eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług ratownictwa wodnego i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Pływalni w obiekcie ACSD PŁ Zatoka Sportu [...] w latach 2022 - 2024



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Pływalni w obiekcie ACSD PŁ Zatoka Sportu [...] w latach 2022 - 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ " Zatoka Sportu"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Politechniki 10

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-590

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zatokasportu@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatokasportu.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Pływalni w obiekcie ACSD PŁ Zatoka Sportu [...] w latach 2022 - 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dec701f-00f9-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022466/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług ratownictwa wodnego i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Pływalni w obiekcie ACSD PŁ „Zatoka Sportu” w Łodzi w latach 2022-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Dokumentacja postępowania dostępna jest na platformie zakupowej Zamawiającego:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet ->przetargi->aktualne
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
• za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://plodz.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą.
• za pośrednictwem poczty elektronicznej: zatokasportu@info.p.lodz.pl
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. Ogólne warunki korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony tps://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesurejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Politechniki Łódzkiej tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)
e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
c) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp, [...]

[ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostała część obowiązków informacyjnych znajduje się w Rozdz. I pkt 17. SWZ].

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ACSD.DO.383.2.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie Pływalni w Akademickim Centrum Sportowo-Dydaktycznym Politechniki Łódzkiej „Zatoka Sportu” w Łodzi przy al. Politechniki 10 w latach 2022 - 2024, rozumiane jako prowadzenie działań ratowniczych, w tym udzielanie
pomocy przedlekarskiej osobom przebywającym w obiekcie ACSD PŁ oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się, przebywających, uprawiających sport lub rekreację na terenie obiektu ACSD PŁ „Zatoka Sportu” w godzinach pracy ACSD PŁ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji usługi określają załączniki do SWZ:
-opis przedmiotu zamówienia,
-procedury i regulaminy,
-wzór umowy;

4.2.6.) Główny kod CPV: 75241000-7 - Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa zwiększenia wielkości zamówienia zwanego umownie prawem opcji.
Realizacja prawa opcji w przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia polegać będzie na powtórzeniu usług określonych w Załączniku nr 1 do SWZ (tj. w Opisie Przedmiotu Zamówienia), maksymalnie do ilości 2000 godzin.
Podstawą skorzystania z prawa opcji będzie złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia usługi.
W przypadku zamiaru skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę o planowanym zleceniu usługi wraz z podaniem ilości dodatkowych godzin świadczenia usługi przez jednego ratownika i terminu rozpoczęcia realizacji dodatkowej usługi.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie tej części zamówienia nastąpi przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto, wskazanych w ofercie Wykonawcy tj. tak jak przy zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-05 do 2024-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie ratowników wodnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
[numeracja zgodna z SWZ]
7.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek:
a) posiadanie zgody ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 350, ze zm.), dzienniki ustaw prawidłowe;
b) posiadanie wpisu do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 882, ze zm).
7.4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek:
wykazanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie ochrony ratownictwa wodnego na pływalni lub / i kąpielisku o wartości 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion PLN) w ramach jednego kontraktu lub umowy każda, w tym:
• minimum jednej zawartej na okres minimum 10 miesięcy;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia,
• art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu o którym mowa powyżej składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [numeracja zgodna z SWZ]
9.2.b) Wykaz usług w zakresie ochrony ratownictwa wodnego (wg wzoru - Załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie ochrony ratownictwa wodnego na pływalni lub / i kąpielisku o wartości 1.000.000,00 PLN
(słownie: jeden milion PLN) w ramach jednego kontraktu lub umowy każda, w tym:
• minimum jednej zawartej na okres minimum 10 miesięcy;
wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
• referencje;
• bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane; a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga:
1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były one wykonane.
9.2.c) Kopia decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie ratownictwa wodnego;
9.2.d) Kopia decyzji o wpisie do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający NIE ŻĄDA żadnych szczególnych przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku Zamawiającego podany w SWZ z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ACSD.DO.383.2.3.2022” pn. „ŚWIADCZENIE USŁUG
RATOWNICTWA WODNEGO I STAŁEGO NADZORU NAD BEZPIECZEŃSTWEM OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA
TERENIE PŁYWALNI W OBIEKCIE AKADEMICKIEGO CENTRUM SPORTOWO-DYDAKTYCZNEGO POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ „ZATOKA SPORTU” W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 w latach 2022 - 2024”

Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. II. 10 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na które Zamawiający wyraża zgodę, określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
* żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
* Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
* Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
* Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ),
* Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 – 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach opisanych w § 13 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://plodz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WIZJA LOKALNA:
a) Zamawiający zaleca przed ustaleniem ceny oferty, odwiedzenie i sprawdzenie miejsca przyszłej realizacji Przedmiotu Zamówienia, sprawdzenie jego otoczenia i miejscowych uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty.
Odbycie wizji lokalnej jest fakultatywne i jej nie odbycie nie powoduje żadnych negatywnych skutków dla wykonawcy, który złoży ofertę (np. odrzucenie oferty).
Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt i ryzyko.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej wymagają telefonicznego uzgodnienia z Przedstawicielem Zamawiającego.
Wizja lokalna odbędzie się pod nadzorem przedstawicieli ze strony Zamawiającego.
Zamawiający nie będzie udzielał Wykonawcom wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Wszelkie zapytania związane z zagadnieniami wynikającymi z wizji lokalnej mogą być kierowane do Zamawiającego wyłącznie zgodnie z postanowieniami SWZ.

PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI:
NIE. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych.
Podział zamówienia mógłby zagrozić jego właściwemu wykonaniu oraz rodzić spory związane z określeniem odpowiedzialności za niewłaściwie wykonany przedmiot zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie naruszy
zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom.
Wykonawcy należący do MŚP nie będą mieli trudności z jego całościowym wykonaniem.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Zamawiający przewiduje nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

W przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia na umowę o pracę określony przepisem art. 95 ust. 1 Prawa zamówień publicznych nie ma zastosowania (uzasadnienie w SWZ).

Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

ZALICZKI
NIE. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zgodnie z art. 443 ustawy Pzp Zamawiający płaci wynagrodzenie w częściach, po wykonaniu części umowy (tj. należność miesięczną za usługę świadczoną przez Wykonawcę, Zamawiający będzie płacił po zakończeniu danego miesiąca).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.