eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztutowoBudowa Biura Obsługi Zwiedzających z funkcją wystawienniczo-edukacyjną- etap I z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Biura Obsługi Zwiedzających z funkcją wystawienniczo-edukacyjną- etap I z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Muzealna 6

1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552478353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stutthof.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: stutthof.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stutthof.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Biura Obsługi Zwiedzających z funkcją wystawienniczo-edukacyjną- etap I z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bfdf935-1708-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009997/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Biura Obsługi Zwiedzających z funkcją wystawienniczo-edukacyjną- etap I z podziałem na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-216-1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem wykonania prac jest rozbiórka budynku o pow. zabudowy 141,61 m2 ,wolnostojącego przy ulicy Muzealnej 6 w Sztutowie. Projekt obejmuje ocenę stanu technicznego budynku wraz z dokumentacją fotograficzną oraz opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi odpowiednio:
Załącznik nr 6.1.1 projekt rozbiórki budynku gospodarczego
Załącznik nr 6.1.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 6.1.3 Przedmiar robót rozbiórkowych
Uwaga
Na wywiezienie do utylizacji urobku ziemnego uzyskanego w trakcie rozbiórki, Wykonawca musi uzyskać zgodę archeologa, odnotowaną wpisem do dziennika budowy.
6. Zgodnie z treścią decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.62.2020.JM z dnia 19.02.2020 dotyczącej pozwolenia na wykonanie badań archeologicznych, wszystkie prace będące przedmiotem zamówienia część 1 i 2 muszą być prowadzone pod ścisłym nadzorem archeologa, którego zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 126717,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem wykonania prac jest budowa kanalizacji sanitarnej dla projektowanego budynku Biura Obsługi Zwiedzających wraz z budową przepompowni ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi odpowiednio:
Załącznik nr 6.2.1 Projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej
Załącznik nr 6.2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna)
Załącznik nr 6.2.3 Przedmiar robót prac budowy kanalizacji sanitarnej tłocznej
Uwaga
z wyjątkiem pozwolenia na zajęcia pasa drogowego dla robót przewidzianych w części 2, którego uzyskanie będzie obowiązkiem wykonawcy.

6. Zgodnie z treścią decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.62.2020.JM z dnia 19.02.2020 dotyczącej pozwolenia na wykonanie badań archeologicznych, wszystkie prace będące przedmiotem zamówienia część 1 i 2 muszą być prowadzone pod ścisłym nadzorem archeologa, którego zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 171828,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222584,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energokon-Plus sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273607259

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 04.10.2021r. Zamawiający wezwał wykonawcę do udzielenia wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny. Ze względu na brak złożonych wyjasnien w terminie określonym w wezwaiu zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.