê, jednorazowa z w³ókniny o wymiarach 150-160 x 200 cm szt. 1550
3 Pow³oczka na poduszkê, jednorazowa z w³ókniny o wymiarach 80 x 80 cm lub 70 x 80 cm szt. 1695
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21166,06 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Os³ona sterylna na przewody i kable 15-20 x 200-250 cm, sk³adana teleskopowo lub pier¶cieniowo, posiadaj±ca na koñcach mo¿liwo¶æ wi±zania lub mocowania za pomoc± pasków ta¶my samoprzylepnej. szt. 25104.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5815,65 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar M (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 55 - 57 cm d³. 73 - 76 cm, spodnie - szer. w pasie 50 - 53 cm, d³ugo¶æ nogawki 107 - 110 cm) szt. 3002 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar L (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 58 - 60 cm d³. 75 - 77 cm, spodnie - szer. w pasie 53 - 55 cm, d³ugo¶æ nogawki 110 - 112 cm) szt. 300
3 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar XL (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 61- 63 cm d³. 76 - 78 cm, spodnie - szer. w pasie 55 - 57 cm, d³ugo¶æ nogawki 110 - 112 cm) szt. 300
Zamawiaj±cy wymaga aby zaproponowany asortyment by³ zgodny z norm± PN-EN 13795
4 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar XXL (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 64- 66 cm d³. 77-79 cm, spodnie - szer. w pasie 58 - 60 cm, d³ugo¶æ nogawki 113 - 115 cm) szt. 300
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9699,04 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprze¶wituj±cy, nogawki bez ¶ci±gaczy, bluza posiadaj±ca minimum 2 kieszenie, materia³ na ca³ej powierzchni w³óknina SMS,rozmiar XXXXL (wym. po roz³o¿eniu na p³aszczy¼nie: bluza - szer. klatka piersiowa 79-81 cm d³. 76-78 cm, spodnie - szer. w pasie 73-75 cm, d³ugo¶æ nogawki 113-115 cm) szt. 200Zamawiaj±cy wymaga aby zaproponowany asortyment by³ zgodny z norm± PN-EN 13795
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2651,07 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pokrowiec na materacyk, jednorazowy, do lampy ³ó¿eczkowej NeoBlue Cosy z elastycznym obramowaniem. W minimalnym stopniu absorbuj±ce warto¶æ ¶wiat³a w zakresie 450-470 nm. szt. 3864.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9151,58 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 50 x 50 cm (+/- 10 cm) pakowana w torbê papierowo-foliow± szt. 15302 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 75 x 90 cm (+/- 10 cm), pakowana w torbê papierowo-foliow± szt. 6485
3 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 100 x 150 cm (+/-10 cm ), pakowana w torbê papierowo-foliow± szt. 10
4 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 150 x 200 cm (+/- 10 cm ) wykoñczona na d³u¿szym boku ta¶m± samoprzylepn± szt. 40
5 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 45 x 70 cm ( +/- 5 cm) wykoñczona na d³u¿szym brzegu ta¶m± samoprzylepn± szt. 1360
6 Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm), ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt. szt. 20
7 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 55 x 60 cm (+/- 10 cm ) wykoñczona na jednym boku ta¶m± samoprzylepn±. Posiadaj±ca otwór centralny o ¶rednicy 5-7 cm szt. 280
8 Os³ona na koñczyny, sterylna, nieprzemakalna o wymiarach 35 x 60 cm (+/- 5 cm), z ta¶m± przylepn± szt. 80
Zamawiaj±cy wymaga aby zaproponowany asortyment by³ zgodny z norm± PN-EN 13795
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10448,45 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Sterylna serweta pod po¶ladki o wymiarach 100 x 120 cm (+/- 5 cm) z jednym workiem - 1 szt.2) Serweta do owiniêcia noworodka, wykonana z materia³u bawe³nopodobnego o wymiarach minimum 90 x 80 cm (+/- 10 cm) – 2 szt.
3) Rêcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
4) Fartuch chirurgiczny wykonany z w³ókniny dwuwarstwowej, z nieprzemakalnymi wzmocnieniami w czê¶ci przedniej i na rêkawach, rêkaw zakoñczony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne czê¶ci fartucha zachodz±ce na siebie, z ty³u u góry zapinany na rzep, troki ³±czone kartonikiem umo¿liwiaj±cym ich zawi±zanie z zachowaniem sterylno¶ci na ca³ej powierzchni, rozmiar L - 1 szt.
5) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 120 x 150 cm (+/- 20cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
6) Serweta nieprzemakalna o rozmiarach 90 x 80 (+/- 10 cm) - 1 szt.
Uwaga:Asortyment wykonany z materia³u minimum dwuwarstwowego, spe³niaj±cego co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagañ standardowych" szt. 1374
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32057,60 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta do zabiegu ciêcia cesarskiego o wymiarach minimum 200 x 300 cm, wykonana z w³ókniny trójwarstwowej, w czê¶ci centralnej serwety znajduje siê otoczony ta¶m± samoprzylepn± otwór o wymiarach 30 x 35 cm (+/- 2cm) czê¶ciowo wokó³ brzegów wype³niony foli± chirurgiczn±. Otwór okolony jest workiem z usztywnionym brzegiem przechwytuj±cym p³yny i posiadaj±cym zawór do pod³±czenia drenu - 1 szt.2) Serweta – owiniêcie noworodka, wykonana z materia³u bawe³nopodobnego o wymiarach minimum 90 x 80 cm (+/- 10 cm) – 2 szt.
3) Pokrowiec na stolik Mayo o wymiarach minimum 85 x 140 cm (+/- 10 cm) – 1 szt.
4) Ta¶ma samoprzylepna 10 x 50 cm – 1 szt.
5) Rêcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 870
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37024,80 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
5) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga: Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 880
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23158,73 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z ta¶m± samoprzylepn± na d³u¿szym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
5) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga: Asortyment spe³nia wymagania wysokie normy PN-EN 13795, z uwzglêdnieniem wzmocnieñ na powierzchni krytycznej serwet. " szt. 380
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10061,79 PLN
Czê¶æ 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach min. 200 x 265 cm (+/-10 cm), zintegrowana z nogawicami, w czê¶ci centralnej otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/- 2cm) otoczony ta¶m± samoprzylepn±, w czê¶ci kroczowej otwór o wymiarach 9 x 12 cm (+/- 2cm) otoczony ta¶m± samoprzylepn± z przys³aniaj±c± klapk± - 1 szt.2) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
3) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm lub wbudowane trzy uchwyty które daj± mo¿liwo¶æ odpinania i dopinania kabli lub drenów
4) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt.
5) Dwukomorowa kieszeñ wykonana z pó³przezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szeroko¶æ, 45 cm g³êboko¶æ, z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 378
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17801,62 PLN
Czê¶æ 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta do zabiegów ginekologicznych dolnych o wymiarach 210 x 350 cm (+/- 20cm). Z otworem w czê¶ci kroczowej o wymiarach 10x15 cm (+/- 2cm), otoczonym ta¶m± samoprzylepn±2) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt.
3) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
4) Rêcznik celulozowy 35 x 35 cm (+/- 5 cm) – 2 szt.
5) Dwukomorowa kieszeñ wykonana z pó³przezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szeroko¶æ, 45 cm g³êboko¶æ, z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku - 1 szt.
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 210
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8043,09 PLN
Czê¶æ 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw TUR w sk³adzie:1) Serweta zintegrowana z nogawicami o wymiarach min. 185 x 200 cm, z otworem kroczowym min. 5 cm otoczonym ta¶m± samoprzylepn±, z torb± foliow± wyposa¿on± w sito do przechwytywania resztek cystoskopijnych, Z zaworem do pod³±czenia drenu
2) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spe³nia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 160
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4707,27 PLN
Czê¶æ 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki – dostêp z têtnicy udowej w sk³adzie1) Serweta z w³ókniny SMS o wymiarach minimum 320 x 210 cm, z dwoma kwadratowymi otworami o wymiarach 15 cm i warstw± ch³onn± o wymiarach minimum 80 x 120 cm, prawa krawêd¼ przezroczysta na ca³ej d³ugo¶ci – 1 szt.
2) Fartuch w rozmiarze XL z w³ókniny SMS, bawe³niane mankiety (¶ci±gacze) – 2 szt.
3) Rêcznik do rak, bia³y – 6 szt.
4) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 x 75 cm – 1 szt.
5) Os³ona foliowa w kszta³cie kieszeni z gumk± o wymiarach minimum 85 x 90 cm – 1 szt.
6) Os³ona foliowa w kszta³cie kieszeni z gumk± o wymiarach minimum 45 x 60 cm – 1 szt.
7) Lizak do mycia pola operacyjnego - 1 szt.
8) Kompresy gazowe 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm – 60 szt.
9) Skalpel bezpieczny z mechanizmem blokuj±cym pozwalaj±cym na bezpieczne zablokowanie ostrza w pozycji uniemo¿liwiaj±cej zak³ucie siê personelu, zgodnie z dyrektyw± Rady Unii Europejskiej 201/32/UEz ostrzem nr 11 – 1 szt.
9) Strzykawka zwyk³a 20 ml – 1 szt.
10) Ig³a 0,8 x 40 mm – 1 szt.
12) Ig³a 1,2 x 50 mm – 1 szt.
13) Etykieta z nadrukiem, zawieraj±ca datê wa¿no¶ci i nr katalogowy - 2 szt.
14) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach 100 x 150 cm - 1 szt.
15) Miska 250 ml - 2 szt.
16) Strzykawka 10 ml Luer-Lock - 1 szt.
Uwaga:wszystkie elementy stanowi± jeden, ja³owy, gotowy do u¿ycia zestaw.
Serwety musz± byæ wykonane z w³ókniny nieprzemakalnej,
o jednolitej strukturze na ca³ej powierzchni , z tkanin barierowych,
zgodne z norm± PN-EN 13795 – 1,2,3
Czas sterylno¶ci minimum 36 miesiêcy" szt. 100
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11746,62 PLN
Czê¶æ 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Czepek pielêgniarski – okr±g³y, wykonany z przewiewnej i ch³onnej w³ókniny, wytrzyma³y na rozerwanie, ¶ci±gany dooko³a gumk±, ¶rednica 55-60cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 168002 Czepek chirurgiczny – ze wstawka wch³aniaj±c± pot w czê¶ci czo³owej, wykonany z ch³onnej w³ókniny, ¶ci±gany z ty³u gumk±, g³êboko¶æ w czê¶ci czo³owej minimum 8 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. szt. 5800
3 Czepek chirurgiczny – krój fura¿erka, wi±zany z ty³u na troki, wykonany z ch³onnej w³ókniny, g³êboko¶æ w czê¶ci czo³owej minimum 18 cm, pakowany w kartonik w formie podajnka. szt. 4300
4 Czepek chirurgiczny – krój fura¿erka, w czê¶ci tylnej ¶ci±gacz, czê¶æ przednia wyd³u¿ona z mo¿liwo¶ci± wywiniêcia o g³êboko¶ci minimum 15 cm, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 500
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7946,75 PLN
Czê¶æ 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koszula dla pacjenta z w³ókniny polipropylenowej lub SMS o gramaturze 35-40 g/m2, krótki rêkaw, podkrój szyi wykonany plis±, która jednocze¶nie s³u¿y do zawi±zania koszuli, z trokami na linii pasa do regulacji obwodu, nieprze¶wituj±ca, d³ugo¶æ 110 cm (+-3 cm), szeroko¶æ po roz³o¿eniu do³u 150 cm (+-3cm) szt. 64004.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22760,42 PLN
Czê¶æ 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 210 x 350 cm (+/-20 cm). W czê¶ci centralnej serwety znajduje siê otwór o wymiarach 30 x 30 cm (+/-2 cm). Otoczony ta¶m± samoprzylepn± - 1 szt2) Serweta na stolik Mayo w kszta³cie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, z³o¿ona teleskopowo - 1 szt
3) Ta¶ma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt
4) Rêczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 2 szt
5) Dwukomorowa kieszeñ wykonana z pó³przezroczystej, mocnej folii o wymiarach 2 x 15 cm szeroko¶æ, 45 cm g³êboko¶æ, z ta¶m± samoprzylepn± na krótszym boku lub dwukomorowa kieszeñ na narzêdzia wbudowana w serwetê - 1 szt
6) Ca³o¶æ owiniêta w serwetê o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowi±c± jednocze¶nie ob³o¿enie stolika zabiegowego - 1 szt
Uwaga:Serwety wykonane z materia³u minimum dwuwarstwowego, ze wzmocnieniami w obszarze krytycznym, spe³niaj±ce co najmniej minimalne parametry normy PN-EN 13795 dla wymagañ wysokich" zestaw. 240
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10759,47 PLN
Czê¶æ 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki – dostêp z têtnicy udowej w sk³adzie1) Serweta angiograficzna z w³ókniny SMS o wymiarach minimum 320 x 210 cm (+/- 20 cm), z dwoma okr±g³ymi otworami o wymiarach 10 cm (+/- 2 cm) na têtnice udowe i warstw± ch³onn± o wymiarach minimum 80 x 120 cm, prawa krawêd¼ (prawa strona pacjenta) przezroczysta na ca³ej d³ugo¶ci – 1 szt.
2) Fartuch w rozmiarze XL z w³ókniny SMS, mankiety (¶ci±gacze) – 2 szt.
3) Rêcznik do rak, bia³y 20-35 * 30-40 – 4 szt.
4) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 x 75-90 cm – 2 szt.
5) Miska okr±g³a ze specjalnym zabezpieczeniem przeciw wypadaniu prowadników o pojemno¶ci 1200-2000 ml; ¶rednica do 30 cm – 1 szt.
6) Os³ona foliowa w kszta³cie kieszeni z gumk± o wymiarach minimum 85 x 90 cm – 3 szt.
7) Lizak do mycia pola operacyjnego - 1 szt.
8) Kompresy gazowe 8-warstwowe o wymiarach 10 x 10 cm – 40 szt.
9) Skalpel jednorazowy z ostrzem nr 11 – 1 szt.
10) Etykieta z nadrukiem, zawieraj±ca datê wa¿no¶ci i nr katalogowy - 2 szt.
11) Serweta dwuwarstwowa o wymiarach 100-150 x 150 cm - 1 szt.
12) Pojemnik 250-500 ml - 3 szt.
13) Serweta w³ókninowa bia³a, niepodfoliowana 60-80*60-80 cm - 3szt
Uwaga:wszystkie elementy stanowi± jeden, ja³owy, gotowy do u¿ycia zestaw. Serwety musz± byæ wykonane z w³ókniny nieprzemakalnej , o jednolitej strukturze na ca³ej powierzchni , z tkanin barierowych , zgodne z norm± PN-EN 13795 – 1,2,3
Czas sterylno¶ci minimum 24 miesiêcy" szt. 1400
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 127008 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17293,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 43655,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17293,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Us³ugowo-Handlowa Mieczys³aw Kruszelnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950007015
7.3.3) Ulica: Chorwacka 45
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-107
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRUSZELNICKI MIECZYS£AW
jakie przetargi wygra³a firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRUSZELNICKI MIECZYS£AW
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17293,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy zamierza³ wydaæ na sfinansowanie zamówienia 5.815,65 z³, natomiast najtañsza oferta wynosi³a 7.563,12 z³
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4924,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10886,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4924,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Modus Przedsiêbiorstwo Odzie¿owe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540310451
7.3.3) Ulica: Karola Szajnochy 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4924,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1836 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1836 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1836 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POV-GOL SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241025234
7.3.3) Ulica: Traktorzystów 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: G³osków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1836 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
brak z³o¿onych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy zamierza³ wydaæ na sfinansowanie zamówienia 10.448,45 z³, natomiast najtañsza oferta wynosi³a 13.252,03 z³.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13252,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22239,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13252,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32275,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42128,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32275,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Centrum Bo¿ena i Cezariusz Wirkowscy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371004367
7.3.3) Ulica: Chodakowska 10
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32275,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32416,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 60134,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32416,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOMED POLSKA Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231284133
7.3.3) Ulica: Szymanów 9e
7.3.4) Miejscowo¶æ: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32416,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23094,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34499,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23094,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202
7.3.3) Ulica: Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23094,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy zamierza³ wydaæ na sfinansowanie zamówienia 10.061,79 z³, natomiast najtañsza oferta wynosi³a 13.719,67 z³.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 11
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 11)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17893,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29658,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17893,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 11)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202
7.3.3) Ulica: Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EURO-CENTRUM"BO¯ENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
"EURO-CENTRUM"BO¯ENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17893,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 12
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 12)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6865,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13982,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6865,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 12)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polsa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202
7.3.3) Ulica: Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6865,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 13
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 13)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy zamierza³ wydaæ na sfinansowanie zamówienia 4.707,27 z³, natomiast najtañsza oferta wynosi³a 5.598,72 z³.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
Czê¶æ 14
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 14)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11988 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11988 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11988 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 14)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11988 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 15
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 15)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7457,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14777,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7457,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 15)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± spó³ka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7457,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 16
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 16)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15206,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25574,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15206,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 16)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEAL PARTNER Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 24 85 241
7.3.3) Ulica: Bielawska 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15206,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 17
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 17)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9986,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13714,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9986,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 17)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polsa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202
7.3.3) Ulica: Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9986,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 18
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 18)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 127008 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 133328,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127008 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 18)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 127008 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One dzia³aj±cego w Zak³adzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmiñskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacj± i regulacj±
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPO£ÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- US£UGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Us³uga wykonywania badañ mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, rêczników papierowych, prze¶cierade³ papierowych w rolkach, papieru czyszcz±cego
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.