Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180154/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00187769/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SR
SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE PRZY NARUTOWICZA 19,
KRÓLOWEJ KORONY POLSKIEJ 31,KASZUBSKIEJ 42,LIMANOWSKIEGO 1
WOKÓŁ BUDYNKU SĄDU ORAZ UTRZYMANIE ZIELENI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320492751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-227
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szczecin-centrum.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-centrum.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SRSZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE PRZY NARUTOWICZA 19,
KRÓLOWEJ KORONY POLSKIEJ 31,KASZUBSKIEJ 42,LIMANOWSKIEGO 1
WOKÓŁ BUDYNKU SĄDU ORAZ UTRZYMANIE ZIELENI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79eb98f0-1546-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020137/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie oraz kompleksowe utrzymanie zieleni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180154/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391222,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42, ul. Limanowskiego 1, kompleksowe utrzymanie czystości wokół budynków Sądu przy ul. Narutowicza 19 oraz Królowej Korony Polskiej 31, kompleksowe utrzymanie zieleni wokół budynku Sądu przy ul. Królowej Korony Polskiej 31.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO SPRZĄTANIA WSZYSTKICH BUDYNKÓW:
Budynek przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie - 3 344,67 m2
Budynek przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 w Szczecinie - 757,81 m2
Budynek przy ul. Kaszubskiej 42 w Szczecinie (cz. piwnicy, parter, I piętro) - 2 845,36 m2
Budynek przy ul. Limanowskiego 1 w Szczecinie (I, II piętro) - 569,60 m2
WIATA - 30,00 m2
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO MYCIA OKIEN WSZYSTKICH BUDYNKÓW (powierzchnia okien obliczona jednostronnie):
Budynek przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie – 401,60 m2
Budynek przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 w Szczecinie – 108,68 m2
Budynek przy ul. Kaszubskiej 42 (piętro I) w Szczecinie – 487,20 m2
Budynek przy ul. Limanowskiego 1 (piętro I, II) w Szczecinie – 95,07 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431253 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649965,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431253 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGP CLEAN PARTNER SP. Z O.O. -LIDER KONSORCJUM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER MEDICA SP. Z O.O. DGP PROVIDER SP. Z O.O. 7 MG SP. Z O.O. SEBAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912497105
7.3.3) Ulica: UL. ZYGMUNTA SŁOMIŃSKIEGO 15/52 00-195 WARSZAWA
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431253,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Usługa wycinki, pielęgnacji drzew i krzewów, frezowania karp drzew, nasadzeń zastępczych drzew, krzewów oraz wysadzenia kwiatów w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.